Eier ikke matlyst og alt byr meg i mot, så har slitt veldig med å få i meg mat - kun knekkebrød og banan. Dermed har jeg jo blitt skikkelig slapp, svimmel og kvalm, så har knapt beveget meg bort fra sofaen på en uke.
I tillegg har jeg slitt med ekstreme luftsmerter i magen, og natt til onsdag ble det så ille at typen ringte legevakta. Lå i fosterstilling mens jeg gråt og skrek i tre kvarter, før det endelig roet seg litt. Legen anbefalte "Laktulose" mot treg mage, og det har hjulpet veldig! Setter igang systemet og luftsmertene er nesten helt borte! Helt ufarlig er det også, og man kan ta det forebyggende - uten å skape løs mage, heldigvis!

Smaker sykt søtt, da. Så er nødt til å blande det ut i biola for ikke å brekke meg. Gulpet det opp igjen da jeg prøvde å svelge det raskt i går, så det er ikke å anbefale, hehe!
Nå er formen egentlig ganske grei, selv om jeg fortsatt er slapp. Mat er virkelig ekle greier om dagen!

Nå begynner jeg å bli ordentlig kvalm av knekkebrød også, så er nødt til å finne på noe annet. Er bare
ingenting som frister!

Fortsetter det slik så kommer jeg til å rase ned i vekt, og jeg er tynn nok fra før! Prøver å få i meg så mye som mulig, men alt smaker dritt!
Ellers har jeg begynt å få vondt i korsryggen, har fått en del kviser, og luktesansen er ekstrem.

Er også veldig hormonell, og gråter for ingenting.