Symptomer?

Magen min er steinhard rett over skambeinet, men er nok bare luft eller indre deler som blir presset opp og sammen av den voksende livmoren. Veldig spent på om jeg får mage tidligere denne gangen eller ikke ;p

Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/

Jeg har det likedan :) Tror det et helt normalt, det kommer og går. Jeg er også på speiding etter blod, hvergang jeg går på do. Regner med jeg kommer til å gjøre det helt til den lille er ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det likedan :) Tror det et helt normalt, det kommer og går. Jeg er også på speiding etter blod, hvergang jeg går på do. Regner med jeg kommer til å gjøre det helt til den lille er ute :)

Åh, håper det :) Kan ikke huske å ha kjent noe slik forrige gang, så blir litt sånn "om det ikke skjedde sist er det ikke normalt", men altså.. jeg vet jo det finnes sååå mange symptomer, og jeg hadde jo veldig få sist :p

Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/
Jeg har også vondt helt nederst i magen.. nok til at jeg blir småbekymra, men er jo nervøs denne gangen i utgangspunktet. 2,5 uker til ul, håper tida går fort så jeg får bekrefta at ting er bra.
Det er nok normalt, husker jo at det har murra veldig tidligere, men husker ikke at det var sånt ubehag, nesten smerter.. var nydelig å få på løs bukse i går kveld, så tror jeg dropper stram bukse i dag på den ømme magen:)

Åh, håper det :) Kan ikke huske å ha kjent noe slik forrige gang, så blir litt sånn "om det ikke skjedde sist er det ikke normalt", men altså.. jeg vet jo det finnes sååå mange symptomer, og jeg hadde jo veldig få sist :p

Skjønner tankegangen din! :) Ta det fra meg, jeg er tidenes hypokonder og tror alle små-rare smerter er noe galt :o Mye som skjer med kroppen, og så lenge det ikke er blod er det vel ingen fare :) Hihi. Klem til dæ, ikke engst dæ :)

Ikke så mye, hadde mensmurringer først, nå har jeg bare litt ømme pupper og oppblåst :p

Sent from my iPad using BV Forum

Er kvalm om mårran, og ekstra følsom for ALT! Spesielt når mannen sier eller gjør noe, da er jeg kjapp til å sutre :P har endel stikkinger i magen, og ligamentsmerter. Ellers så er jeg innmari tørst og har ikke matlyst.

Sånn er jeg og, kjæresten min stakkars gjør visst alt feil :p

Og det blir ikke bedre.... :p hihi!

Merker jeg blir fort kvalm. Som nå tok jeg en varm dusj, for varm. Også har jeg prøvd ut noen treningsøvelser og det merka jeg for en uke siden og, blir jeg sliten og varm så blir jeg kvalm og ekkel..

Har dere tenk noe på bekken trening for å helst slippe bekkenløsning?
Jeg har vært gravid to ganger før men mista begge gangene, sist gang fikk jeg bekkenløsning/ låsing i uke 9 å da fikk jeg trent det bort. Det var svinvondt :P

Hva gjør dere for å unngå kvalmen? :)

Her er det

Veldig ømme bryst
Svimmel
Trøtt hele tiden
Mye stikking nede ved livmor

:)

Merker jeg blir fort kvalm. Som nå tok jeg en varm dusj, for varm. Også har jeg prøvd ut noen treningsøvelser og det merka jeg for en uke siden og, blir jeg sliten og varm så blir jeg kvalm og ekkel..

Jeg har vært gravid to ganger før men mista begge gangene, sist gang fikk jeg bekkenløsning/ låsing i uke 9 å da fikk jeg trent det bort. Det var svinvondt :p

Jeg blir bare kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist. Så prøver å bli flinkere på å ha flere og mindre måltider :) Har tenkt på bekkentrening, men har hittil blitt med tanken :P

Jeg har vært gravid to ganger før men mista begge gangene, sist gang fikk jeg bekkenløsning/ låsing i uke 9 å da fikk jeg trent det bort. Det var svinvondt :P

Jeg har hatt symptomgivende bekkenløsning med begge mine før, og kjenner det allerede i hoftene. Det er nok fordi jeg var gravid for et år siden bare, så da kommer det nok ekstra fort. Bekkenløsning skapes jo av hormoner i kroppen, og alle får det, men ikke alle merker det. Det som berga meg sist var kiropraktor.

Er det flere som får vondt i lyskeområdet når man hoster, setter seg fort opp eller lignende? Får sånn bråe sting, sånn at jeg må slutte med å hoste for eksempel.

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Er det flere som får vondt i lyskeområdet når man hoster, setter seg fort opp eller lignende? Får sånn bråe sting, sånn at jeg må slutte med å hoste for eksempel.

Ja! Kjenner det når jeg hoster ihvertfall.

Oooh YES!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt det ikke bare er meg. :)

Kjenner det noen ganger når jeg strekker meg også, og da må jeg bare bråstoppe i strekken. :P

Tok en på torsdag og en idag :) Blir nok ikke flere enn det :P Vet du hvor mye det koster? Og hvor tidlig er det "vits i" å gå på tidlig UL?

Jeg har bestilt hos kvinneklinikken på Jessheim og der koster det 1600 kr i uke 12. :-) Litt dyrt, men tenker det er verdt det. Han skal visst være utrolig dyktig, også pleier han å gjette på kjønnet og har visst som regel rett. :-P Uke 11-14 skal være det beste tidspunktet for å oppdage misdannelser, i hvert fall. Og da begynner det å bli noe å se på også. :-) Så med mindre du kun er ute etter å se hjertet slå, ser jeg ingen grunn til å reise tidligere enn det.

Jeg vil og ha tidlig ul, tror jeg må bestille meg det! :) men så leeenge å vente til mai da ;P

Back
Topp