Symptomer?

Er 5+3 i dag. Kjenner ingen verdensting. Bare svære pupper med skikkelig synlige blodårer. Det er det eneste no. Føler det er litt skremmende med så lite symptomer :/

Bare å nyte det så lenge det varer, for plutselig kommer det for fullt! ;) Jeg skulle gjort mye for bare én dag uten symptomer!

Her føler jeg meg sååå fin når jeg våkner på morran jeg, så gjør jeg et eller annet... kan bare være å smøre en brødskive eller bytte en bleie, så blir jeg skikkelig svimmel og tung i hodet.. Kjennes ut som om jeg ikke er i min egen kropp( if that makes sense)

Bare å nyte det så lenge det varer, for plutselig kommer det for fullt! ;) Jeg skulle gjort mye for bare én dag uten symptomer![/quote

Når kom plagene dine ? Ja søsteren min hadde ikke kontakt med omverden i første trimester, Sa hun var inni en graviboble. Trøtt, kvalm, hormonell bekkenløsning osv. Så kommer jeg og ikke har en eneste plage. Skjønner hvordan folk kan gå rundt å tro de ikke er gravid :P

Aspire jeg er der sammen med deg! Ikke matlyst, kvalm, sulten, svir i magen, mageknipe, rar mage, stikk og trykk i lysken. I natt våkna jeg klokka 5 og brakk meg og var så kvalm. Fikk ikke sove før nærmere 8. Fikk i meg en banan og ingefær piller og da gikk det bedre men samma jævla kvalmen når jeg våkna igjen :O
Nye ingefærpiller og litt banan. Det er tungt!
Må være flink å spise en stor kvelds ca to timer før man skal legge seg så slipper man mye av den kvalmen om morgenen. Finn det som frister mest og bare spis. Vi får holde ut ilag :)

Noen andre uten symptomer ? Eller ? Bekymringene begynner allerede :P

Tisser HELE tiden, ømme bryster, litt kveldskvalm og temmelig hormonell (kan grine av ingenting plutselig :p )

Sent from my iPhone using BV Forum

HEr snakker vi en skikkelig bekkenlåsning.. :( Har ligget i fosterstilling siden i går morges.. Klarer ikke å vente til å ringe legen i morgen å få henvisning til en kiropraktor eller noe... Uutholdelige smerter.. :( Håper ingen av dere må gjennom dette..

Noen andre uten symptomer ? Eller ? Bekymringene begynner allerede :P

Jeg er bare 4+4, men kjenner kun murringer i magen, ikke kvalm. Kjente stikking i puppene som om melkespreng etter 3-4 dpo allerede så skjønte fort jeg var gravid. Sist var jeg veldig kvalm! Men det startet i uke 6 sist... Og hadde mye mer vondt i puppene, kunne ikke løpe.. Det er lett å si men sikkert bare å prise seg lykkelig for å slippe kvalmen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Der kom middagen i retur... Håper ikke dette er en forsmak på dagene/ukene fremover!
Har du prøvd ingefær tabletter og seabands?
Spis lite og ofte, banan funker fint her. Mulig jeg skal få akupungtur i uken som kommer, kvalmen er verst hos meg om morgenen..

Ingenting her :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er vi hvert fall flere i samme båt .:) Snakket nettopp med en venninne som ikke merket noe, i begge svangerskapene sine. Med den første fant hun ikke ut hun var gravid før hun var 4 mnd på vei. Det hadde nok ikke jeg heller gjort. Hadde det ikke vært for manglende mens

Da er vi hvert fall flere i samme båt .:) Snakket nettopp med en venninne som ikke merket noe, i begge svangerskapene sine. Med den første fant hun ikke ut hun var gravid før hun var 4 mnd på vei. Det hadde nok ikke jeg heller gjort. Hadde det ikke vært for manglende mens
Har jo to barn, og var kvalm med begge på denne tida.. forrige gang gikk det galt, og da hadde jeg mildere symptomer så jeg er overstressa! Så min kropp bør ha symptomer. Men neeida, ikke en øm pupp engang! Det sies jo at man ikke skal sammenlikne, men klart man gjør det.. håper alt er bra:) har du vært gravid før? :)

Har jo to barn, og var kvalm med begge på denne tida.. forrige gang gikk det galt, og da hadde jeg mildere symptomer så jeg er overstressa! Så min kropp bør ha symptomer. Men neeida, ikke en øm pupp engang! Det sies jo at man ikke skal sammenlikne, men klart man gjør det.. håper alt er bra:) har du vært gravid før? :)

Har vært gravid 1 gang før. Da var jeg 19. No er jeg 25. Husker symptomene tydelig og godt. Det gikk ikke så bra, skal det sies da.

. Men de sier jo det er like vanlig å ikke ha symptomer. Som å ha. Men jeg føler alle har masse symptomer. Og jeg har ingen ting. Litt ømme pupper da. Men bekymret er jeg :P For de sier jo kvalmen er et bra tegn.

Har du prøvd ingefær tabletter og seabands?
Spis lite og ofte, banan funker fint her. Mulig jeg skal få akupungtur i uken som kommer, kvalmen er verst hos meg om morgenen..

Akupressurbånd har jeg gått med i over en uke, vet ikke hvor mye det egentlig hjelper. Har drukket en del hjemmelaget ingefærte, men effekten dabbet av for noen dager siden. Kanskje kapslene kan være et alternativ til det. Det virker som at det er middag som er verst å få i seg...

Akupressurbånd har jeg gått med i over en uke, vet ikke hvor mye det egentlig hjelper. Har drukket en del hjemmelaget ingefærte, men effekten dabbet av for noen dager siden. Kanskje kapslene kan være et alternativ til det. Det virker som at det er middag som er verst å få i seg...
her er det alt annet enn middagen som er verst å få i seg.. Som nå klarer jeg ikke presse ned noe :/ Så da blir jeg vel å våkne i natt samme greia som i natt så var :(

her er det alt annet enn middagen som er verst å få i seg.. Som nå klarer jeg ikke presse ned noe :/ Så da blir jeg vel å våkne i natt samme greia som i natt så var :(

Kjøpe deg svisker eller plommer i måren. :)

Back
Topp