Symptomer?

9+1 fortsatt ganske trett, vonde og større pupper, vondt og kranglete bekken, sulten ! :)

9+1 idag og de siste nettene har jeg klart å holde meg våken til ti om kvelden, og våkner ikke før seks om morgenen. Veldig behagelig, de siste ukene har jeg sovnet tidligere og våknet flere ganger om natten av at jeg måtte på toalettet, utrolig plagsomt. Kan det ha noe med at livmor begynner å gå oppover slik at ikke det presser sånn på blæren en periode?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen kvalme så langt i dag.. Kan se ut til at jeg er ulovlig heldig å unngår mesteparten :D

Det skulle jeg forøvrig ikke sagt. Fikk et rusk i halsen og hadde et hosteanfall som fikk fram brekninger. Blæææ! *ler*

10+3 I dag. Puppene er fremdeles tunge og ømme, er mye kvalm og er oppe og tisser 1-2 ganger om natta. Er egentlig bare glad fir å ha symptomer helt til vi kan høre hjertelyden.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

8+1
I dag var jeg ikke kvalm i det hele tatt på dagen, men etter jeg kom hjem fra jobb har det økt på. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg bare skal gå å spy. Har ikke gjort det enda så langt i svangerskapet, men noen ganger så føles det ut som det vil hjelpe.

8+1
I dag var jeg ikke kvalm i det hele tatt på dagen, men etter jeg kom hjem fra jobb har det økt på. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg bare skal gå å spy. Har ikke gjort det enda så langt i svangerskapet, men noen ganger så føles det ut som det vil hjelpe.

Kjenner til følelsen. Ønske om å bare bli ferdig med det. Var kvalm tidlig i dag. Ok på midten men nå er jeg uvel igjen

8+0
Kvalmen er enda rolig, vært det siden 7+0. det er deilig. Er veldig trøtt og har ømme pupper, gråter lett, litt vondt i bekkenet / halebenet så gravidsymptomene er der enda :)
Syns plutselig magen poppa frem litt, blir koselig fremover. På onsdagen skal vi på ultralyd gleder meg så til å se den lille :D <3

Bare lurer på en ting. Blir magen på en måte "borte" igjen mellom denne tiden da den er oppblåst og da man får ordentlig mage rundt uke 17, 18, 19? Eller er det vanlig at når man først har fått den oppblåste magen, så er den sånn frem til da, og da vokser den enda mer? :) kanskje dumt spørsmål, men jeg aner ikke! :p

Begynte med svimmelhet, ekstrem tretthet, ømme bryster, og murring og vont i bekkenet. Er 7 uker i dag og i går var jeg for første gang morgen kvalm! Godt å få det bekreftet på en måte før UL ;-))))) kjempe heldig!!!! <3

Hormonene mine er helt på bærtur! Kombiner det med småspotting i fire-fem dager (ser ut til å gi seg nå heldigvis). Jeg har rett og slett vært et monster de to-tre siste dagene! Stakkar kollegaene mine som alle begynner å bli slitne etter en hektisk skisesong med mange utfordringer. Humøret skifter så fort at jeg ikke klarer å henge med i det hele tatt. Kan gå fra sinne til latter til tårer på fem minutter. Og så er jeg konstant trøtt. Slumreknappen og jeg er bestevenner ;)

Veldig trøtt om kvelden men våkner ofte sånn ca kl fire å må på toalettet, har da problemer med å få sove igjen etterpå :-(

Samboeren min drar på jobb i den tida (!!!) så jeg prøver alt for å få sove litt til før vekkerklokka mi ringer... Ofte sovner jeg rett før klokka ringer og da er det tungt å stå opp....

Kvalm trøtt klarer ikke tanken på noe som inneholder sukker ser jeg en sjokolade forran meg da blir jeg veldig kvalm og spyr nesten med en gang går i knekkebrød og vann og litt frukt har gått ned 4 kg siden jeg ble gravid. Har alldri vært så kvalm med mine to gutter men har hørt at en kan bli mere kvalm viss det er jente:)

9+1 i dag. De siste to uken har den konstante kvalmen bedret seg, takk gud. Men det jeg har nå er akutt kvalme med oppkast. Gjerne på kveldstid. For to dager siden kastet jeg opp tre ganger på en kveld og fikk veldig vondt i mage og tarm. Ligger fremdeles på sofaen og prøver å hente meg inn etter den kvelden/natten. Er fremdeles veldig trøtt, har ømme bryst og en vondt + oppblåst mage.

9+1 i dag. De siste to uken har den konstante kvalmen bedret seg, takk gud. Men det jeg har nå er akutt kvalme med oppkast. Gjerne på kveldstid. For to dager siden kastet jeg opp tre ganger på en kveld og fikk veldig vondt i mage og tarm. Ligger fremdeles på sofaen og prøver å hente meg inn etter den kvelden/natten. Er fremdeles veldig trøtt, har ømme bryst og en vondt + oppblåst mage.
Uff, det hørtes ikke godt ut!! Så bra den konstante kvalmen er borte, den er jo den mest plagsomme. Håper du får inn deg nok væske og noe næring! God bedring :)

Takk Nussmuss! For to dager siden fikk jeg i meg lite av alt., siden alt kom opp igjen. Men heldigvis får jeg vann og noe lettspiselig mat ned sånn ellers. Og vekta har bare gått ned med ett kg.

Takk Nussmuss! For to dager siden fikk jeg i meg lite av alt., siden alt kom opp igjen. Men heldigvis får jeg vann og noe lettspiselig mat ned sånn ellers. Og vekta har bare gått ned med ett kg.
Det er bra du får i deg litt da:) Får håpe dette ikke varer så lenge! Og håper du får i hvertfall påsken fri fra da :)

Tøøøørst nå da plutselig... Velkommen etter ja ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

9+5
Jeg har vært så heldig at jeg bare har hatt tre dager med kvalme, så veldig fornøyd med det :-) Men jeg har halsbrann, sykt ømme pupper (og de har vokst fra B til C cup, jippi), kronisk trøtt, føles som magen er støl hele tiden, masse kviser, mer sulten enn vanlig, oppblåst og murringer i livmora.

På jobb i dag og ikke heilt i form, kvalm og har brekt meg et par ganger... Tidligere i svangerskapet bare kastet opp en gang; heldigvis!!! Håper jeg slipper i dag....

Måtte innom en kiosk i stad å kjøpe litt cola, håper d hjelper.,,,,

Back
Topp