Kjenner meg igjen i å måtte gå på do om natten , Nussmuss...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, slitsomt. Alltid synes det har vært så skummelt å gå på do om natta, så første natta her var jeg skikkelig på vakt, og løp opp i sengaKjenner meg igjen i å måtte gå på do om natten , Nussmuss...
Hehe, samme herJeg er skikkelig i koma om natten. Jeg får gjort det jeg må gjøre med lyset av og døren på gløtt, og sovner som regel greit når jeg får lagt meg igjen. Føler at kroppen allerede prøver å forberede meg på våkenetter![]()
Life eller annen helsekostHvor får man kjøpt hemp pulver?Liker ikke nøtter.
Litt kvalm og så har jeg blitt hissig! Amper, men bare når noen driver med tullball. Ikke så ømme pupper enda.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jeg ble amper med førstemann, de første ukene fikk jeg folk til å gråte flere ganger, og jeg er vanligvis veldig overbærende med det meste. Litt denne gangen og, men ikke så ille som sist heldigvis![]()
Så utrolig trist, det er en av min største frykter :/ Er så redd for å miste :/Endel murringer her, vondt i bekkenet( hadde bekkenløsning sist, men mistet i dødfødsel uke 28+2), veldig trøtt sover mye, drikker endel,lite matlyst, hyppige dobesøk, hard i magen,luft, kjenner bobling/romling i magen, ikke så veldig ømme bryster enda, småkvalm innimellom, skal på første kontroll på tirsdag, skal følges 1 gang i uken pga sykdom og at jeg må gå på blodfortynnende i hele svangerskapet, så regner med UL på tirsdag er 5+4 i dag. Vet de ikke kan se så mye så tidlig, men skal ha UL hver uke for å følge veksten til lille spire![]()

Om det fortsetter sånn i morgen, såpass at du blir underernært, så ville jeg ringt sykehuset/legevakta. Godt mulig de ville lagt deg inn da! Hørtes ikke godt utHuff, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå.Er så sykt kvalm og skikkelig dårlig i magen. Spiser jeg litt må jeg på do med en gang, og får ekstremt mageknip. Kvalmen blir verre av ikke å spise, men jeg får jo ikke i meg mat.
Føler meg helt tom og slapp, orker knapt å bevege meg. Vurderer å ringe legevakta, men det er vel ikke stort de kan gjøre.
Noen tips?
Prøv å spis blåbær og hold deg unna melkeprodukter. Mulig det gjør mageknipen bedre, også kan det være kjekt med minifom som fjerner en del luft.Huff, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå.Er så sykt kvalm og skikkelig dårlig i magen. Spiser jeg litt må jeg på do med en gang, og får ekstremt mageknip. Kvalmen blir verre av ikke å spise, men jeg får jo ikke i meg mat.
Føler meg helt tom og slapp, orker knapt å bevege meg. Vurderer å ringe legevakta, men det er vel ikke stort de kan gjøre.
Noen tips?
Huff, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå.Er så sykt kvalm og skikkelig dårlig i magen. Spiser jeg litt må jeg på do med en gang, og får ekstremt mageknip. Kvalmen blir verre av ikke å spise, men jeg får jo ikke i meg mat.
Noen tips?
Vært ute å gådd en passe tung tur med to hunder. KJenner jeg har litt vondt i korsryggen men også nede i magen.
Når jeg trykker på skambenet er det ømt og litt rart, hva er det?
Er så redd for å miste igjen.. KOmmer garantert til å spørre MYE om slike ting..