Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får finne deg en klype å feste på nesa så du ikke kjenner luktaHihi
Jeg er og sulten men orker ikke tanken på mat... Jeg drømmer om melk og Oboy... Og blåskjell faktisk.. Kan vi spise det?
Desember 2014
Taster på appen
Er det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
Hørest kjent utEr det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
såpass ja! Regner med du har fått barn før?Egentlig ikke så mye symptomer. Men hadde ekstremt mye utflod i starten.Men grunnen til at jeg tok test var at jeg hadde så volsomt med melkespreng. Har hatt ømme pupper helt siden sist mens ( så over en mnd ) å i går tok jeg test siden jeg fikk den her " sprengfølelsen" i puppene. Denne har jeg ikke hatt med mine andre to.
Litt småuggen om jeg ikke spiser nok og kviser.
såpass ja! Regner med du har fått barn før?
Desember 2014
Taster på appen
Jeg har i det siste fått litt utflod.. Og jeg har aldri utflod, ikke engang ved EL Men regner med det er helt normalt
Desember 2014
Taster på appen
Jeg har aldri brukt det, men tror jammen jeg må investere i det!Jada sist svangerskap måtte jeg gjøre meg kjent med oppfinnelsen truseinlegg av den grunn.
Det har jeg aldri hatt behov for tidligere.
Hadde heller aldri brukt det før, men det lærte jeg meg fort at når man er prøver kan det være greitJeg har aldri brukt det, men tror jammen jeg må investere i det!
Desember 2014
Taster på appen
Har det slik jeg og, er helt forferdelig håper det gir seg snart! Varmeputa er virkelig min bestevenn for tidenJeg har vært så utrolig oppblåst de siste dagene og hatt så utrolig vondt i magen! Jeg har det jo egentlig aldri ellers, men nå er det nesten sånn at jeg ikke greier å stå oppreist! Tror jeg må begynne å spise oftere, for det er verst når jeg er sulten...
Kan jo ikke gjøre noe etter klokka er åtte på kvelden... Varmepute hørtest godt ut! Det skal jeg prøve i kveldHar det slik jeg og, er helt forferdelig håper det gir seg snart! Varmeputa er virkelig min bestevenn for tiden
Sent from my iPad using BV Forum