Symptomer?

Kjennes ut som jeg hangover hver morgen når jeg våkner. Samne følelsen av å være uggen og uvel/uttørket. (Det er selvsagt ikke tilfelle). Slutter heldigvis når jeg har spist noe foreløpig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Der kom det masse stikkinger rundt livmoren! Herregud det var ubehagelig! :o

Her stikker det også veldig akkurat nå, kjennes ut som det er i livmorhalsen
ned mot skjeden på en måte, håper den holder seg lukket :confused:

6+4
Kjente veldig stikkinger selv da jeg skulle gå ut av bilen i sted. Reiste meg nok litt brått, og da kommer det noen ganger. Men varte ikke lenge. Kanskje 10 sekunder før det gradvis ble borte. Var mer krampeaktig enn stikninger når jeg tenker meg om.
I tillegg er jeg kvalm og trøtt! Sov ni timer i natt, men likevel måtte jeg sove en time da jeg kom hjem fra jobb.

Hvordan vet dere at det er i livmoren det stikker? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjenner bare at det stikker i magen liksom, og klarer ikke å bestemt si at det er i livmoren selv om det trolig er det i disse dager :)

Hvordan vet dere at det er i livmoren det stikker? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjenner bare at det stikker i magen liksom, og klarer ikke å bestemt si at det er i livmoren selv om det trolig er det i disse dager :)

Selve magesekken ligger ganske langt oppe, også følger tarmene under det. Livmoren ligger under skambeinet, evt rett over, med eggstokkene ut til sidene.

Aha! Da får jeg prøve å kjenne etter hvor det stikker etterhvert da :) men det var nettopp rett over skambeinet i alle fall. Så da skjer det ting og tang nedi der. :)

6+3 idag, ultralyden viste et hjerte som banka så fint :)
Er trøtt, kvalm og sliten. Sykt dårlig matlyst..
Kjenner det stikker rundt om skambenet og har nok hormonell bekkenløsning, korsryggen og hoftene er meget vonde :/

Livmoren vokser opp av skambenet rundt uke 10, hos noen litt føro g noen litt senere,
men ca rundt den tiden
Kjenner det stikker rundt om skambenet og har nok hormonell bekkenløsning, korsryggen og hoftene er meget vonde :/

Å så deilig det må være å ha sett at det er liv der inne :)

Så fantastisk å få se det lille hjertet. :)

Så fantastisk å få se det lille hjertet. :)
Ja var veldig koselig :) I følge mens termin skulle jeg være 7+0 men det sa de ikke stemte så prøvde å forklare at jeg viste jo det fordi jeg hadde tatt el tester hele mnd så viste jeg var 6+3, så 4 dager tilbake og det er helt greit for det var jeg forberedt på :)
Lille bønna vår er 4 mm og vokser ca 1 mm hver dag nå :) Skal tilbake på sjekk om to uker så håper tilskudd av progesteron gjør at vi beholder nå :D

Ja var veldig koselig :) I følge mens termin skulle jeg være 7+0 men det sa de ikke stemte så prøvde å forklare at jeg viste jo det fordi jeg hadde tatt el tester hele mnd så viste jeg var 6+3, så 4 dager tilbake og det er helt greit for det var jeg forberedt på :)
Lille bønna vår er 4 mm og vokser ca 1 mm hver dag nå :) Skal tilbake på sjekk om to uker så håper tilskudd av progesteron gjør at vi beholder nå :D

Å så herlig! Tenk, så utrolig liten :) jeg tenker jeg kommer til å fortsette med progesteronstøtten til uke 12. Har lest at flere har gjort det, så da kan jeg evt bare trappe ned fra neste uke og frem til og med uke 12. Er spent på å høre hva de sier om det på ul. :)

Har faktisk hatt 2 netter på rad der jeg ikke måtte opp å tisse ;) sovet fra ca 12 om kvelden og stått opp litt over 6 :-D godt å få sovet en hel natt uten å måtte våkne av at jeg må tisse...

Har faktisk hatt 2 netter på rad der jeg ikke måtte opp å tisse ;) sovet fra ca 12 om kvelden og stått opp litt over 6 :-D godt å få sovet en hel natt uten å måtte våkne av at jeg må tisse...

Wow, klarer du å holde deg våken så lenge :-) her er det ofte kveld halv ti....

Sent from my iPhone using BV Forum

I forrige svangerskap sov jeg også et par timer på dagen, men nå som jeg har et barn fra før av kan jeg ikke det. :( Så da blir det tidlige kvelder framover på meg. Men har duppet av på sofaen innimellom i det siste.

Back
Topp