Symptomer?

Så bra! Da er det bare enda et symptom på at den lille er der inne, og at den utvikler seg:D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja når en tenker over at plagene er gode trgn så hjelper det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mine har vokst litt men ikke megamye! Vondt å bruke bh. Egentlig kjenner jeg dem hele tiden nå, selv når jeg sitter stille.. Kan godt bli større snart. Følger rumpa med snart også?


Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det vondt å ikke bruke bh, og smertefullt å ta den av ;/ Håper virkelig ikke rumpa følger etter her ! Har jobbet hardt for å få den ned etter førstemann ;p men regner jo med jeg blir stor overalt denne gangen også.
 
Her er det vondt å ikke bruke bh, og smertefullt å ta den av ;/ Håper virkelig ikke rumpa følger etter her ! Har jobbet hardt for å få den ned etter førstemann ;p men regner jo med jeg blir stor overalt denne gangen også.

Her er det også aua i det bhen skal av. Blitt litt fastere, men er rellativt stor fra før så helt greit at de bare er litt fylt ut. Etter fødselen sist såg jeg ut som den bomba den første uka, seriøst, man så ikke annet en gigapuppene! La oss bare si at flatterende var det ikke :p
 
Her er det også aua i det bhen skal av. Blitt litt fastere, men er rellativt stor fra før så helt greit at de bare er litt fylt ut. Etter fødselen sist såg jeg ut som den bomba den første uka, seriøst, man så ikke annet en gigapuppene! La oss bare si at flatterende var det ikke :p

Uff, husker rett etter fødselen. Da fant jeg ut at puppene starter helt oppe ved kragebeinene ! Var i alle fall steinhardt med melk helt opp, og de var jo nærmest firkantede ;o
 
Uff, husker rett etter fødselen. Da fant jeg ut at puppene starter helt oppe ved kragebeinene ! Var i alle fall steinhardt med melk helt opp, og de var jo nærmest firkantede ;o

Jepp, heldigvis gikk det seg til. Men hadde mye melk og snuppa var glupsk. Hun spiste til tider så mye at hun fikk noen sprutgulper, var bare så det sto utav munnen hennes. Ble jo redd med det samme men kom vist av at lukkemuskelen ikke var helt utviklet og at hun rett og slett overspiste.
 
Jepp, heldigvis gikk det seg til. Men hadde mye melk og snuppa var glupsk. Hun spiste til tider så mye at hun fikk noen sprutgulper, var bare så det sto utav munnen hennes. Ble jo redd med det samme men kom vist av at lukkemuskelen ikke var helt utviklet og at hun rett og slett overspiste.

Ja, heldigvis. Ble et par sprutgulper her også, og mange melkespruter i ansiktet på guttungen og utover det meste forran oss ;p Litt av et trøkk! Måtte bytte ammeinnlegg hvert 20/30 minutt ellers ble alt gjennomvått ;p
 
Her er det vondt å ikke bruke bh, og smertefullt å ta den av ;/ Håper virkelig ikke rumpa følger etter her ! Har jobbet hardt for å få den ned etter førstemann ;p men regner jo med jeg blir stor overalt denne gangen også.
Jeg kunne godt hatt litt ekstra skjønner du så håper litt på at noe blir igjen.. Men ser jeg på genene mine forsvinner nok alt poff med en gang. Dvs bortsett fra brystene la ikke mamma eller søstra mi på seg et gram eller på kroppen så :p
 
Ikke like trøtt om kveldene lengre :) men har jo vært sykemeldt noen dager så kan være fordi jeg har fått sove litt lengre om morgenen og fordi jeg ikke har gjort like mye ila dagen.
 
Back
Topp