Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, takk for svarDet med skambenet har jeg opplevd flere ganger denne uken. Skummelt første gangen, men nå har jeg slått meg til ro om at det helt sikkert bare er voksesmerter![]()
Så utrolig trist, det er en av min største frykter :/ Er så redd for å miste :/
Bra du får god oppfølgingn nå. De skal kunne se hjerte slå og om det er en eller to der inne![]()
Så fint at du klarer å være så positivtTusen takk for det, ja det var utrolig leit å miste lille Prinsen vårMen prøv ikke tenk så mye på det å miste, det må jeg jobbe hardt med nå selv, det er alltid en risk uansett at noe kan skje, men det er også så utrolig mye legene kan gjøre i dag for at ting skal gå bra og at det blir tilrettelagt for deg og den lille
Gled deg masse over spiren i magen, det gjør jeg nå, selv om jeg har sorgen over meg, så klarer jeg dette uansett og nå skal alt gå bra
Nå skal vi alle på november og de andre gruppene bare kose oss og nyte gravditeten
Lykke til alle sammen, stå på dette vil gå kjempe bra, tenk positivt og nyt livet og spiren
![]()
Ja uff, sånn har jeg det innimellom også, det er så fælt!! Får liksom lyst til å ta en hel kanne med vann og helle i segDe første ukene føltes forøvrig som jeg var i en ørken.....tørst.....hele tiden. Drakk vanvittig mye, men det hjalp liksom ikke
Sent from my iPad using BV Forum
Om det fortsetter sånn i morgen, såpass at du blir underernært, så ville jeg ringt sykehuset/legevakta. Godt mulig de ville lagt deg inn da! Hørtes ikke godt ut
På meg så er det jo også vanlig at hvis det er leeenge siden jeg har spist og er kjempe sulten når jeg spiser, får jeg skikkelig mageknip. Og du får jo ikke i deg mat, så når du først spiser får du mageknip, orker ikke spise mer, og det går dermed lang tid igjen til nesten gang du spiser- og du får mageknip igjen. Så virker som det er den onde sirkelen. Tror det beste er hvis du passer på å få i deg noe kjeks el., og i hvertfall noe drikke
God bedring!
Prøv å spis blåbær og hold deg unna melkeprodukter. Mulig det gjør mageknipen bedre, også kan det være kjekt med minifom som fjerner en del luft.
Luft kan gi mageknipe også
God bedring![]()
Huff, stakkars. Jeg føler med deg! Hadde en skikkelig tung dag i går og ennå tyngre dag i dag, men kvelden har heldigvis vært fin. Eneste som hjelper er fast føde, som brødmat eller middag og "å stå han av". Ellers vil jeg bare råde deg til å få din kjære eller noen andre til å kjøpe/lage det du først får lyst på.
God bedring!