Symptomer?

Kjenner meg igjen i å måtte gå på do om natten , Nussmuss...
Hehe, slitsomt. Alltid synes det har vært så skummelt å gå på do om natta, så første natta her var jeg skikkelig på vakt, og løp opp i senga :p andre natta gikk jeg i halvsøvne, husker det nesten ikke engang! Så blir nok mer og mer en vane :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er skikkelig i koma om natten. Jeg får gjort det jeg må gjøre med lyset av og døren på gløtt, og sovner som regel greit når jeg får lagt meg igjen. Føler at kroppen allerede prøver å forberede meg på våkenetter :P

Jeg er skikkelig i koma om natten. Jeg får gjort det jeg må gjøre med lyset av og døren på gløtt, og sovner som regel greit når jeg får lagt meg igjen. Føler at kroppen allerede prøver å forberede meg på våkenetter :P
Hehe, samme her :p sovner fort igjen, men sovner ikke igjen hvis jeg våkner av at jeg må på do- men ikke går på do og prøver å sove i stedet! Hehe :p

DER kom kvalmen. Trodde jeg var kvalm for et par uker siden, men nå kom den intense, dype kvalmen, med oversensitivitet for lukt og smak, sikkel som renner i kjeften og ekkel, emmen smak i munnen. Hadde glemt det fra sist.

Ellers er det stort sett trøtthet det går i her, og sult :p

Litt kvalm og så har jeg blitt hissig! Amper, men bare når noen driver med tullball. Ikke så ømme pupper enda.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Litt kvalm og så har jeg blitt hissig! Amper, men bare når noen driver med tullball. Ikke så ømme pupper enda.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg ble amper med førstemann, de første ukene fikk jeg folk til å gråte flere ganger, og jeg er vanligvis veldig overbærende med det meste. Litt denne gangen og, men ikke så ille som sist heldigvis :)

Endel murringer her, vondt i bekkenet( hadde bekkenløsning sist, men mistet i dødfødsel uke 28+2), veldig trøtt sover mye, drikker endel,lite matlyst, hyppige dobesøk, hard i magen,luft, kjenner bobling/romling i magen, ikke så veldig ømme bryster enda, småkvalm innimellom, skal på første kontroll på tirsdag, skal følges 1 gang i uken pga sykdom og at jeg må gå på blodfortynnende i hele svangerskapet, så regner med UL på tirsdag er 5+4 i dag. Vet de ikke kan se så mye så tidlig, men skal ha UL hver uke for å følge veksten til lille spire :)

Jeg ble amper med førstemann, de første ukene fikk jeg folk til å gråte flere ganger, og jeg er vanligvis veldig overbærende med det meste. Litt denne gangen og, men ikke så ille som sist heldigvis :)

Har heldigvis ikke fått noen til. Gråte enda da :)

Bare lurer på når puppene skal bli ømme. Da jeg mista sist var det det eneste tegnet, at de ømme puppene forsvant ....

Endel murringer her, vondt i bekkenet( hadde bekkenløsning sist, men mistet i dødfødsel uke 28+2), veldig trøtt sover mye, drikker endel,lite matlyst, hyppige dobesøk, hard i magen,luft, kjenner bobling/romling i magen, ikke så veldig ømme bryster enda, småkvalm innimellom, skal på første kontroll på tirsdag, skal følges 1 gang i uken pga sykdom og at jeg må gå på blodfortynnende i hele svangerskapet, så regner med UL på tirsdag er 5+4 i dag. Vet de ikke kan se så mye så tidlig, men skal ha UL hver uke for å følge veksten til lille spire :)
Så utrolig trist, det er en av min største frykter :/ Er så redd for å miste :/
Bra du får god oppfølgingn nå. De skal kunne se hjerte slå og om det er en eller to der inne :)

I løpet av natten har areolene blitt mørkere og større. Jeg kjente meg ikke igjen i speilet.:scared001

Huff, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. :( Er så sykt kvalm og skikkelig dårlig i magen. Spiser jeg litt må jeg på do med en gang, og får ekstremt mageknip. Kvalmen blir verre av ikke å spise, men jeg får jo ikke i meg mat. :( Føler meg helt tom og slapp, orker knapt å bevege meg. Vurderer å ringe legevakta, men det er vel ikke stort de kan gjøre. :( Noen tips?

Huff, vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. :( Er så sykt kvalm og skikkelig dårlig i magen. Spiser jeg litt må jeg på do med en gang, og får ekstremt mageknip. Kvalmen blir verre av ikke å spise, men jeg får jo ikke i meg mat. :( Føler meg helt tom og slapp, orker knapt å bevege meg. Vurderer å ringe legevakta, men det er vel ikke stort de kan gjøre. :( Noen tips?
Om det fortsetter sånn i morgen, såpass at du blir underernært, så ville jeg ringt sykehuset/legevakta. Godt mulig de ville lagt deg inn da! Hørtes ikke godt ut :(
På meg så er det jo også vanlig at hvis det er leeenge siden jeg har spist og er kjempe sulten når jeg spiser, får jeg skikkelig mageknip. Og du får jo ikke i deg mat, så når du først spiser får du mageknip, orker ikke spise mer, og det går dermed lang tid igjen til nesten gang du spiser- og du får mageknip igjen. Så virker som det er den onde sirkelen. Tror det beste er hvis du passer på å få i deg noe kjeks el., og i hvertfall noe drikke :)

God bedring!

Prøv å spis blåbær og hold deg unna melkeprodukter. Mulig det gjør mageknipen bedre, også kan det være kjekt med minifom som fjerner en del luft.
Luft kan gi mageknipe også :)
God bedring :)

Vært ute å gådd en passe tung tur med to hunder. KJenner jeg har litt vondt i korsryggen men også nede i magen.
Når jeg trykker på skambenet er det ømt og litt rart, hva er det?
Er så redd for å miste igjen.. KOmmer garantert til å spørre MYE om slike ting..

Huff, stakkars. Jeg føler med deg! Hadde en skikkelig tung dag i går og ennå tyngre dag i dag, men kvelden har heldigvis vært fin. Eneste som hjelper er fast føde, som brødmat eller middag og "å stå han av". Ellers vil jeg bare råde deg til å få din kjære eller noen andre til å kjøpe/lage det du først får lyst på.

God bedring!

Vært ute å gådd en passe tung tur med to hunder. KJenner jeg har litt vondt i korsryggen men også nede i magen.
Når jeg trykker på skambenet er det ømt og litt rart, hva er det?
Er så redd for å miste igjen.. KOmmer garantert til å spørre MYE om slike ting..

Det med skambenet har jeg opplevd flere ganger denne uken. Skummelt første gangen, men nå har jeg slått meg til ro om at det helt sikkert bare er voksesmerter :)

Jeg har fått veldig vondt i lysken igjen :/ småkvalm til tider å har helt mistet matlysten! Føler meg rett å slett ikke gravid :p

Back
Topp