Symptomer?

Symptomene mine kommer og går om dagen, og det nyeste setter jeg virkelig ikke pris på! :( Våkner om nettene med ekstreme smerter i magen, men når jeg går på do får jeg nesten ikke til. Masse luft, løs og hard på samme tid er en skikkelig dårlig kombinasjon. :( I natt lå jeg på baderomsgulvet i fosterstilling, kaldsvettet og var svimmel pga. det. Alle problemene forsvinner jo i det øyeblikket jeg får til, så er utrolig frustrerende at det tar sånn tid. Håper det ikke fortsetter slik hver natt fremover! Kjennes ut som om både babyen og jeg skal dø når det holder på. :(

hehe, så var det å prøve å¨sette opp alle symptomene da... Ikke så lett når det sterkeste symptomet er glemsel...

Men dette er da "noen" av mine symptomer

-svimmelhet
-ømme/vonde pupper
-murringer i magen
-"romling" i magen
-stikkninger/strekkninger i livmora
-vektoppgang pga ekstremt matlyst
-ustabil i magen (do besøk)
-hyppig vannlating

Har jo helt glemt å ta med svettingen... Fy flate, svetter jo omtrent oppover...

Hos meg murrer det pitte litt en sjelden gang. Og det er det hele! Håper på noen små symtomer sånn at kjenner at jeg faktisk er gravid :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her! Kunne tenkt meg å kjenne noe mer snart ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Morgenkvalme fra i går. Usj!! I tilleg til megaømme pupper.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kvalmen kommer innimellom, oftest når det er en stund siden sist jeg spiste. Ellers litt ømme pupper og trøtt. Må også tisse minst en gang om natten, noe jeg vanligvis aldri gjør. Og da når jeg prøver å sovne igjen, er jeg lys våken. :)

Nyeste symptom : Et nytt forhold til mat ! ;p Har desverre stort sett hatt et sykt forhold til mat de siste 7/8 årene, men i forrige graviditet og ammeperiode ble jeg sulten og fysen på vanlig mat. Nå har dette kommet igjen, å jeg har spist brødskiver i dag ! :D Det er lenge siden det ! Åsså med svolværpostei og majones på, som jeg vanligvis ikke liker ;p Dette er litt gøy, men det får ikke bli daglig kosthold ! Skal ikke like mye opp i vekt denne gangen ;)

Sorry, bare bittelitt stolt av meg selv... på en måte... :)

Har hatt menssmerter og ømme og tunge bryster, noe som har gått litt tilbake da mensen ikke kom.munntørrhet og murring i magen enda:)

I går og i dag har jeg hat så lite symtomer egentlig. Ingen ømme pupper lenger, og heller ikke noe murringer. IKM i morgen, og skal ta siste billigtesten. Håper den blir en god del sterkere enn den jeg tok i går.

Og matlysten har steget til 1000... Måååå ha noe hele tiden.. I kveld har jeg spist 3 brødskiver, så makaroni og pølser med barna til middag først, 45 min etterpå var det nudler og wok med mannen, nå har jeg spist yoghurt,skillingsbolle,knekkebrød, potetskruer....også ligger sjokoladen i fryseren og venter....

Kommer til å trille rundt snart...ikke rart at buksene er trange allerede!!

Og matlysten har steget til 1000... Måååå ha noe hele tiden.. I kveld har jeg spist 3 brødskiver, så makaroni og pølser med barna til middag først, 45 min etterpå var det nudler og wok med mannen, nå har jeg spist yoghurt,skillingsbolle,knekkebrød, potetskruer....også ligger sjokoladen i fryseren og venter....

Så bra at matlysten din har steget :) bare kos deg! Jeg er helt motsatt. Såvidt jeg fikk i meg noe middag i 18-tiden, og etter det har jeg spist 8 grønne druer. Ingen mat som frister når jeg er småkvalm.

Men, det er helt ok! Er bare så lykkelig over å være gravid! Vi er jammen heldige ;)

Bra jeg ikke er den eneste !! :p Har spist fire brødskiver idag, middag og nå pakker jeg innpå med smash. Jeg spiser vanligvis ganske lite da...

Bra jeg ikke er den eneste !! :p Har spist fire brødskiver idag, middag og nå pakker jeg innpå med smash. Jeg spiser vanligvis ganske lite da...

Spiser vanligvis lite jeg og, men nå så er det som om slusene åpner seg helt!!! Stakkars mannen min har lært at han kan ikke gå i dusjen når jeg åpner sjokoladeplata, da er det jo ingenting til han når han er ferdig ;)

Spiser vanligvis lite jeg og, men nå så er det som om slusene åpner seg helt!!! Stakkars mannen min har lært at han kan ikke gå i dusjen når jeg åpner sjokoladeplata, da er det jo ingenting til han når han er ferdig ;)

Hahaha, best å passe på så man får litt ja :p Morsomt hva disse mannfolka skal oppleve med gravide damer. Jeg var nesten mer glad for brusen og smashen når samboeren kom hjem, enn det faktum at han kom hjem.... tralllalalaa ;p

Sterk svimmelhet er det største symptomet jeg har, og det jeg har hatt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Forferdelig slitsomt!!
Ellers har jeg måttet tisse ofte, vært skikkelig oppblåst, løs mage, stikkinger i livmoren, de dritvonde brystvortene startet i går, også er det den trettheten da. Må sove masse! Sover flere ganger om dagen uten å ha gjort noe særlig(jobber ikke akkurat nå), kjempe sliten hele dagen, også sovner jeg fort når jeg legger meg om kvelden:p
Også er jeg skikkelig hormonell, tåler ingen ting, og blir utrolig fort irritert eller sint! Stakkars mannen:oops:

Åhh! I dag har jeg hatt skikkelige stikkinger i magen, mest på venstre side, og et slags "press" i livmorsområdet :-D Også har matlysten kommet tilbake, og vel så det: har spist mye i dag!! Spise 1 gresk yoghurt, et eple og en skål havregrynsgrøt til frokost. Lunsj: 5 knekkebrød med masse pålegg, 1 eple og 1 banan. Når jeg kom hjem spiste jeg enda mere gresk yoghurt, knekkebrød og frukt. 1 time etterpå spiste jeg 6 (!) polarbrød med nugatti, skinke og ost. Så heiv jeg innpå med sjokolade og surt godteri fra Sverige (DILLAA!!) og venter nå på at sambo kommer hjem fra jobb. Da blir det taco!!!!!!!!! Hahaha :) Deilig med matvett ;)
Synes det er deilig å kjenne symptomer jeg, da får jeg virkelig den følelsen av å være gravid! (Jeg kommer vel til å spise i meg de ordene når jeg er lei, hehehehe)

Jeg kjenner litt stikninger i livmorområdet. Det var grunnen til at jeg tok en test :-) hadde det sist jeg var gravid også.
Ellers ingen andre symptom, men er jo tidlig enda...

Har hatt to dager med ganske vondt i magen.. De siste dagene har det vært mye stikkinger.. Andre symptomer er veldig ømme pupper! Har også enormt treg mage :P OG litt vondt i korsryggen! Så ja, jeg kjenner at det bor noen inni kroppen min ;) hehe..

I går var jeg faktisk bittelitt kvalm, og i dag på jobb var jeg ganske uggen utover dagen. I kveld har har en del press og småvondt i magen, i livmorområdet.. håper det er gode tegn :) og treg mage plutselig. Bare glad for symptomer foreløpig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oppblåst og trøtt her :) Var skråsikker på at jeg ikke var gravid denne gangen så det var sannelig en fin overraskelse! Hadde jo flere "symptomer" forrige pp når det ikke var noe :)

Back
Topp