Symptomer?

Flere som er småkvalm og uggen på ettermiddagen, men ikke på morgenen?
Jepp, er da ubehaget(ikke voldsomt kvalm, bare småkvalm og uvel ) kommer. På morningen kan jeg drøye frokosten en time om jeg vil, blir bare supersulten og ikke kvalm da. På ettermiddagen/kvelden må jeg spise jevnt om jeg vil eller ikke.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oh no... sovet dårlig frem til nå. Kjente plutselig at jeg var kvalm. Måtte løpe på do for å kaste opp. Håper virkelig ikke dette blir en vane :( 7+1 idag, har vært i superform til nå. Krysser alt for at dette bare var et engangstilfelle. ..

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Oh no... sovet dårlig frem til nå. Kjente plutselig at jeg var kvalm. Måtte løpe på do for å kaste opp. Håper virkelig ikke dette blir en vane :( 7+1 idag, har vært i superform til nå. Krysser alt for at dette bare var et engangstilfelle. ..

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Samme her.. Fortsatte til morgenen idag med meg, håper du er heldigere! Ikke noe godt altså! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Føler meg så heldig, eneste symptomene jeg har nå er litt kviser på ryggen, stupptrøtt og at jeg blir lettere grinete :)

mamma' til Emilie og lille julegaven vår
 
Æ har mange "mensenmurringa" , vond rygg, ømme puppa, og veldig trøtt! Men dåkker, ka e ikm? :p
 
Flere som er småkvalm og uggen på ettermiddagen, men ikke på morgenen?
Jeg er ikke kvalm, men kan bli litt småuggen på kveldstid :) Merker ingenting på morgenen (enda) :)
 
Rakk bare så vidt å skrive innlegget før jeg sto og brakk meg over vasken i morges :p Men jeg skal ikke klage, jeg er glad for alle symptomer som kan tyde på at graviditeten går sin gang :)
 
Åh, det lukter sånn tåfis av mannen :-b enda han sitter langt unna meg og har tatt av sokkene. Tror jeg får krysse av bedre luktesans på lista :-b
 
Jeg blir så oppblåst på kvelden! Har så mye luft i magen at jeg er redd jeg snart letter som en gassbalong...


Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt
 
Da har jeg hatt mitt første møte med doskåla.... Jeg som trodde jeg skulle slippe unna spying :p 7+2 og showet har starta :p
 
Da har jeg hatt mitt første møte med doskåla.... Jeg som trodde jeg skulle slippe unna spying :p 7+2 og showet har starta :p
Åneei, huff :/ Det kommer jo så uventa også så. Jeg er 6+0 i mårra, altså inn i den 7uke. Liiveredd for å bli dårlig å kaste opp. Menmen, vi må nå bare tåle dette som følger med graviditeten, vi har valgt det selv så :p
 
Åneei, huff :/ Det kommer jo så uventa også så. Jeg er 6+0 i mårra, altså inn i den 7uke. Liiveredd for å bli dårlig å kaste opp. Menmen, vi må nå bare tåle dette som følger med graviditeten, vi har valgt det selv så :p
Ja, jeg tar det som et godt tegn :) Ting skjer i kroppen vår og det vil vi kjenne på en eller annen måte :) Men må innrømme at ømme pupper og trøtthet holdt i lange baner :p
 
Jeg eeeeer så trøtt, men jeg får ikke sove! Sovner til normal tid på kvelden, men våkner mellom 6 og 6.30 hver eneste dag. Det er jo greit nok når jeg jobber tidlig, men herregud så kjedelig det er de dagene jeg begynner senere på jobb. Trørr er jeg jo uansett, selv om jeg legger meg 20 eller 24 på kvelden.

Dessuten, KVISER. Jeg har aldri vært plaget med kviser før, bortsett fra da jeg var gravid sist. Nå kommer de tilbake, en etter en, og det irriterer meg så innmari. Har noen av dere gode tips til en god rens eller lignende som hindrer kvisene så godt som mulig?
 
I går ble det totalt forbud med kaffe i leiligheten. Brakk meg av lukta. Haha. Så nå får vi bare se hva som skjer på jobben. Klarer ikke te, egg eller kylling heller. Blir helt kvalm av tanken på det. Men har funnet ut at det hjelper litt med varmtvann, honning og ingefær



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjennes ut som kvalmen er på vei :(

Symptomene i dag:

Trøtt
Svimmel
Småkvalm
Sulten
Ømme pupper
 
Back
Topp