Symptomer?

Jeg blir faktisk kvalm av alle vitaminene jeg tar :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg "gulpa opp" omega3 tabletten i går.... Det var ikke digg!
 
Jeg blir faktisk kvalm av alle vitaminene jeg tar :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ble kvalm hver morgen jeg skyldte ned vitaminene med vann. Begynte med appelsinjuice i stedet og blir ikke kvalm. Kan ha vært tilfeldig men ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååååhr. Ble så glad når puppene endelig ble øm igjen i går, men idag er de ikke øm lengre :(


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Ååååhr. Ble så glad når puppene endelig ble øm igjen i går, men idag er de ikke øm lengre :(


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Det er nok ikke noe farlig :) jeg har alltid super ømme pupper før mensen, men nå som jeg er gravid har jeg det såvidt litt på kvelden men ikke noe plagsomt :) vi er alle forskjellige


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det er nok ikke noe farlig :) jeg har alltid super ømme pupper før mensen, men nå som jeg er gravid har jeg det såvidt litt på kvelden men ikke noe plagsomt :) vi er alle forskjellige


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Jeg og pleier alltid å ha super ømme pupper mellom el og mensen. Hadde det denne gangen også, men da kom det av alle hormonene jeg tok, så de forsvant igjen etter jeg var ferdig med siste dose liksom.


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Ååååhr. Ble så glad når puppene endelig ble øm igjen i går, men idag er de ikke øm lengre :(


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Det går opp og ned her og. :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Her hjelper det ikke hva jeg skller ned med. Sist svangerskap ble je og dprlig av folat pillene og legen mente jeg fikk i meg for mye b vitamin og ba meg stoppe og kvalmen forsvant umiddelbart.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Her hjelper det ikke hva jeg skller ned med. Sist svangerskap ble je og dprlig av folat pillene og legen mente jeg fikk i meg for mye b vitamin og ba meg stoppe og kvalmen forsvant umiddelbart.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Oiii,går det an å bli kvalm av for mye b vitamin? Nå lærte jeg noe nytt! Thnx :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Oiii,går det an å bli kvalm av for mye b vitamin? Nå lærte jeg noe nytt! Thnx :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det var det legen sa etter å ha sjekket blodverdier og konkludert med at jeg ikke trengte folat. Og det stoppa jo brått når jeg slutta. Men det er litt rart. B vitamin er jo vannløselig så i utgangspunktet skulle jeg vel bare tisset det ut. :/

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Og hvis noen lurer på den plutselige dysleksien så er det et ihjelslått nettbrett. :/

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Det var det legen sa etter å ha sjekket blodverdier og konkludert med at jeg ikke trengte folat. Og det stoppa jo brått når jeg slutta. Men det er litt rart. B vitamin er jo vannløselig så i utgangspunktet skulle jeg vel bare tisset det ut. :/

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hmmm..ja du sier noe der ja.
Men godt kvalmen stoppet opp tvert,det forteller jo at legen din hadde rett.
Var motsatt med meg sist..men jeg spøy jo hvert minutt omtrent så folat kunne jeg bare glemme å prøve å få i meg. Har heldigvis fått i meg frem til nå i den viktigste fasen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hmmm..ja du sier noe der ja.
Men godt kvalmen stoppet opp tvert,det forteller jo at legen din hadde rett.
Var motsatt med meg sist..men jeg spøy jo hvert minutt omtrent så folat kunne jeg bare glemme å prøve å få i meg. Har heldigvis fått i meg frem til nå i den viktigste fasen!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja jeg håper jeg klarer å ta folat ut første trimester :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Vært plaget med ekstrem kvalme, svimmelhet og hodepine en uke nå. Mat hjelper ikke. Fått time hos legen NESTE onsdag da jeg har hørt det kan være noe tabletter som hjelper?

Har hittil trøstet meg med at jeg bare er kvalm og ikke spyr, den røyk i dag. Jobb om 3 timer. Må si jeg gleder meg... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag ble det ett lyst rundstykke med margarin på til frokost. Ikke noe annet som fristet...

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Føler ikke jeg har noe særlig symptomer.. Bekymra :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har heller ikke noe særlig symptomer sett bortfra litt såre brystvorter :) Tror det er like normalt å ikke ha så mye som å ha mye. :) Tror man bare skal føle seg heldig om man slipper unna kvalmen og sånn :)
 
Jeg har heller ikke noe særlig symptomer sett bortfra litt såre brystvorter :) Tror det er like normalt å ikke ha så mye som å ha mye. :) Tror man bare skal føle seg heldig om man slipper unna kvalmen og sånn :)

Kan signere den med kvalmen ja ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Kan signere den med kvalmen ja ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

hehe, det vil jeg tro ja :P Føler meg ikke gravid i det heletatt, men skal vel ikke si det for høyt, da braker det vel løs med symptomer fra h****** etterhvert :P
 
hehe, det vil jeg tro ja :P Føler meg ikke gravid i det heletatt, men skal vel ikke si det for høyt, da braker det vel løs med symptomer fra h****** etterhvert :P

Du skal være sjeleglad for hver eneste dag uten de verste plagene ja :-D hihi
Og bank i bordet :-p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Kan vel krysse av halsbrann og sånn tom mage følelse uansett hva jeg trykker i tryne. Å evt tørst, å gubben mente puppa va blitt større :P å brakk meg da æ prøvde meg på ei tyggiskule. Aaaaaltfor søt.. Æsj!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp