Symptomer?

Tusen takk. ❤️ håper det går over mot uke 12.. Men det virker så lenge til! Stakkars mamma som lå å spydde hele svangerskapet med meg. Håper ikke det er slik som myten sir at du får din mors svangerskap!


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror ikke noe på at man får sin mors svangerskap, isåfall må jeg være adoptert uten å vite det hehe :p
ALLE i familien har vært kvalm igjennom hele svangerskapet, jeg var bare litt kvalm i starten og nå blir jeg bare akutt kvalm hvis jeg spiser enkelte ting.. Jeg er vel en av de heldige :D
 
Jeg tror ikke noe på at man får sin mors svangerskap, isåfall må jeg være adoptert uten å vite det hehe :p
ALLE i familien har vært kvalm igjennom hele svangerskapet, jeg var bare litt kvalm i starten og nå blir jeg bare akutt kvalm hvis jeg spiser enkelte ting.. Jeg er vel en av de heldige :D

Jeg har heller ikke min mors svangerskap, men hun og storesøster var ganske like. De var ordentlig kvalme, mens jeg har knapt merket noe til det. :)
 
Megalppblåst i dag. Ser ut som 4 mnd....
 
Her er alle symptomer borte. Utenom større pupper(tydelige blodårer) og ømme nipler! Og oppblåstheten da, ser konstant ut som jeg er 4-5 mnd på vei:p både morgen, dag, og kveld! Er 13 uker i morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler meg mye bedre nå men puppene er like ømme :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikkje så mykje symptomer lenger.. Tisser ein gang ila natta berre.
Men de siste 2 dagene har det kjentes litt ut som om eg kjenner at livmora ligg nederst i magen. :)

Også blir eg veldig lett tungpusta, heilt utrulig asså.
Føler med deko som slit med kvalme og oppkast!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikkje så mykje symptomer lenger.. Tisser ein gang ila natta berre.
Men de siste 2 dagene har det kjentes litt ut som om eg kjenner at livmora ligg nederst i magen. :)

Også blir eg veldig lett tungpusta, heilt utrulig asså.
Føler med deko som slit med kvalme og oppkast!


Sent from my iPhone using BV Forum
Siste dagene har jeg hatt litt mer energi igjen men så står jeg på og så plutselig poff så er det helt tomt uten forvarsel


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Smart! Tror jeg må vurdere noe sånt. Sist snorka jeg så ille at jeg våkna av det selv. Da hadde vi bare et soverom, var så ille at mannen sov noen netter på sofaen til slutt.....

Typen min bruker sånne plaster på nesa for tiden. Snorker så mye for tiden at jeg mista nattasøvnen. Han ble så lei seg når jeg måtte fortelle det stakkar :( Men nå går det mye bedre
 
Må tisse heeeele tiden, og føler jeg ikke tisser mye i forhold til hvor mye jeg føler jeg må på do. Er det vanlig allerede nå? Startet nå i uke 13!
Eller kan det evt være urinveisinfeksjon?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har kvalmen kommet kommet i uke 10. Trodde jeg hadde sluppet unna, men den siste uka har det blitt mer og mer. Brekker meg og orker ikke noe særlig mat. Kjenner livmora over skambenet hele døgnet nå.
 
Er hormonell, har litt vondt i ryggen av og til, stikker i livmor området, vekslende avføring og en del luftsmerter. Ellers er alt som normalt :)
 
Puppene blir bare vondere og vondere :O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Puppene blir bare vondere og vondere :O


Sent from my iPhone using BV Forum

Her er de ekstremt vonde ! Har liksom blitt forferdelig etter uke 12 ;o 13+6 idag. Håper virkelig de gir seg snart. Også så store da gitt ! Tror de er større nå enn i forrige graviditet ;o
 
til vanlig med urinveisinfeksjon svir det gjerne når en tisser. går ut fra det gjelder når en er gravid også...
Ja, det gjør det heldigvis ikke. Men når jeg sitter på do og har tisset, føler jeg liksom ikke at jeg er ferdig å tisse, at det egentlig skulle ha kommet mer og at jeg fortsatt må tisse. Litt sånn pressende/"sviende" følelse! Og sitter jeg i 5 minutter da og det kommer en sånn pressfølelse, så kommer det litt mer. Merkelig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som vet ?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn har jeg også hatt det i noen dager. Har hatt uvi før og det er ikke dette. Må ofte på do men kommer bare bittelitt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er de ekstremt vonde ! Har liksom blitt forferdelig etter uke 12 ;o 13+6 idag. Håper virkelig de gir seg snart. Også så store da gitt ! Tror de er større nå enn i forrige graviditet ;o
Mine har vokst litt men ikke megamye! Vondt å bruke bh. Egentlig kjenner jeg dem hele tiden nå, selv når jeg sitter stille.. Kan godt bli større snart. Følger rumpa med snart også?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp