Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vet dere at det er i livmoren det stikker? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjenner bare at det stikker i magen liksom, og klarer ikke å bestemt si at det er i livmoren selv om det trolig er det i disse dager![]()
Stikker her også og er ufattelig trøtt......
6+3 idag, ultralyden viste et hjerte som banka så fint
Er trøtt, kvalm og sliten. Sykt dårlig matlyst..
Kjenner det stikker rundt om skambenet og har nok hormonell bekkenløsning, korsryggen og hoftene er meget vonde :/
6+3 idag, ultralyden viste et hjerte som banka så fint![]()
Er trøtt, kvalm og sliten. Sykt dårlig matlyst..
Kjenner det stikker rundt om skambenet og har nok hormonell bekkenløsning, korsryggen og hoftene er meget vonde :/
Ja var veldig koseligSå fantastisk å få se det lille hjertet.![]()
Ja var veldig koseligI følge mens termin skulle jeg være 7+0 men det sa de ikke stemte så prøvde å forklare at jeg viste jo det fordi jeg hadde tatt el tester hele mnd så viste jeg var 6+3, så 4 dager tilbake og det er helt greit for det var jeg forberedt på
![]()
Lille bønna vår er 4 mm og vokser ca 1 mm hver dag nåSkal tilbake på sjekk om to uker så håper tilskudd av progesteron gjør at vi beholder nå
![]()
Har faktisk hatt 2 netter på rad der jeg ikke måtte opp å tissesovet fra ca 12 om kvelden og stått opp litt over 6 :-D godt å få sovet en hel natt uten å måtte våkne av at jeg må tisse...
Wow, klarer du å holde deg våken så lengeher er det ofte kveld halv ti....
Sent from my iPhone using BV Forum
Og her er det ofte kveld klokka ni.![]()
Sover som regel 2 timer etter jobbWow, klarer du å holde deg våken så lengeher er det ofte kveld halv ti....
Sent from my iPhone using BV Forum