Symptomer?

Jeg er også ganske rar i magen.. Blir også veldig dårlig hvis jeg venter for lenge med å spise noe. Går ofte på do å har ganske ømme bryster. Er også helt sinnssykt trøtt å sliten ! :-O kunne lagt i sengen hele dagen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er også ganske rar i magen.. Blir også veldig dårlig hvis jeg venter for lenge med å spise noe. Går ofte på do å har ganske ømme bryster. Er også helt sinnssykt trøtt å sliten ! :-O kunne lagt i sengen hele dagen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er også utrolig trøtt!! :O Sliter med å komme meg våken gjennom dagene

Sent from my iPhone using BV Forum

Tredje dagen med kvalme. Var værst på mandag, og har ikke kastet opp siden da. Håper det gir seg snart :) Forrige gang varte det i tre dager, men det var mildere og bare på morgenen. Nå er det hver gang jeg rører på meg !;/

Venter bare på kvalmen her! Var uvel i morges men kom seg så fort jeg fikk spist

Kvalmen er virkelig mer under kontroll her når jeg spiser mer selv om matlysta er lav. banan på senga før jeg står opp er bra :D

Ja jeg merket allerede for 4 dager siden når jeg skulle åpne babymaten til minste at det lukta ekstremt og jeg ble dødskvalm, siden har jeg vært plaget med kvalme i bølger og ekstrem luktesans.. Og det sykeste var i går når jeg plutselig kjente det ble vått i bh'en og da var det en liten våt flekk.. Aldri opplevd det før, men fikk veldig tidlig "melk" sist gang også, rundt 12 uker.. Men tenker det bare er hormonelt, men var vertfall derfor jeg tenkte at jeg måtte teste! Har også ekstremt med murringer og strekninger i livmor..! Veldig ulikt de tidligere svangerskapene hvor jeg ikke har fått noen symptomer før uke 6.. Synes dette er veldig tidlig.. :/ :)

To gutteklumper født 08&13 <3

Jeg er så trøøøøøøøtt!! Og forkjølet.. Noe som er utelatert graviditet, men det hjelper ikke... Ooops kanskje ikke en klagetråd.. Sist ble jeg kvalm i uke 6, seks dager igjen da.. Og har ulvehunger.. Kunne spist alt.. Kanskje kvalmen bør komme;)

5+6
Merker litt på kvalmen selv, men bare hvis jeg blir sulten og kanskje litt mer på kvelden. Men det kan jo ha sammenheng med at jeg er trøtt.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Kvalmen har vært konstant i hele dag, tror kanskje jeg er ca 5 uker...sist spydde jeg jo hele svangerskapet så juhuuu

Har alltid hørt om morgenkvalme hos gravide. Enn så lenge har jeg sluppet fint unna den, men jeg får den til gjengjeld på ettermiddag/kveld! Noen andre som også har det sånn? Har ennå ikke vært så ille at jeg har kastet opp *bank-i-bordet*

Har alltid hørt om morgenkvalme hos gravide. Enn så lenge har jeg sluppet fint unna den, men jeg får den til gjengjeld på ettermiddag/kveld! Noen andre som også har det sånn? Har ennå ikke vært så ille at jeg har kastet opp *bank-i-bordet*
Er også kun kvalm på kveldene, men ikke over lang tid :-)

Sent from my iPhone

Er kvalm hele dagen så fremt jeg ikke ligger flatt ut. Men må jo røre på meg en del i løpet av dagen og da blir jeg kvalm gitt;/ tanke på mat og lukt av mat er fælt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Halsbrann her i gården.. Og vi var tom for melk sjølvsagt.. :/

Er den ingen som opplever at magen vrir seg 100000 ganger rundt?? Får det hver natt å vil bare skrike da!

Halsbrann her i gården.. Og vi var tom for melk sjølvsagt.. :/

Prøv love hearts :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp