Symptomer?

Takk for tips! :) Har drukket litt brus i helgen og spist en god del snop, men merkelig nok var det kun de to dagene hvor jeg ikke slet med luftsmerter. Så spiste jeg brokkoli igjen i går og da var helvete løs. Blir spennende å se om jeg reagerer på løken i middagen i dag, men var ikke mye så går forhåpentligvis bra. Ellers har jeg laktoseintoleranse, så det får jeg aldri i meg. :) Men er tydelig at jeg må tenke mer over hva jeg spiser. Virkelig ikke morsomt med slike ekstreme luftsmerter! :(
Nei luftsmerter er ikke noe særlig. Det kan være snopet som lager trøbbel selv om smertene ikke kommer med en gang, at det lagres opp.
Er bare å prøve seg litt frem :)

Nei luftsmerter er ikke noe særlig. Det kan være snopet som lager trøbbel selv om smertene ikke kommer med en gang, at det lagres opp.
Er bare å prøve seg litt frem :)

Vet jo aldri, men synes det er rart at det skal komme over et døgn senere. :confused: Men mens jeg satt oppe i natt søkte jeg litt, og da kom det opp at brokkoli kan føre til sterke luftsmerter. Og det spiser vi til middag nesten hver dag, bortsett fra i helgen og da fikk jeg heller ingen smerter. :) Men som du sier så er det bare å prøve seg frem. Finner vel ut av det etterhvert.

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt :S Mindre nå en før jeg ble gravid merkelig nok hehe :P Men har fortsdatt og testet litt og dagens ble knallsterk. Like sterk som da jeg testet positivt på el :)

4+6
Og der kom kvalmen!
Ikke så veldig ille, men kjenner jeg er kvalm og uvel. I dag tidlig var jeg så sulten at jeg måtte få mannen til å ta seg av snuppa, mens jeg løp ned og fikk i meg en brødskive. Helt desperat. Er også veldig trøtt i dag, siden jeg har sovet dårlig, så kan jo hende det bidrar til kvalmen litt.

Egentlig godt å få noen symptomer slik som kvalmen, så blir graviditeten litt mer virkelig. :P

Det begynte for litt over en uke siden, var plaget med veldig vonde stikkninger på høyre side av magen ganske langt opp, og mensmurringer en uke før forventet ikm som aldri kom. Brystvortene var de første til å bli veldig ømme, så kom brystene etter, får fortsatt til å ligge på dem men er nok ikke lenge før jeg må droppe å ligge på magen. Har hatt litt halsbrann, og det stikker og strekker nedi der, nå er det rolig igjen, men det stod på i natt så har ikke sovet så godt.

Skulle drikke vann i stad og det smakte såpe av vannet??? Noen som har opplevd? :p

Jeg har ikke ømme pupper i det hele tatt :S Mindre nå en før jeg ble gravid merkelig nok hehe :P Men har fortsdatt og testet litt og dagens ble knallsterk. Like sterk som da jeg testet positivt på el :)
Ser ut som det er bare meg og deg som ikke har noen symptomer ...ennå... håper egentlig at de kommer etterhvert fordi jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har bare litt ømme bryster om morningen, men det forsvinnrr etterhvert som jeg står opp og steller meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det begynte for litt over en uke siden, var plaget med veldig vonde stikkninger på høyre side av magen ganske langt opp, og mensmurringer en uke før forventet ikm som aldri kom. Brystvortene var de første til å bli veldig ømme, så kom brystene etter, får fortsatt til å ligge på dem men er nok ikke lenge før jeg må droppe å ligge på magen. Har hatt litt halsbrann, og det stikker og strekker nedi der, nå er det rolig igjen, men det stod på i natt så har ikke sovet så godt.

Skulle drikke vann i stad og det smakte såpe av vannet??? Noen som har opplevd? :p
Ja! Rett etter at første var født likte jeg ikke vann lenger! Det smakte skikkelig vondt, og jeg drakk saft i ukesvis før jeg tvang meg til å drikke vann igjen... hormoner:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser ut som det er bare meg og deg som ikke har noen symptomer ...ennå... håper egentlig at de kommer etterhvert fordi jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Har bare litt ømme bryster om morningen, men det forsvinnrr etterhvert som jeg står opp og steller meg.

Symptomene her er også fraværende... var litt kvalm et par dager sånn til og fra, men ikke nå lenger. Puppene er ikke ømme engang.. blir faktisk nervøs siden jeg mista sist, og da var symptomene svake. To laaange uker til ul.. :/

Har hatt ømme pupper i over 3 uker nå, og begynner å bli møkklei.... Hvor lenge varer dette? Jobber i barnehage, så det å løpe med barna har blitt en hindring - siden det gjør alt for vondt, selv med sportsbh.....

Flytta frem idag til 5 + 2.
Har hatt mye mer mens murringer idag, smerter på en måte. Trykk, svie og press på skambeinet. Gjør meg nervøs. Første gangen mista jeg dajeg var 5+6..
Andre gangen kom jeg lengre men er så redd jeg ikke skal få tilskudde av progesteron tidlig nok. Gynekologen mener jeg ikke får det før ul i uke 7 mens jeg rinte legekontoret idag for å få det derifra men da hadde ikke legen tid! Så må prøve igjen i morgen. Noen som har erfaring med progesteron tilskudd?

Puppene er av og på ømme, ikke noe ille. Nipplene er verst men heller ikke de ille. Stikker go klør avog til.
Skjekker ofte etter blod men foreløbing ingenting (Y)
Er trøtt og sliten, gidder ikke mye. Litt dårlig matlyst og blir fort mett når jeg spiser.
HÅPER så indelig dette går bra!

Noen som er sykemeldt pga tretthet og slitenhet? Jeg jobber bare som ringevikar nå, så jobber stort sett ikke. Men jeg må jo sove 2 ganger i løpet av dagen, i 1-2 timer hver gang :p Er så trøtt!
Så bare lurer på hvordan det er med dere som da er i jobb, hvordan er det med den j****** trettheten? Eller om dere er sykemeldt pga det? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Flytta frem idag til 5 + 2.
Har hatt mye mer mens murringer idag, smerter på en måte. Trykk, svie og press på skambeinet. Gjør meg nervøs. Første gangen mista jeg dajeg var 5+6..
Andre gangen kom jeg lengre men er så redd jeg ikke skal få tilskudde av progesteron tidlig nok. Gynekologen mener jeg ikke får det før ul i uke 7 mens jeg rinte legekontoret idag for å få det derifra men da hadde ikke legen tid! Så må prøve igjen i morgen. Noen som har erfaring med progesteron tilskudd?

Puppene er av og på ømme, ikke noe ille. Nipplene er verst men heller ikke de ille. Stikker go klør avog til.
Skjekker ofte etter blod men foreløbing ingenting (Y)
Er trøtt og sliten, gidder ikke mye. Litt dårlig matlyst og blir fort mett når jeg spiser.
HÅPER så indelig dette går bra!

Synes du kunne fått progresteron tidlegare, med din historie! Kryssar uansett fingrane for at alt går bra med vesle spiren din <3

Noen som er sykemeldt pga tretthet og slitenhet? Jeg jobber bare som ringevikar nå, så jobber stort sett ikke. Men jeg må jo sove 2 ganger i løpet av dagen, i 1-2 timer hver gang :p Er så trøtt!
Så bare lurer på hvordan det er med dere som da er i jobb, hvordan er det med den j****** trettheten? Eller om dere er sykemeldt pga det? :)

Jeg er veldig trøtt, sliten, svimmel og full av hodepine. Dette er nok både av svangerskap og krystallsyke. Neste uke starter praksisperiode i bhg, skal være der i tre uker. Skal samtidig til legen igjen på mandag, og HÅPER på å få bli sykemeldt fra praksis, fordi jeg tviler for at jeg klarer å gjøre oppgavene mine der, og kommer bare til å bli utbrendt for ingen ting... :/ Må jo ta det opp igjen senere, men heller det enn å risikere både fysisk og psykisk helse på det nå.

Urk.. Skikkelig hodepine i kveld.. så ble jeg kvalm, så vondt i magen, og dermed kasta jeg opp.. :/ syk eller gravidsymptom? Time will show :P tok med meg bøtta opp, nå er det natta ass.. :/

Symptomene her er også fraværende... var litt kvalm et par dager sånn til og fra, men ikke nå lenger. Puppene er ikke ømme engang.. blir faktisk nervøs siden jeg mista sist, og da var symptomene svake. To laaange uker til ul.. :/

Det ser ut som det kommer symptomer hos deg nå etterhvert. :D. Her har jeg bare ømme pupper.

Løs og hard mage om hverandre her nå.. og evig trøtt :P Men vet ikke om det bare er relatert til graviditet. Driver jo med flytting og praksis for tiden også så mye å henge fingrene i:)

Er 5 uker i dag, glemmer innimellom at jeg er gravid. Trodde egentlig at jeg ville ha flere symptomer. Siden jeg har en søster som er 24+4 per dags dato. og hun hadde smerter og symptomer fra dag 1. Men får vel ta det posetivt og fortsette treningen. Føler den gir mye bra overskudd :smiley-bounce022 ser virkelig frem til tidlig ultralyd den 19/3-14. Har ikke helt gått opp for meg dette krysser fingrene for at det går bra..

Dårlig matlyst i dag.. :P

Har hatt vonde pupper siden uke 4. Au.. Pluss at de har vokst veldig allerede!!! :P det er helt greit siden jeg eegentlig har små pupper til vanlig :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp