Symptomer?

Er kvalm hele dagen så fremt jeg ikke ligger flatt ut. Men må jo røre på meg en del i løpet av dagen og da blir jeg kvalm gitt;/ tanke på mat og lukt av mat er fælt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Uff, det er så grusomt, jeg hadde det slik forrige gang.. Bare i 2 uker men det var grusomt, kasta aldri opp bare ekstrem kvalm..! Håper virkelig jeg slipper unna denne gang :p

To gutteklumper født 08&13 <3

Jeg er skikkelig kvalm fra kl 09:00-13:00 hver dag :p hjelper med ritz, farris og lakris men gleder meg til det går over.

7 uker i dag, og jeg er KVALM!!! skikkelig liksom! Hurra, endelig, og urk.. det er skikkelig kjipt, men tar det som et godt tegn :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er skikkelig kvalm fra kl 09:00-13:00 hver dag :p hjelper med ritz, farris og lakris men gleder meg til det går over.

Bra du har funnet noe som hjelper da :) Her går det i salinaskjeks, ingefærølbrus og vann på det værste. Dempes litt av disse tingene ;)

7 uker i dag, og jeg er KVALM!!! skikkelig liksom! Hurra, endelig, og urk.. det er skikkelig kjipt, men tar det som et godt tegn :D

Uffda ! ;/ Her slo det også ut da jeg var 7 uker på dagen ! Får tro det er et kjempegodt tegn ;p

Bra du har funnet noe som hjelper da :) Her går det i salinaskjeks, ingefærølbrus og vann på det værste. Dempes litt av disse tingene ;)

Ingerfærølbrus ? Ble kvalm av ordet :p Hva er det?

Ingerfærølbrus ? Ble kvalm av ordet :p Hva er det?

Hihi, har du aldri smakt det? ;o kalles vel bare ingefærøl men måtte skrive brus så ingen skulle tro jeg heller i meg alkohol ;p den brusen pleide vi å få når vi ble bilsyke som små ;p er egentlig ikke så god, men den fungerer litt da :)

Hihi, har du aldri smakt det? ;o kalles vel bare ingefærøl men måtte skrive brus så ingen skulle tro jeg heller i meg alkohol ;p den brusen pleide vi å få når vi ble bilsyke som små ;p er egentlig ikke så god, men den fungerer litt da :)

Skal teste det ut :) Har hørt om noe ingerfær te og. Kansje disse lovehearts som alle skriver om.

Jeg elsker ingefærøl brusen jeg..
Nå er jeg ikke sånn kvalm kvalm lengre, men den ligger å trykker i halsen konstant :( Pluss at svimmelheten driver å kommer i bølger :(

Skal teste det ut :) Har hørt om noe ingerfær te og. Kansje disse lovehearts som alle skriver om.

Har du hørt at lovehearts skal hjelpe mot kvalme? ;o :) jeg vet bare det hjelper mot halsbrann ;p

Fortsatt kun litt ømme bryster her. Mulig jeg er litt hormonell også;)

Jeg er bare i uke 4, å magen min går helt bananas :confused: Springer på do i ett sett. Åsså våkner jeg alt for tidlig å må opp for å tisse, og får ikke sove igjen.. Og jeg er vant til å sove leeeenge ;)
Men er vel greit å begynne å øve seg på å stå tidlig opp..
Åsså er jeg sulten igjen nesten med en gang jeg har spist :p Syns det er litt tidlig å begynne å stappe i seg i uke 4!

Er den ingen som opplever at magen vrir seg 100000 ganger rundt?? Får det hver natt å vil bare skrike da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg våkner hver natt av ekstrem krampe i magen. Blir skikkelig redd. Varer i kanskje 15 min og blir bedre hvis jeg står opp litt. Er inne i uke fem ...

Jeg måtte gå hjem fra jobb i dag, var så utrolig kvalm og trøtt. Rett hjem og sov et par timer, så var det middag. Nå er jeg superkvalm igjen, så bøtten står klar her ved sengen. Så lenge den lille har det bra, tåler jeg det meste :)

Måtte også gå hjem fra jobb idag! Endte med at jeg spydde da jeg kom ut fra jobben å spydde omtrent hele veien hjem... :-( værste jeg har vært med på.. er fortsatt driiit dårlig så får se om jeg får sove litt nå..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kvalmen har vært tilstede så å si i hele dag, nesten ikke klart å spise noe før på ettermiddagen så det gjør jo ikke saken bedre. Liker virkelig ikke kvalmen men alt for den lille å så lenge den har det bra er alt verd det.
Puppene har blitt ømmere nå, stikker godt i dem.
Hodepine idagogså, vet ikke om det bare er hodepine eller et symptom :P

Måtte også gå hjem fra jobb idag! Endte med at jeg spydde da jeg kom ut fra jobben å spydde omtrent hele veien hjem... :-( værste jeg har vært med på.. er fortsatt driiit dårlig så får se om jeg får sove litt nå..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Åh så fælt :(
Håper du føler deg bedre snart. bruker du seabands?
Prøv med ingefær tabletter når du kjenner kvalmen, de funker ganske kjapt. er ikke greit å ta de når man først har blitt kvalm iallefall ikke for min del.
Kvalme er noe dritt..
Får bare holde fokus på den lille i magen <3

Hodepine er definitivt et symptom, har med et hormon å gjøre, progesteron tro?
Jeg har vondt i hodet hver kveld, samme med førstemann, ender ofte med at jeg bare må legge meg tidlig.

Ellers har jeg fått kviseutbrudd som en smultring rundt munnen, hurra! Ser dritbra ut... Hadde jeg ikke sett så trøtt ut hadde jeg følt meg 15 år yngre (har store, grå poser som buler under øynene for tiden).

Får ''krampestrekk'' i magemusklene nederst hvis jeg reiser meg brått.
Og kvalme, svimmelhet og trøtthet henger fortsatt med.

Men alt i alt, kan ikke klage, husker så altfor godt hvordan tredje trimester føles, det er bare lek og moro hittil ;)

Nå har kvalmen kommet her også :-o Vet dere om sånne armbånd på apoteket funker..? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp