Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/
Jeg har det likedanTror det et helt normalt, det kommer og går. Jeg er også på speiding etter blod, hvergang jeg går på do. Regner med jeg kommer til å gjøre det helt til den lille er ute
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også vondt helt nederst i magen.. nok til at jeg blir småbekymra, men er jo nervøs denne gangen i utgangspunktet. 2,5 uker til ul, håper tida går fort så jeg får bekrefta at ting er bra.Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/
Åh, håper detKan ikke huske å ha kjent noe slik forrige gang, så blir litt sånn "om det ikke skjedde sist er det ikke normalt", men altså.. jeg vet jo det finnes sååå mange symptomer, og jeg hadde jo veldig få sist
![]()
Sånn er jeg og, kjæresten min stakkars gjør visst alt feilEr kvalm om mårran, og ekstra følsom for ALT! Spesielt når mannen sier eller gjør noe, da er jeg kjapp til å sutrehar endel stikkinger i magen, og ligamentsmerter. Ellers så er jeg innmari tørst og har ikke matlyst.
Og det blir ikke bedre....Sånn er jeg og, kjæresten min stakkars gjør visst alt feil
Hehe, har forberedt hanOg det blir ikke bedre....hihi!
Merker jeg blir fort kvalm. Som nå tok jeg en varm dusj, for varm. Også har jeg prøvd ut noen treningsøvelser og det merka jeg for en uke siden og, blir jeg sliten og varm så blir jeg kvalm og ekkel..
Har dere tenk noe på bekken trening for å helst slippe bekkenløsning?
Jeg har vært gravid to ganger før men mista begge gangene, sist gang fikk jeg bekkenløsning/ låsing i uke 9 å da fikk jeg trent det bort. Det var svinvondt
Hva gjør dere for å unngå kvalmen?![]()
Jeg har hatt symptomgivende bekkenløsning med begge mine før, og kjenner det allerede i hoftene. Det er nok fordi jeg var gravid for et år siden bare, så da kommer det nok ekstra fort. Bekkenløsning skapes jo av hormoner i kroppen, og alle får det, men ikke alle merker det. Det som berga meg sist var kiropraktor.Merker jeg blir fort kvalm. Som nå tok jeg en varm dusj, for varm. Også har jeg prøvd ut noen treningsøvelser og det merka jeg for en uke siden og, blir jeg sliten og varm så blir jeg kvalm og ekkel..
Har dere tenk noe på bekken trening for å helst slippe bekkenløsning?
Jeg har vært gravid to ganger før men mista begge gangene, sist gang fikk jeg bekkenløsning/ låsing i uke 9 å da fikk jeg trent det bort. Det var svinvondt![]()
Hva gjør dere for å unngå kvalmen?![]()
Er det flere som får vondt i lyskeområdet når man hoster, setter seg fort opp eller lignende? Får sånn bråe sting, sånn at jeg må slutte med å hoste for eksempel.
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Oooh YES!Er det flere som får vondt i lyskeområdet når man hoster, setter seg fort opp eller lignende? Får sånn bråe sting, sånn at jeg må slutte med å hoste for eksempel.
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Tok en på torsdag og en idagBlir nok ikke flere enn det
Vet du hvor mye det koster? Og hvor tidlig er det "vits i" å gå på tidlig UL?