Symptomer?

Jeg har også hatt flere "symptomer" de gangene testene har vært blendahvite ;) Hehe.
Fin form, men iløpet av natta har brystene mine blitt MYE ømmere enn de har vært tidligere. Sto opp klokka 7, fikk ikke sove på grunn av de. Så her sitter jeg med BIKINI som BH, da det var det eneste som ikke gjorde så innmari vondt ;) Haha

Fikk positiv test så kan dele symptomene mine.
Har vært trøtt og sliten i det siste, ikke orka så mye trening og sovna fort om kvelden.
Mindre kåt enn før, noe som er helt motsatt enn de to andre gangene jeg var gravid.
Vonde pupper, begynte vel 6 dpo.
Litt stikking i lysken, smålige menssmerter av og til. Ikke mye.
Kjenner det trykker på skambeienet og bak i korsryggen, husker jeg fikk bekkenløsning tidlig sist gang så skal være litt forsiktig der.
Har emetofobi og med graviditet har jeg tidligere blitt mindre kvalm og mildere angst, samme nå. Ikke like kvalm om dagen og angsten har trekt seg litt tilbake :D
Ikke merka noe på humøret enda :) Livredd for å miste en gang til, håper tiden går fort til uke 13 ;)

Jeg har veldig lite symptomer syns jeg.. Hadde veldig ømme pupper forrige uke, men nå er de tilbake til vanlig. Kjenner litt murringer av og til og litt uggen hvis jeg ikke har spist på lenge.

Jeg har også hatt flere "symptomer" de gangene testene har vært blendahvite ;) Hehe.
Fin form, men iløpet av natta har brystene mine blitt MYE ømmere enn de har vært tidligere. Sto opp klokka 7, fikk ikke sove på grunn av de. Så her sitter jeg med BIKINI som BH, da det var det eneste som ikke gjorde så innmari vondt ;) Haha

Hehe, samme her! Masse symptomer og så den nedturen med negativ test..

4 + 2 (IKM i går) og bittelitt ømme pupper til tider, men bare når jeg tenker på det. Også har det siden i går dukket opp et symtom til, i økende grad kan man si... Får endel utflod, litt tykk melkeaktig for å være spesifikk. :smiley-ashamed005 Har ikke pleid å ha det ellers i syklusen, så dette har nok med graviditeten å gjøre.

Jeg har veldig lite symptomer syns jeg.. Hadde veldig ømme pupper forrige uke, men nå er de tilbake til vanlig. Kjenner litt murringer av og til og litt uggen hvis jeg ikke har spist på lenge.

Jeg har også ganske lite symptomer for tiden. Kom en del i begynnelsen, men nå har det dabbet av. Kun litt murringer i magen, litt trøblete fordøyelse og småømme pupper + litt ekstra hormonell. :) Synes egentlig det er ganske greit, for kommer vel nok av plager senere i svangerskapet. :p Deilig at alt er sånn passe normalt, men at jeg fortsatt kjenner nok til å føle meg gravid, hehe.

Jeg har også ganske lite symptomer for tiden. Kom en del i begynnelsen, men nå har det dabbet av. Kun litt murringer i magen, litt trøblete fordøyelse og småømme pupper + litt ekstra hormonell. :) Synes egentlig det er ganske greit, for kommer vel nok av plager senere i svangerskapet. :p Deilig at alt er sånn passe normalt, men at jeg fortsatt kjenner nok til å føle meg gravid, hehe.

Ja, det er vel sant det. Plutselig kommer "alt" på en gang :P Tror ikke helt det har gått opp for meg enda, jeg! Er så rart :P Måtte ta en ny test idag. Jaggu var den positiv den også, så da er stemmer det vel ;)

Ja, det er vel sant det. Plutselig kommer "alt" på en gang :p Tror ikke helt det har gått opp for meg enda, jeg! Er så rart :p Måtte ta en ny test idag. Jaggu var den positiv den også, så da er stemmer det vel ;)

Ikke sant! Med en gang tenkte jeg at jeg ville ha masse symptomer for å føle meg gravid, men nå som jeg har fått tenkt litt synes jeg det er greit at det venter på seg. Skal jo tross alt gå gravid i ganske mange måneder, hehe. ;) Det er temmelig uvirkelig for meg også, selv om jeg har visst det i over en uke nå. Men har ikke tatt flere tester, da. Ser at det er mange som gjør det. :) Tok to den dagen jeg fant det ut, og fikk bekreftelsen da TR ikke kom. Det var egentlig nok for meg, og ikke har jeg råd til å handle tester i hytt og pine heller. :p Sparer heller pengene til tidlig UL.

Et merkelig symptom her hos meg. Jeg som vanligvis er skikkelig søtmoms og kan spise sjokolade hele dagen om jeg vil (noe jeg selvsagt ikke gjør ;) ), har ikke lyst på sjokolade i det heeeele tatt. Ikke skolebolle heller, og det er jo vanligvis noe av det beste jeg vet. Siden mannen er på tur med jobben hele dagen, så tenkte jeg at jeg skulle kose meg litt ekstra siden jeg skulle være alene i dag. Så jeg gikk på Rema i dag tidlig og kjøpte en liten pose smågodt og en eggebolle. Men jeg har virkelig ikke lyst på, så jeg tenker min kjære kan få kose seg med det i morgen jeg. :) merkelige greier, men det er jo helt ok! Det er jo ikke det beste kroppen kan få i seg uansett :P det er forsåvidt ikke noe annet av mat som frister heller, jeg som vanligvis elsker mat. Så lenge jeg får i meg litt mat innimellom så går det fint tenker jeg :)

Ikke sant! Med en gang tenkte jeg at jeg ville ha masse symptomer for å føle meg gravid, men nå som jeg har fått tenkt litt synes jeg det er greit at det venter på seg. Skal jo tross alt gå gravid i ganske mange måneder, hehe. ;) Det er temmelig uvirkelig for meg også, selv om jeg har visst det i over en uke nå. Men har ikke tatt flere tester, da. Ser at det er mange som gjør det. :) Tok to den dagen jeg fant det ut, og fikk bekreftelsen da TR ikke kom. Det var egentlig nok for meg, og ikke har jeg råd til å handle tester i hytt og pine heller. :p Sparer heller pengene til tidlig UL.

Tok en på torsdag og en idag :) Blir nok ikke flere enn det :P Vet du hvor mye det koster? Og hvor tidlig er det "vits i" å gå på tidlig UL?

Tok en på torsdag og en idag :) Blir nok ikke flere enn det :p Vet du hvor mye det koster? Og hvor tidlig er det "vits i" å gå på tidlig UL?
Annbefales vell ikke å gå før 6 uker.. Men da skal man kunne se om hjerte banker eller ikke.. Men ville nok holdt meg litt til.. ;) Angående pris så er det veldig forskjellig.. Spørs om det er privat eller offentlig og om hvor du bor.. ;) Privat koster ofte mellom 800-1200 kr ca.. ;)

Tok en på torsdag og en idag :) Blir nok ikke flere enn det :p Vet du hvor mye det koster? Og hvor tidlig er det "vits i" å gå på tidlig UL?
Annbefales vell ikke å gå før 6 uker.. Men da skal man kunne se om hjerte banker eller ikke.. Men ville nok holdt meg litt til.. ;) Angående pris så er det veldig forskjellig.. Spørs om det er privat eller offentlig og om hvor du bor.. ;) Privat koster ofte mellom 800-1200 kr ca.. ;)

Takk for svar :) Vet ikke om jeg skal det, men tenker at det kan jo ikke skade :) Så tidlig som nå blir det uansett ikke, men syns det er lenge å vente til uke 17-18.. Rundt uke 12 hadde kanskje vært noe :)

Nå har den løse magen virkelig slått til... Hadde et lite uhell i dag jeg, heldigvis ikke så ille, men nok til å ikke tørre å dra i butikken eller på senteret rett etter å ha spist en stund fremover. Trengte heldigvis bare såvidt å bytte truse! *flau*
I tillegg har jeg litt hodepine for tiden, aldri hatt problemer med det før, så må være et symptom, haha :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig lite symptomer. Jeg har siden en uke etter EL hatt stikkinger på høyre side av magen, kjenner det ekstra hvis jeg strekker meg eller går med lange skritt. Har litt løs mage, og noen kvalmebølger i løpet av dagen. Er imidlertid usikker på om de to sistnevnte symptomene skyldes graviditeten eller ikke. Kunne godt ha tenkt meg å kjenne mer til graviditeten, men jeg får vel være fornøyd så lenge formen er fin:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/

Ikveld gjør det faktisk bittelitt vondt med disse stikningene/murringene når jeg sitter i sofaen.. håper det er helt normalt, og kjenner jeg blir litt bekymret :/ Løper oftere på do, og har nesten hjertet i halsen når trusa faller, så redd for å se blod... ;/
Jeg har også hatt litt vondt med stikkinger/svi de siste dagene. Jeg kjente også litt til de en uke etter EL. Håper det er helt normalt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjenner ikke like mye nå som med førstemann. Men er tørst, har mer utflod, litt småstrekk i magen innimellom også har jeg fått litt mage, oppblåst (mannen kommenterte det her om dagen at jeg var blitt så rund i magen, positiv test i dag) :)

Last edited:
Jeg har litt mage fra før av jeg da, men å si at det er pga graviditeten er vel å dra det for langt for min del. :D Lille frø er bare rundt 4 mm. Men man produserer jo mer progesteron, blir tregere i magen og får kanskje mer luft, så da kan magen bli oppblåst. :)

Back
Topp