Symptomer?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Har noen av dere kjent noe til symptomer enda?:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja murringer og strekking i livmora, ømme pupper og blir uggen om eg ikke spiser jevnlig.. tisser ofte og er tørst... aldri tørst til vanlig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er kvalm! Og litt småuggen i magen. Kan være jeg har blitt smitta av ungene og sliter med en typ omgangssyke, men er noen dager siden de ble friske.. så vet ikke enda. Ellers murrer det litt nedi magen, og har begynt å måtte spenne musklene når jeg nyser så det ikke gjør vondt nedi lysken. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er kjempetrett og kjenner at det murrer og strekker i magen. Kanskje litt følsom slik at jeg blir lett rørt ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kvalme (Var heldig å slapp unna det med førstemann), trøttere,oppblåst i magen,selv om buksene ikke er trange rundt magen på den måten,så sier magen ifra at den snart vil ha mammabukser istedenfor :p
 
Jeg har veldig ømme pupper. Kjennes som de har doblet sin vekt. Ellers ikke noe særlig symptomer her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg har ømme bryster, murringer i magen og kvalme :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tja, det klareste er positiv test:D Før positiv test hadde jeg veldig hard mage, og jeg blødde neseblod samme morgen som jeg testet positivt, har også hatt litt halsbrann, men alt det kan jo være tilfeldig. Har også litt mensmurringer og stikkinger og føler meg oppblåst.

Er veldig tørst for tiden, visste ikke at det kunne være et symptom:)

Håper kvalmen og de andre verste symptomene/plagene holder seg unna dette svangerskapet også...
 
Så spennende å høre om symptomene til alle sammen ;p Kom på at jeg drømte om positiv test noen dager før jeg testet, og drømte om melkesprengte pupper natta før jeg testet. Jeg tror jeg er sanndrømt på en måte. Fikk jo positiv test, og melkesprengte pupper viser jo til graviditet selv om de ikke kommer før rundt fødselen vil jeg tro ;p
 
Har vært småkvalm den siste uka når jeg begynner å bli sulten, samt rett etter at jeg har spist. I tillegg har jeg murringer i magen og er litt uggen. Også svetter jeg, noe jeg aldri gjør ellers. Føler meg konstant klam og ekkel. :p
 
Det startet med at treninga ble tung og gjennomføre for meg. Null energi! Så ble puppene ømme, da var det bare å ta en test (endte opp med å ta 7, alle positive, måtte få det til å synke inn, hehe)
Nå er de umenneskelig ømme.
Har også murringer og stikkinger i magen. Lite matlyst og tidvis slapp, men ellers er formen grei :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det første tegnet var super ømme pupper, det var derfor jeg tok en test og det ble en sterk strek 1 dag før ikm. Har fortsatt ømme og vonde pupper som vokser i rekordfart (hurra) ellers blir jeg kvalm når jeg sitter på bussen (som er hver dag :p) er hormonella deluxe og gråter for ingenting og kan sove i evigheter. Og spise.. blir sulten rett etter at jeg har spist ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I dag har jeg lagt merke til at eg er så lett rørt for alt mulig, og kvalmen og symtomene er størst på kvelden...
 
I dag har jeg lagt merke til at eg er så lett rørt for alt mulig, og kvalmen og symtomene er størst på kvelden...

Hehe, jeg blir også veldig lett rørt ;p å her er trettheten og stikningene mest til stede på kvelden ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Lite symptomer her!! Bare litt ømme pupper, litt hard i magen av og til :p Og veldig god luktesans:p Ingen kvalme enda hvertfall..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Mensmurringer om kvelden og ved fysisk anstrengelse.. Utrolig sliten og trøtt, men får aldri sovet godt... Våkner grytidlig på morgenen og får ikke sove mer, før har jeg kunnet sove langt utpå formiddagen....
 
Her har den beryktede gode luktesansen dukket opp! :p Morsomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mensmurringer om kvelden og ved fysisk anstrengelse.. Utrolig sliten og trøtt, men får aldri sovet godt... Våkner grytidlig på morgenen og får ikke sove mer, før har jeg kunnet sove langt utpå formiddagen....

Nesten likt som her det, bare at jeg kan sove lenge, og når som helst hvor som helst nesten ;o Har vanligvis store problemer med å sovne ;o
 
Nesten likt som her det, bare at jeg kan sove lenge, og når som helst hvor som helst nesten ;o Har vanligvis store problemer med å sovne ;o
Bruker lang tid på å sovne, våkner flere ganger om natta, gjerne lys våken :p men sliten hele tiden, men likevel får jeg ikke sove :p kroppen herjer vilt! Ble sykmeldt uka her av legen i dag...
 
Bruker lang tid på å sovne, våkner flere ganger om natta, gjerne lys våken :p men sliten hele tiden, men likevel får jeg ikke sove :p kroppen herjer vilt! Ble sykmeldt uka her av legen i dag...

Hørtes slitsomt ut :( Skulle ønske jeg kunne blitt sykemeldt fra studiene uten at det hadde noe å si. Skal ut i tre ukers hard praksis om to uker og gruer meg som bare det ! :/
 
Back
Topp