Symptomer?

Fortsatt like trøtt..zzzzz..Våkner tidlig uansett når jeg legger meg..Slitsomt..Sinnsykt ømme pupper..Må ligge på rygg pga dem..Strekninger og stikkinger..Spes om jeg hoster eller nyser..Litt vondt i korsrygg til tider..
 
Hodepine og atter hodepine! Føler meg svimmel... Passer veldig dårlig jeg som bare er vikar og trenger de vaktene jeg får


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Har du jente i magen?;)Jeg var sånn m jentene:)
Jeg har alltid sett for meg førstemann som gutt egentlig :p Men det blir veldig spennende å se :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har litt kvalme, ømme pupper, oppblåsthet og er kjempe trøtt. Dette svangerskapet er mere likt som jeg hadde med datteren Så blir spennede når ul dagen kommer. Med sønnen hadde jeg kjempekvalme og brekte meg hele svangerskapet. Hadde vel det meste av symptomer med han.
 
Neeei jeg har fått mataversjoner :(

Brødskive med eplegele. Jeg måtte løpe å hente bøtta!
Etter at jeg gikk over til Koffeinfri kaffe har jeg hvertfall beholdt min følgesvenn i koppen.
Sist svangerskap var æsjmaten kaffe og sjokolade.
Sjokoladen klarer jeg å spise litt av, men etter to biter er det nok. haha.
 
Jeg var og svimmel sist og fikk jente :p
Men jeg er litt svimmel i dag og, men det beror nok mer på at kroppen ikke vil ha mat i dag :/
 
Er det bare som ikke har særlig ømme pupper enda? Synes alle har det :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Er det bare som ikke har særlig ømme pupper enda? Synes alle har det :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hadde ikke det i starten, men nå har de komt! Skulle springe inn på do idag men fant fort ut at det var ikke helt okei for puppene..! Må gå forsiktig ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Her er det ømme puppar, tisser ofte og ...litt sleten hadde ligamentsmerter og øm korsrygg men det har avtatt....håpar det ikkje er eit dårleg teikn.
 
Halsbrann fra en annen verden :( drakk en halv kopp vanlig kaffe.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har ikke så mye symptomer egentlig..Kunne tenkt meg litt mer;)D jeg merker nå er: til tider halsbrann/hjertebank, mega trøtt, vondt i puppa om jeg kommer borti dem (dem kjennes tyngre ut) murringer og litt strekking..
 
Er det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
 
Er det flere som opplever at puppene er skikkelig ømme og hovne/harde på kvelden, men mye mindre ømme, og mykere om morgenen? Sånn har jeg det hver dag :-O
For å ikke snakke om varme:pMine blir kjempe varme også på kvelden samt d du sier:)
 
For å ikke snakke om varme:pMine blir kjempe varme også på kvelden samt d du sier:)
hehe jeg har det litt motsatt generelt. jeg fryyyyser som en tulling på kvelden og om morgenen er jeg varm på grensa til svett :/
 
idiotiiiiiiii: Jeg har lyst på brødskive med kaviar. Men fikser ikke lukta! *ler*
Det er bra tullete.

Det her kan jo minne om en slankekur for min del...
 
idiotiiiiiiii: Jeg har lyst på brødskive med kaviar. Men fikser ikke lukta! *ler*
Det er bra tullete.

Det her kan jo minne om en slankekur for min del...
Du får finne deg en klype å feste på nesa så du ikke kjenner lukta:pHihi
 
Jeg også er skrubbsulten, men kjenner brødskiva vokser i kjeften. Blir en og en bit..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp