Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du jente i magen?Jeg var sånn m jenteneHodepine og atter hodepine! Føler meg svimmel... Passer veldig dårlig jeg som bare er vikar og trenger de vaktene jeg får
Desember 2014
Taster på appen
Jeg har alltid sett for meg førstemann som gutt egentlig Men det blir veldig spennende å seHar du jente i magen?Jeg var sånn m jentene
Hadde ikke det i starten, men nå har de komt! Skulle springe inn på do idag men fant fort ut at det var ikke helt okei for puppene..! Må gå forsiktigEr det bare som ikke har særlig ømme pupper enda? Synes alle har det
Desember 2014
Taster på appen
Helt i ruteEr det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
For å ikke snakke om varmeMine blir kjempe varme også på kvelden samt d du sierEr det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
hehe jeg har det litt motsatt generelt. jeg fryyyyser som en tulling på kvelden og om morgenen er jeg varm på grensa til svett :/For å ikke snakke om varmeMine blir kjempe varme også på kvelden samt d du sier
Du får finne deg en klype å feste på nesa så du ikke kjenner luktaHihiidiotiiiiiiii: Jeg har lyst på brødskive med kaviar. Men fikser ikke lukta! *ler*
Det er bra tullete.
Det her kan jo minne om en slankekur for min del...