Symptomer?

Åh melder meg inn i trøtteklubben! :O Føler meg så ubrukelig.. Så mange ting jeg vil gjøre og fikse i nyhuset men må kaste inn håndkleet gang på gang. Har heldigvis en flink kjæreste som fikser :) Men er jo nyttig å ruge også minner jeg meg selv på

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått rugesyndrom/redebyggersyndrom ! :p Tenker masse på rydding, vasking, baking, strikking osv...Hjelpes ! Hadde det ikke sånn før sent ut i svangerskapet forrige gang ; p

Jeg melder meg inn i samme klubb som alle de trøtte jeg.. Stuptrøtt og sliten hele tiden. Kunne sovet hele dagen føles det som.

Jeg sovnet halv åtte idag!!! Og våknet nå, får selvsagt ikke sove!! Grrrr

I går kveld var klokka faktisk over 22 før jeg var i seng og sovnet ikke med en gang heller... Å ganske våken nå, typisk når jeg kunne sove litt lengre i dag.....

Småsløv og slapp store deler av dagen. Ekstremt ømme pupper, og maaaaaasse humørsvigninger.

Endelig har puppene vokst litt;) de er ikke ømme, men niplene er såre!? Ikke vært borti før. Litt kvalm innimellom, men ikke mye..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig har puppene vokst litt;) de er ikke ømme, men niplene er såre!? Ikke vært borti før. Litt kvalm innimellom, men ikke mye..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her!:)

I dag klarer jeg plutselig ikke smaken av majones! Helt sykt:p Eeelsker egentlig majones, og pleier å ha brødskiva osv full av det!(Ikke så veldig sunt, jeg vet... Haha).
Nå som jeg er gravid, så tar jeg på mye mindre enn jeg pleier, men det smaker jo skikkelig SURT og ekkelt:p
Åpnet den i går kveld, og spiste(óg LIKTE) den i går kveld, haha! Hva skjer?

Sovner ca 24 - 01 om natta og sover til 10:00. er ikke oppe å tisser og sover ikke på dagen. Føler meg trøtt men ikke overveldende. Skulle heller vært trøtt og tissa om natta enn å være kvalm hele dagen :P

Nå har hormonene tatt over her, i går kveld ble jeg fornærmet for
ingenting, gubben bare ristet på hodet av meg da ble jeg selvfølgelig
enda mer fornærmet, men så fikk jeg en nuss og da gikk det over he he :P
Herregud jeg er så teit .

I dag sitter jeg bare og griner ut av det blå, glad jeg har fri i dag .
Hormoner og giganervøs = dårlig kombinasjon.
Må få bestillt meg UL til ca uke 7, er nødt til å
få roet nervene noen hakk, klarer ikke tro på liv før jeg får se det.

Har forresten funnet ut at jeg absolutt IKKE fyser på bacon, bacon smakte
ikke bacon, det smakte noe helt annet, som såpe eller noe.
Kaffe er og superblæææ, men det er jo bare bra.

Nå har hormonene tatt over her, i går kveld ble jeg fornærmet for
ingenting, gubben bare ristet på hodet av meg da ble jeg selvfølgelig
enda mer fornærmet, men så fikk jeg en nuss og da gikk det over he he :p
Herregud jeg er så teit .

I dag sitter jeg bare og griner ut av det blå, glad jeg har fri i dag .
Hormoner og giganervøs = dårlig kombinasjon.
Må få bestillt meg UL til ca uke 7, er nødt til å
få roet nervene noen hakk, klarer ikke tro på liv før jeg får se det.

Har forresten funnet ut at jeg absolutt IKKE fyser på bacon, bacon smakte
ikke bacon, det smakte noe helt annet, som såpe eller noe.
Kaffe er og superblæææ, men det er jo bare bra.
Jeg skulle lage meg en smoothie i går men den smaka så fælt..:( Hadde i alt jeg pleide å ha i før men men.. Har veldig lyst på appelsin og ting som er friskt og syrlig :)
Hormonene og det rareste med kroppene våre roer seg nok i uke 9 - 10 da morkaken tar over hormonproduksjon og vi venner oss til hormonene :) en fattlig trøst når kvalmen blir som verst :P

Jeg skulle lage meg en smoothie i går men den smaka så fælt..:( Hadde i alt jeg pleide å ha i før men men.. Har veldig lyst på appelsin og ting som er friskt og syrlig :)
Hormonene og det rareste med kroppene våre roer seg nok i uke 9 - 10 da morkaken tar over hormonproduksjon og vi venner oss til hormonene :) en fattlig trøst når kvalmen blir som verst :p
Ja merkelige greier he he, :) jeg er mest kvalm MENS jeg spiser jeg, ellers går det
stort sett greit. rå grønnsaker er egentlig lettest å få ned.

Hormonene og det rareste med kroppene våre roer seg nok i uke 9 - 10 da morkaken tar over hormonproduksjon og vi venner oss til hormonene :) en fattlig trøst når kvalmen blir som verst :p
Haha, og jeg liker plutselig ikke majones lenger, jeg ELSKET det før:p vil ha majones :(

Liker heller ikke kaffe lenger. :-(

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

I går la jeg meg kl.19.15 :p helt utkjørt! Men jeg våkner før fuglene fiser på morgenen pga kvalme, tissetrengt og fordi jeg er sulten. Synes det er litt vanskelig å måtte lytte til kroppen hele tiden for er det noe jeg har vært dårlig på tidligere så er det det! Dessuten så er dette en så massiv forandring i planene mine at jeg rett og slett er litt småredd. Men han er veldig rolig og støttende og ærlig og det er sant som de sier at bekymringer som deles halveres :)

Har forresten begynt å like honningmelon...pluss at kiwi smakte himmelsk i dag! :-)

Tips til enkel mat? :P

Back
Topp