Symptomer?

Her er det fint lite symptomer for tiden. Puppene har aldri vært noe særlig ømme, de klør litt.
Trøtt nå og da men ikke veeeeldig trøtt.
Kvalm av og til men den verste kvalmen ga seg 7+0.
Litt tett nese.
Hormoner som merkes litt, oppblåst mage. Ja også er det kvisene da, æsj det er mange :p
Gleder meg til vi kjenner spark :D
 
Mitt værste symtom som har vært kvalme har foesvunnet i løpet av den siste uken. Er 12+3 i dag;) veldig deilig!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er så godt å lese at andre har hatt kvalme for så å miste den tidlig, jeg var redd det kunne vere et dårlig tegn :( Jeg var kvalm i uke 5-7 og måtte spise for å holde det i sjakk. I tillegg var jeg supertrøtt og la meg ofte mellom 1930 og 2100 om kveldene. Nå er jeg 9+3 og merker ingenting (utenom at jeg er blitt megaforkjølt og er pottetett i nesen på tredje uka nå). Må krølle meg sammen når jeg nyser for det føles som noe skal slitne nederst i magen viss ikke :)
 
Er så godt å lese at andre har hatt kvalme for så å miste den tidlig, jeg var redd det kunne vere et dårlig tegn :( Jeg var kvalm i uke 5-7 og måtte spise for å holde det i sjakk. I tillegg var jeg supertrøtt og la meg ofte mellom 1930 og 2100 om kveldene. Nå er jeg 9+3 og merker ingenting (utenom at jeg er blitt megaforkjølt og er pottetett i nesen på tredje uka nå). Må krølle meg sammen når jeg nyser for det føles som noe skal slitne nederst i magen viss ikke :)
Symptomene kommer og går. Det med forkjølelsen er også et symptom. Jeg har også hatt det i flere uker! Det er fordi slimhinnene i nesen sveller:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Symptomene kommer og går. Det med forkjølelsen er også et symptom. Jeg har også hatt det i flere uker! Det er fordi slimhinnene i nesen sveller:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har lest det ja at man kan bli tett i nesen. Men nå har jeg da blitt syk i tillegg. Skikkelig dårlig form, og med en forferdelig hoste :( Hva gjør dere som er tette i nesen? Jeg har gått over til babynesespray og er på 14 dag med nesespray. Tar det kun når jeg skal sove da! Klarer ikke uten :(
 
Har lest det ja at man kan bli tett i nesen. Men nå har jeg da blitt syk i tillegg. Skikkelig dårlig form, og med en forferdelig hoste :( Hva gjør dere som er tette i nesen? Jeg har gått over til babynesespray og er på 14 dag med nesespray. Tar det kun når jeg skal sove da! Klarer ikke uten :(
Huff. Høres ut som du er forkjølet i tillegg du da! Jeg har ikke turt å bruke nesespray fordi jeg vet at jeg blir avhengig med en gang. En trøst er at det går over! Masse god bedring til deg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er fremdeles kvalmen plagsom. Hatt den siden uke 3 og er nå 9+2.
Tett nesa har jeg vært lenge men haaaaaater nesespray så det får bare være.
Jeg blir fort overopphetet. Og da kan jeg begynne å blø neseblod. Men ellers i ok form. Unngår så langt det går å sitte i bil. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tett nese her også. Det jeg bruker om natten er en neseutvider, og som gjør at jeg får pustet mye bedre. Min er fra iherb, men kanskje man får tak i det på apotek eller enklere liv i Norge. Greit å slippe nesesprayen...
 
Puppene er vonde!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nhs
Tett nese her også. Det jeg bruker om natten er en neseutvider, og som gjør at jeg får pustet mye bedre. Min er fra iherb, men kanskje man får tak i det på apotek eller enklere liv i Norge. Greit å slippe nesesprayen...
Neseutvider? Har du en link? :)
 
Føler meg egentlig ikke gravid lengre, men puppene er VONDE, så får jo mine påminnelser ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
føler meg ikke særlig gravid lengre jeg heler. Men så slår trøttheten til. også tisser jeg to ganger mer i døgne ca også kommer puppene med ømme anfall av og til :p
 
Spyr spyr spyr spyr ... Det eneste jeg gjør om dagene, og hjelp hvor lei og sliten jeg er!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spyr spyr spyr spyr ... Det eneste jeg gjør om dagene, og hjelp hvor lei og sliten jeg er!


Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj så kjedelig:/ medlidenhet din vei! håper du snart blir bedre!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk. ❤️ håper det går over mot uke 12.. Men det virker så lenge til! Stakkars mamma som lå å spydde hele svangerskapet med meg. Håper ikke det er slik som myten sir at du får din mors svangerskap!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk. ❤️ håper det går over mot uke 12.. Men det virker så lenge til! Stakkars mamma som lå å spydde hele svangerskapet med meg. Håper ikke det er slik som myten sir at du får din mors svangerskap!


Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan nok variere mye fra mor til datter :) god bedring :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp