Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8+1
I dag var jeg ikke kvalm i det hele tatt på dagen, men etter jeg kom hjem fra jobb har det økt på. Nå sitter jeg her og lurer på om jeg bare skal gå å spy. Har ikke gjort det enda så langt i svangerskapet, men noen ganger så føles det ut som det vil hjelpe.
Uff, det hørtes ikke godt ut!! Så bra den konstante kvalmen er borte, den er jo den mest plagsomme. Håper du får inn deg nok væske og noe næring! God bedring9+1 i dag. De siste to uken har den konstante kvalmen bedret seg, takk gud. Men det jeg har nå er akutt kvalme med oppkast. Gjerne på kveldstid. For to dager siden kastet jeg opp tre ganger på en kveld og fikk veldig vondt i mage og tarm. Ligger fremdeles på sofaen og prøver å hente meg inn etter den kvelden/natten. Er fremdeles veldig trøtt, har ømme bryst og en vondt + oppblåst mage.
Det er bra du får i deg litt daTakk Nussmuss! For to dager siden fikk jeg i meg lite av alt., siden alt kom opp igjen. Men heldigvis får jeg vann og noe lettspiselig mat ned sånn ellers. Og vekta har bare gått ned med ett kg.