Symptomer?

Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/

Tror ikke du trenger å bekymre deg. :-) Jeg har hatt myyye vondt i magen, og vet at søsteren min hadde det i begge sine svangerskap. Når jeg har skikkelig vondt er det som regel pga. luft. En tur på do hjelper alltid, selv om jeg ikke føler at jeg må der og da. ;-)

Nyeste symptom : Et nytt forhold til mat ! ;p Har desverre stort sett hatt et sykt forhold til mat de siste 7/8 årene, men i forrige graviditet og ammeperiode ble jeg sulten og fysen på vanlig mat. Nå har dette kommet igjen, å jeg har spist brødskiver i dag ! :D Det er lenge siden det ! Åsså med svolværpostei og majones på, som jeg vanligvis ikke liker ;p Dette er litt gøy, men det får ikke bli daglig kosthold ! Skal ikke like mye opp i vekt denne gangen ;)

Sorry, bare bittelitt stolt av meg selv... på en måte... :)

Ikke for aa drepe matgleden din, men man skal IKKE spise Svolvaerpostei naar man er gravid..! :eek:

Her begynte det akkurat som sist, kvalme.. som kommer til å føre til oppkast. Kronisk trett og slapp.
Sist kastet jeg opp konstant opptil 10 ganger for dagen frem til jeg var 5 mnd på vei. Da tok bekkenløsningen over, og jeg var meget plaget med det også x) Er bare å glede seg !

Nei, ser det, er jo ikke bakterier/virus (det syns jeg er skumlest) men så klart er jo ikke det der bra heller. Har heldigvis ikke spist det mye enda :) Å nå skal jeg holde meg helt unna :D Trodde jeg husket alt fra sist gang, men neida... må nok titte på den lista i ny og ne :p

Synes det er saa mye nye, og ikke minst motstridende raad ute og gaar ogsaa, skal noe til aa klare aa henge med i svingene til enhver tid...! :P

Synes det er saa mye nye, og ikke minst motstridende raad ute og gaar ogsaa, skal noe til aa klare aa henge med i svingene til enhver tid...! :p

Hehe, ja det forskes vel på både det ene og det andre, så det kommer vel flere ting. Lurer på hvordan det blir å være gravid om 20 år.. :p

Her er mine i dag 4+3

Varm i kroppen( hetetokter)
varme ømme pupper
kvalm (om ikke jeg spiser ofte nok)
Redd for at folk på jobben skal se det på meg ( dårlig på å holde hemmligheter om de spør):laughing002

Kvalmen kan slå til når som helst på dagen, ikke bare om morgenen.

Kvalmen kan slå til når som helst på dagen, ikke bare om morgenen.

Så sant så sant. Var i noen lunde fin form i dag tidlig når jeg sto opp, men utover dagen kom kvalmen mer og mer. Kommer i rykk og napp som om noen kaster den på meg.

Noen som har fått feber? Er det vanlig? Jeg har feber nå, og jeg kjenner skikkelig godt at jeg har det, og har så intenst vondt i hodet. Ble endelig ringt etter på fredag for å jobbe i dag, men måtte ringe i dag tidlig for å si ifra at jeg måtte bli hjemme, og kun ta de siste viktigste timene på senvakt :( Forferdelig kjedelig!
Og ja, jeg vet at graviditet ikke er en sykdom, men føler meg virkelig helt forferdelig og nedslått i dag :( Sover hele tiden også, har vært så trøtt hele helga, så må legge meg å sove allerede nå. Slitsomt dette her :p

Noen som har fått feber? Er det vanlig? Jeg har feber nå, og jeg kjenner skikkelig godt at jeg har det, og har så intenst vondt i hodet. Ble endelig ringt etter på fredag for å jobbe i dag, men måtte ringe i dag tidlig for å si ifra at jeg måtte bli hjemme, og kun ta de siste viktigste timene på senvakt :( Forferdelig kjedelig!
Og ja, jeg vet at graviditet ikke er en sykdom, men føler meg virkelig helt forferdelig og nedslått i dag :( Sover hele tiden også, har vært så trøtt hele helga, så må legge meg å sove allerede nå. Slitsomt dette her :p

Jeg har mye feber + halsvondt! Skikkelig plagsomt, fryser og svetter om hverandre :)
Vet at graviditet ikke er en sykdom, men med graviditet "følger" sykdom kan man vel si :) God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fint lite symptomer her bortsett fra magevondt om natta og hyppige dobesök. Puppa mine ser ut som noen svisker og er ikke ömme i det hele tatt, kjeeedelig. Husker ikke hvordan det var forrige gang, men er temmelig sikker på at puppa mine var öm som biestikk. Skjönner ikke hvorfor de er så dvaske nå

JO! Også har kvisene funnet ut at kroppen min er et ekstremt attraktivt boligområde, det hadde jeg ikke problemer med sist...

I uka her har symptomene kommet for fullt! :o Er potte tett, sliten, trett, kviseutbrudd fra helv...... kvalmebølger osv :) men jeg synes også det er litt morsomt å kjenne på symptomene :D

Sent from my iPhone using BV Forum

4+5:
Her har jeg i økende grad stikk og strekk nede i livmorområdet, alt fra midt på og ut i sidene.

Også har jeg blitt tregere i magen, og litt luftsmerter innimellom.

Fortsatt endel utflod som gjør at jeg nesten løper på do for å se om det er tanta som kommer. Men ingen antydning til rødt heldigvis! :-)

Back
Topp