Symptomer?

Jeg er og sulten men orker ikke tanken på mat... Jeg drømmer om melk og Oboy... Og blåskjell faktisk.. Kan vi spise det? :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Er kjempe sulten, men så fort jeg spiser så blir jeg uvel..Middagen går bra, men d er frokost som er problem
 
Du får finne deg en klype å feste på nesa så du ikke kjenner lukta:pHihi

Jeg fikk ned en skive :D Fy det var gøtt til og med.
Men brunostskiva ble jeg altså ikke venner med.
Tror det blir mye smoothie undervei..
 
Jeg er og sulten men orker ikke tanken på mat... Jeg drømmer om melk og Oboy... Og blåskjell faktisk.. Kan vi spise det? :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Blåskjell bør en holde seg unna. :/
 
Er det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O

Hehe lå akkurat å tenkte på det samme blir tyngre og mer hoven utover dagen, og om kvelden er det ganske gale:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
Hørest kjent ut :p
 
Godt å høre flere har samme symptomer som meg :)
 
Måtte le litt istad, satt hos mormor med hele familien og plutselig begynte jeg å brekke meg skikkelig to ganger. Ingen la merke til det? Haha. Alle bare lata som ingenting


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Egentlig ikke så mye symptomer. Men hadde ekstremt mye utflod i starten.Men grunnen til at jeg tok test var at jeg hadde så volsomt med melkespreng. Har hatt ømme pupper helt siden sist mens ( så over en mnd ) å i går tok jeg test siden jeg fikk den her " sprengfølelsen" i puppene. Denne har jeg ikke hatt med mine andre to.
Litt småuggen om jeg ikke spiser nok og kviser.
 
Egentlig ikke så mye symptomer. Men hadde ekstremt mye utflod i starten.Men grunnen til at jeg tok test var at jeg hadde så volsomt med melkespreng. Har hatt ømme pupper helt siden sist mens ( så over en mnd ) å i går tok jeg test siden jeg fikk den her " sprengfølelsen" i puppene. Denne har jeg ikke hatt med mine andre to.
Litt småuggen om jeg ikke spiser nok og kviser.
såpass ja! Regner med du har fått barn før? :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har i det siste fått litt utflod.. Og jeg har aldri utflod, ikke engang ved EL :p Men regner med det er helt normalt :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har i det siste fått litt utflod.. Og jeg har aldri utflod, ikke engang ved EL :p Men regner med det er helt normalt :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jada sist svangerskap måtte jeg gjøre meg kjent med oppfinnelsen truseinlegg av den grunn.
Det har jeg aldri hatt behov for tidligere.
 
Jada sist svangerskap måtte jeg gjøre meg kjent med oppfinnelsen truseinlegg av den grunn.
Det har jeg aldri hatt behov for tidligere.
Jeg har aldri brukt det, men tror jammen jeg må investere i det!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har aldri brukt det, men tror jammen jeg må investere i det!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hadde heller aldri brukt det før, men det lærte jeg meg fort at når man er prøver kan det være greit :p
 
Ingen symptomer enda egentlig, men grunnen til at jeg testet idag var pga stråle følelser ut i brystene. Men jeg vet hva som kommer, så er bare å stålsette seg for utmattelse og ekstrem trøtthet frem til uke 16 ca.. hehe...

♡ september 2014 ♡
 
Jeg har vært så utrolig oppblåst de siste dagene og hatt så utrolig vondt i magen! Jeg har det jo egentlig aldri ellers, men nå er det nesten sånn at jeg ikke greier å stå oppreist! :( Tror jeg må begynne å spise oftere, for det er verst når jeg er sulten...
 
Jeg har vært så utrolig oppblåst de siste dagene og hatt så utrolig vondt i magen! Jeg har det jo egentlig aldri ellers, men nå er det nesten sånn at jeg ikke greier å stå oppreist! :( Tror jeg må begynne å spise oftere, for det er verst når jeg er sulten...
Har det slik jeg og, er helt forferdelig :( håper det gir seg snart! Varmeputa er virkelig min bestevenn for tiden :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har det slik jeg og, er helt forferdelig :( håper det gir seg snart! Varmeputa er virkelig min bestevenn for tiden :p


Sent from my iPad using BV Forum
Kan jo ikke gjøre noe etter klokka er åtte på kvelden... :( Varmepute hørtest godt ut! Det skal jeg prøve i kveld :)
 
I dag måtte jeg kjøpe en BH i størrelse 75E som satt som et skudd! Hvis det fortsetter slik blir jo puppene store som fotballer snart :-o (er ikke overvektig og har ikke gått opp i vekt, puppene er bare helt sprengt)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Back
Topp