Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reseptfrie legemidler som reduserer magesyre får du på apoteket. Noen svakere midler og noen sterkere finnes, begge deler av varianter som er trygge for gravide. Har desverre ikke helt oversikt over hvilke medikamenter som er trygge (Google det ) for jeg går på reseptbelagte tabletter som ikke anbefales, men som allikevel trolig er trygge. Fordelene må veies opp mot ulempene for min del....
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Spise rå potet?! :-o Usj, det hørtes ikke godt utHalsbrann. Det hadde jeg ikke sist.
Da må'n skrelle seg en potet og koooose seg. For lovehearts har jeg ikke i huset.
Sent from my iPad using BV Forum
Foruten kvalmen som kom sigende nå i uke 6 er det litt halsbrann, superømme pupper, større pupper, oppblåst, ekstrem luktesans, trøtt men såver dårlig, skikkelig sliten, ligamentsmerter som kommer og går og litt irritabel og lettrørt. Ja, og kronisk sulten på frukt, noe salt eller lakris, og tørst.
Er 6+6 nå. Føler symptomene er sterkere dette svangerskapet. Det sies at svangerskap med jenter er hardere for mor enn om det er gutt, men jeg fikk jo jente sist og hadde et strålende svangerskap. Hmmm, kanskje det er gutt da...at det er motsatt, eller kanskje ei stor jente, eller kanskje to, hehe. Blir spennende å se når den tid kommer.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Må man så må man. Halsbetennelse er skikkelig ekkelt.Spise rå potet?! :-o Usj, det hørtes ikke godt ut