Symptomer?

Det med skambenet har jeg opplevd flere ganger denne uken. Skummelt første gangen, men nå har jeg slått meg til ro om at det helt sikkert bare er voksesmerter :)
Ok, takk for svar :) de sier jo det meste er normalt men blir jo så bekymra :P

Jeg skulle ikke snakket for mye om hvor lite tilstedeværende den kvalmen var. I kveld har den kommet i bølger, hvor jeg føler det kan komme begge veier... Passet veldig fint når vi satt og så på film hos svigermor :( Doen er vegg i vegg med stua, så turte liksom ikke å slippe meg løs der :p

Her har kvalmen vært borte i 5 dager, og blitt erstattet av trøtthet. Har måttet dra rett hjem etter jobb og sove en stund, og sover likevel natten gjennom. Gjesper dagen lang. I kveld har kvalmen kommet tilbake sakte men sikkert, så jeg tror jeg skal køye nå før den setter seg skikkelig! :)

Jeg synes det er "deilig" å føle at jeg er gravid. Har ventet så lenge på dette, så jeg tar gledelig i mot alt som kommer min vei så lenge den lille har det bra. :)

Så utrolig trist, det er en av min største frykter :/ Er så redd for å miste :/
Bra du får god oppfølgingn nå. De skal kunne se hjerte slå og om det er en eller to der inne :)

Tusen takk for det, ja det var utrolig leit å miste lille Prinsen vår :( Men prøv ikke tenk så mye på det å miste, det må jeg jobbe hardt med nå selv, det er alltid en risk uansett at noe kan skje, men det er også så utrolig mye legene kan gjøre i dag for at ting skal gå bra og at det blir tilrettelagt for deg og den lille :) Gled deg masse over spiren i magen, det gjør jeg nå, selv om jeg har sorgen over meg, så klarer jeg dette uansett og nå skal alt gå bra :) Nå skal vi alle på november og de andre gruppene bare kose oss og nyte gravditeten :D Lykke til alle sammen, stå på dette vil gå kjempe bra, tenk positivt og nyt livet og spiren :)

Tusen takk for det, ja det var utrolig leit å miste lille Prinsen vår :( Men prøv ikke tenk så mye på det å miste, det må jeg jobbe hardt med nå selv, det er alltid en risk uansett at noe kan skje, men det er også så utrolig mye legene kan gjøre i dag for at ting skal gå bra og at det blir tilrettelagt for deg og den lille :) Gled deg masse over spiren i magen, det gjør jeg nå, selv om jeg har sorgen over meg, så klarer jeg dette uansett og nå skal alt gå bra :) Nå skal vi alle på november og de andre gruppene bare kose oss og nyte gravditeten :D Lykke til alle sammen, stå på dette vil gå kjempe bra, tenk positivt og nyt livet og spiren :)
Så fint at du klarer å være så positivt :) Krysser alt for at du får en liten baby i november å kose med :D <3

6+3 fortsatt ingen symptomer.. jeg blir så nervøs.. :/ 10 dager til ul. Kanskje jeg må ta hcg prøver denne uka, jeg orker ikke å ikke vite lenger. Den dårlige følelsen kommer snikende og begynner å tenke at det går som sist:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Våkner om natta av kvalme!! Er dette normalt? :/ så utrolig ekkelt, blir så redd at jeg ikke får sove igjen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tett i nesen, supertrøtt, må tisse oftere, "menssmerter", tok testen da jeg plutselig hadde metallsmak i munnen. Litt for god luktesans..

Sent from my iPhone using BV Forum

5+3
Kjenner litt på kvalmen i dag, i tillegg til at jeg er trøtt etter ni timers søvn.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

6+6 og murringene er kommet litt tilbake, samt strekkesmerter når jeg går (husker de godt fra forrige gang), godt å kjenne litt igjen. Også er jeg fremdeles MEGATRETT, og slapp. Krystallsyka er også fremdeles her, og det hjelper jo ikke på. Håper å bli sykemeldt fra praksis de neste tre ukene, for det orker jeg bare ikke.. :/

6+6 jeg også :) er noe så vanvittig kvalm. Har hatt ømme pupper, mye stikkinger både i livmor og strålinger nedover beina. Men det er den kvalmen jeg blir satt ut av. Håper at den slipper etterhvert.

Sent from my iPad using BV Forum

De første ukene føltes forøvrig som jeg var i en ørken.....tørst.....hele tiden. Drakk vanvittig mye, men det hjalp liksom ikke ;)

De første ukene føltes forøvrig som jeg var i en ørken.....tørst.....hele tiden. Drakk vanvittig mye, men det hjalp liksom ikke ;)

Ja uff, sånn har jeg det innimellom også, det er så fælt!! Får liksom lyst til å ta en hel kanne med vann og helle i seg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har murringene avtatt litt den siste tiden, men kommer tilbake på kvelden hvis jeg har vært mye aktiv den dagen... Ellers så er jeg utrolig oppblåst og føler magen har vokst helt nederst, tror jeg må ta ibruk mammabuksa jeg har arvet av ei venninne snart :p

Om det fortsetter sånn i morgen, såpass at du blir underernært, så ville jeg ringt sykehuset/legevakta. Godt mulig de ville lagt deg inn da! Hørtes ikke godt ut :(
På meg så er det jo også vanlig at hvis det er leeenge siden jeg har spist og er kjempe sulten når jeg spiser, får jeg skikkelig mageknip. Og du får jo ikke i deg mat, så når du først spiser får du mageknip, orker ikke spise mer, og det går dermed lang tid igjen til nesten gang du spiser- og du får mageknip igjen. Så virker som det er den onde sirkelen. Tror det beste er hvis du passer på å få i deg noe kjeks el., og i hvertfall noe drikke :)

God bedring!

Er heldigvis litt bedre i dag, men helt bra er det ikke. :( Prøver å spise litt kjeks, men da må jeg på do med en gang. Banan varer heldigvis litt lenger, så det og vann er omtrent det eneste jeg lever på for øyeblikket. Lurer litt på om disse trantablettene i gravidpakken gjør at jeg blir dårligere, for har reagert veldig på trantabletter tidligere (før jeg ble gravid), så jeg har kuttet dem ut foreløpig for å se om det hjelper. :confused: Ellers begynner jeg å bli usikker på om det er mageknip jeg har, for det holder på i sikkert 10 min etter at jeg har gått på do og er verst i lysken på begge sider. Er så forferdelig vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men det går jo over av seg selv så det burde da ikke være farlig? Ikke morsomt dette! :(

Prøv å spis blåbær og hold deg unna melkeprodukter. Mulig det gjør mageknipen bedre, også kan det være kjekt med minifom som fjerner en del luft.
Luft kan gi mageknipe også :)
God bedring :)

Takk! :) Går allerede på miniform, og det hjelper på luftsmertene, i hvert fall. Men nå er jeg usikker på om det er mageknip jeg har. Smertene ligger mest i lysken på begge sider, og varer omtrent i 10 min etter at jeg har vært på do. Gjør så vondt at jeg bare ligger og vrir meg, klarer nesten ikke puste. :( Men så går det over av seg selv bare, så rart om det skulle være farlig også. :confused:

Er 5+3 i dag. Kjenner ingen verdensting. Bare svære pupper med skikkelig synlige blodårer. Det er det eneste no. Føler det er litt skremmende med så lite symptomer :/

Huff, stakkars. Jeg føler med deg! Hadde en skikkelig tung dag i går og ennå tyngre dag i dag, men kvelden har heldigvis vært fin. Eneste som hjelper er fast føde, som brødmat eller middag og "å stå han av". Ellers vil jeg bare råde deg til å få din kjære eller noen andre til å kjøpe/lage det du først får lyst på.

God bedring!

Takk! :) Er ikke morsomt med slike dager. :( Dessverre er det ingenting som frister, og bare tanken på mat gjør at jeg nesten brekker meg. Prøver å spise litt likevel, men det er ikke så lett. :( Hadde det bare vært kvalme så skulle jeg taklet det fint, for det er disse forferdelige smertene i lysken som er verst.

Back
Topp