Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Huff, er slitsomt! Blir deilig å få litt mer energi igjenJeg er og stuptrøtt i kveld, har slitt med å holde øya oppe
i flere timer allerede![]()
Endelig har puppene vokst littde er ikke ømme, men niplene er såre!? Ikke vært borti før. Litt kvalm innimellom, men ikke mye..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg skulle lage meg en smoothie i går men den smaka så fælt..Nå har hormonene tatt over her, i går kveld ble jeg fornærmet for
ingenting, gubben bare ristet på hodet av meg da ble jeg selvfølgelig
enda mer fornærmet, men så fikk jeg en nuss og da gikk det over he he
Herregud jeg er så teit .
I dag sitter jeg bare og griner ut av det blå, glad jeg har fri i dag .
Hormoner og giganervøs = dårlig kombinasjon.
Må få bestillt meg UL til ca uke 7, er nødt til å
få roet nervene noen hakk, klarer ikke tro på liv før jeg får se det.
Har forresten funnet ut at jeg absolutt IKKE fyser på bacon, bacon smakte
ikke bacon, det smakte noe helt annet, som såpe eller noe.
Kaffe er og superblæææ, men det er jo bare bra.
Ja merkelige greier he he,Jeg skulle lage meg en smoothie i går men den smaka så fælt..Hadde i alt jeg pleide å ha i før men men.. Har veldig lyst på appelsin og ting som er friskt og syrlig
Hormonene og det rareste med kroppene våre roer seg nok i uke 9 - 10 da morkaken tar over hormonproduksjon og vi venner oss til hormoneneen fattlig trøst når kvalmen blir som verst
![]()
Haha, og jeg liker plutselig ikke majones lenger, jeg ELSKET det førJeg skulle lage meg en smoothie i går men den smaka så fælt..Hadde i alt jeg pleide å ha i før men men.. Har veldig lyst på appelsin og ting som er friskt og syrlig
Hormonene og det rareste med kroppene våre roer seg nok i uke 9 - 10 da morkaken tar over hormonproduksjon og vi venner oss til hormoneneen fattlig trøst når kvalmen blir som verst
![]()