Symptomer?

Da var kvalmen kommet for fullt hit også :( Hadde et håp om å slippe unna denne gangen, men nei. Ikke har jeg funnet noe som døyver ennå heller. Sist hjalp det med sjokomelk og blåbærbiola men nå gjør de det bare verre. Æsj.
 
Ja, jeg tar det som et godt tegn :) Ting skjer i kroppen vår og det vil vi kjenne på en eller annen måte :) Men må innrømme at ømme pupper og trøtthet holdt i lange baner :p
Ja er mye som skjer i kroppen nå :)
Hehe ja forståelig :p Jeg har så ømme pupper, når jeg tar av Bh-en om kvelden så kjennes det som jeg går i bakken nesten haha :p Men trøtthet er jeg ikke plaga meg. Men morgenkvalme da :p
 
Symptomer igår var slapp, verkinga i kroppen, hodepine som kom og gikk, kvalme og sulten som kom og gikk.. Idag blir jeg kvalm av å tenke på mat i det hele tatt!
 
Null Matlyst!
Tanken på mat får meg til å brekke meg!
Ømme pupper
Utflod ( høhøhø deilig).
Sliten/lite energi
Blir fort annpusten
Alle følelser er klistra på utsiden av meg.



Desember 2014

Bruker App
 
Jeg har nesten ingen symptomer om dagen :) Bare litt mer trøtt og litt ømme pupper. Håper bare jeg er heldig som ikke har det så ille om dagen <3 sender masse sympati og matlyst til dere som sliter!
 
I dag har jeg null energi :(
 
Huffda :( Ikke noe godt! Jeg har heller ikke store energien, og jeg skal på jobb nå.. Trøster meg med at jeg i mårra skal ta turen til svigermor, selv om vi ser hverandre ofte, så er det alltid like gøy :)
 
Jeg har hatt lite symptomer foruten vondt i magen og ømme pupper, men i går klm enten kvalme ganger 8 eller omgangssyken.. hm.. ligger rett ut idag og har spydd igjen. Krysser fingrene for omgangssyken! !!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ømme pupper

Sinnsykt kvalm, oppkast

Trøtt

Stikninger på høyre side (usikker på om det er pga graviditeten)

Det er vel alt, men det holder leeeenge her! :p


Taster på iPhone!
 
Nå har kvalmen gått over til å være en konstant sviende smerte i magesekk og svelg. Andre som har det slik? :/
 
Nå har kvalmen gått over til å være en konstant sviende smerte i magesekk og svelg. Andre som har det slik? :/
Halsbrann og svie pga for mye magesyre, vil jeg tro? Jeg sliter med dette til vanlig men nå er det blitt værre. Tror det er p g a hormoner så tidlig, senere er det også pga plassmangel...


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ømme pupper
Dårlig Matlyst
Kvalm fra 04 om morningen til ca 12 på dagen. Bruker laaaang tid på å få ned mat. Så blir jo ikke bedre.
Luft i magen
Stikker og murrer litt
Utrolig sliten og svimmel



Desember 2014

Bruker App
 
Halsbrann og svie pga for mye magesyre, vil jeg tro? Jeg sliter med dette til vanlig men nå er det blitt værre. Tror det er p g a hormoner så tidlig, senere er det også pga plassmangel...


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har du noen tips som funker mot dette? Hadde det likt i starten med jenta vår, men heldigvis ikke på slutten.
 
Har du noen tips som funker mot dette? Hadde det likt i starten med jenta vår, men heldigvis ikke på slutten.
Reseptfrie legemidler som reduserer magesyre får du på apoteket. Noen svakere midler og noen sterkere finnes, begge deler av varianter som er trygge for gravide. Har desverre ikke helt oversikt over hvilke medikamenter som er trygge (Google det :)) for jeg går på reseptbelagte tabletter som ikke anbefales, men som allikevel trolig er trygge. Fordelene må veies opp mot ulempene for min del....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tidlig enda. Men ingen symtomer annet enn "Menssmerter" lignende :) har to fra før. Og med de hadde jeg bekkenplager tidlig, halsbrann (verst med nr 1) og litt kvalme med nr2.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Holyshit morgen kvalme og spy minst en gang :( Oh Crap! Jeg som får helt angst av å være kvalm. Dette kommer til å bli tøft.


Desember 2014

Bruker App
 
Men æsj, de siste dagene har jeg vært skikkelig kvalm og uggen hele dagen :/ Hjemme fra jobb i dag. Hvordan skal dette gå... Svir og er vondt i magesekken hele dagen.
 
Her er kvalmen kommet veldig om morningen. Spydde idag tidlig :( Så er jeg veldig opp og ned resten av dagen, utrolig slitsomt altså..
 
Flere som er småkvalm og uggen på ettermiddagen, men ikke på morgenen?


Jaaa! Det har kommet de siste dagene...siger på utover dagen og er skikkelig ille på kvelden. Slet ikke med kvalme forrige svangerskap, så håpet jeg skulle slippe unna nå også.


Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp