Symptomer?

Bare at jeg var steindårlig med sønnen min.. :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det var jeg også, men kun med siste.. Var nesten ikke kvalm, hadde ingen symptomer med første i det hele tatt.. Mens jeg lå rett ut, inn og ut av sykehus i nesten 9mnd med nr 2. Krysser alt for deg og at du får flere symptomer snart ❤️


Taster fra app
 
6+3

Litt halsbrann innimellom
Veldig trøtt
Litt var på lukter på jobb
Hormonell

Så ikke særlig med symptomer her heller, men jeg orker ikke gå å være stresset over det :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Her er det lite forandringer i brystene. Eneste er litt verking i armhulene. Så jeg skulle også gjerne hatt litt ømhet i brystene.

Men jeg har verk i magen hele tiden.
Ubehagelig :(

Usj :( Håper det kommer seg etterhvert!! =)
Det er ikke noe gøy å kjenne på ubehageligheter...
 
Takk :) Har Novaluzid men tror jeg må ha en sterkere kur for det kjentes mer ut som magekatarr enn halsbrann. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner desverre til følelsen usssh!
Men den jeg fikk hjelper veldig på her,den er både for sterk halsbrann/sure oppstøt og magesår.

Føler du deg bedre idag ?
Håper det :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Plutselig kom nok en gang kvalme og svimmelhet kastet over meg. Håper virkelig at det forsvinner like fort som det kom.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Har kjent på litt kvalme på kveldene siste dagene og i dag skulle jeg virkelig få kjenne på "ekte" morgenkvalme :p Bare heiv i meg tablettene i dag tidlig med litt vann før jeg satte meg i bilen, uten frokost. Angret fort på det da jeg startet å kjøre og nærmest måtte stoppe for å spy.. Klarte heldigvis å tvinge det i meg og da gikk det heldigvis over :p Phu.. Svettet og var helt ør i hele kroppen etterpå :p
 
7+3 i dag og fortsatt ikke mange symptomer..Eneste som merkes konstant er puppa og ryggen..
 
Vondt i puppene og menssmerter. Og bekkenløsning som ikke kom så tidlig første gangen da. Trøtt, men det er jeg uansett:p
 
5+3 i dag og våkna til halv harde og større pupper i dag. Åsså er de veeeeldig følsomme og vonde!
Å mye mer utflod :p


Desember 2014

Bruker App
 
Kjenner desverre til følelsen usssh!
Men den jeg fikk hjelper veldig på her,den er både for sterk halsbrann/sure oppstøt og magesår.

Føler du deg bedre idag ?
Håper det :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Glemte å svare, men ja :) takk for omtanken <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, hvilke opplever dere? Og har dere vært gravid før, med tanke på om det er annerledes denne gang? :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3




Jeg har null symptomer utenom at puppene er voldsomt ømme - jeg nyter hver dag uten kvalme da jeg har vært sterkt plaget med dette de to andre gangene jeg har vært gravid :) Men jeg er jo bare 5 uker på vei, det kommer nok....sukk ;-)
 
Nå kommer kvalmen snikende... Vært trøtt siden 19 :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg skjønner meg ikke på meg selv . Først er jeg bekymret pga mensensmerter, så når de gikk over ble jeg bekymret for at jeg ikke hadde de lengre. Og nå har jeg hatt smerter igjen siden i går kveld og jeg er nok en gang BEKYMRET!!! :(


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Renner sånn på øynene, og litt i nesen. Er ikke syk, og har aldri hatt noen allergier før. Er dette noe andre gravide har opplevd, eller er det helt tilfeldig? :p

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg lite symptomer i dag. Kun stikkinger I underlivet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er i uke 5+ 3 og kjenner kvalme all day long. Herlig altså......

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg skjønner meg ikke på meg selv . Først er jeg bekymret pga mensensmerter, så når de gikk over ble jeg bekymret for at jeg ikke hadde de lengre. Og nå har jeg hatt smerter igjen siden i går kveld og jeg er nok en gang BEKYMRET!!! :(


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
I know the feeling. Ikke hatt halsbrann i hele går. Savna den sånn da.. Nå er den tilbake og jeg skjønner ikke hva jeg savna med den. Å så hadde jeg ikke kjent mens smerter på noen dager Åsså kom de for fult tilbake i natt og jeg tenkte bare wæææ nå er det noe galt, enda jeg tenkte det måtte vær noe galt siden de var borte også.

Så føler veldig med deg der altså! Dette er såå skummelt!


Desember 2014

Bruker App
 
Er i uke 5+ 3 og kjenner kvalme all day long. Herlig altså......

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Huff jeg håper du slipper billig unna denne gangen <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp