Symptomer og svangerskapsuke

9+0. Dagene mine går i spying og soving:happy3 Håper kvalmen kan gi seg snart!
Et positivt symptom er at puppene har blitt større!!! Noe jeg er veldig førnøyd med da mine alltid har vært små:cool14
 
5+4 og så veldig kvalm og trøtt, verker og strekker over livmoren. Tungt å gå på jobb å holde tempo oppe.
 
7+2 Fortsatt stadig uggen, helst bare på kvelden. Det rare er at det starter omtrent på samme tiden rundt kl.20-21 tiden. Går fra å fryse sykt mye til å være veldig varm. Blir aldri fornøyd med temperaturen:rolleyes: uansett hva jeg gjør. mye småsmerter i ulike sider av magen, mye ligament smerter antar jeg. Bruker varmeflaske på magen, og drikker en kopp te på kvelden. Føler det hjelper litt.
 
6+1
Blir kvalm mellom måltider, går heldigvis over så fort jeg får i meg mat, men må spise mye oftere enn jeg er vant til og før jeg rekker å bli sulten. Skikkelig såre nipler. Og sover dårlig! Våkner hele tiden og ligger gjerne våken en time eller 3:rolleyes: ellers er formen topp:happy:
 
6+5/6+6
Altså i min syvende uke :happy:

Svimmelheten har roet seg ned
Mye kvalm
Sulten og ikke sulten om hverandre
Sykt ømme pupper/ sprengte pupper
Oppblåst
Tett nese, altså pottetett....
Humørsvingninger delux
Svetter mye
 
7+5 småkvalm som kommer og går hele dagen, en del murringer, litt ømme pupper og generelt ganske trøtt. Tidlig ultralyd på mandag! Krysser fingre :)
 
5+0
Fortsatt veldig kvalm, men måå ha sjokolade..
Store ømme bryster.. BHene mine passer ikke lengre :(
Murringer.. springer ofte på do for å sjekke at jeg ikke blør..
Tissetrengt heletiden..
Hetetokter.. våknet flere ganger i natt pga det der.. :hilarious::hilarious:
Klarer du virkelig å spise sjokolade når du sliter med ekstrem kvalme? Imponerende:yuck:
 
Er 5+6, til nå vært litt uggen fra og til. I dag meldte kvalmen seg for «fullt» (uten oppkast). Har brukket meg og måtte legge meg ned flere ganger. Også kjent meg svimmel. Ellers har jeg vonde og ømme bryster og innimellom murringer.
 
Klarer du virkelig å spise sjokolade når du sliter med ekstrem kvalme? Imponerende:yuck:
Det går ikke så veldig bra.. sånn egentlig, men det er cravings...:laughing021:laughing021
 
Kvalmen styrer dagen, er dårlig hele tiden. Men først i dag (Ca 5+6) fikk jeg også veldig ømme bryster. Kjenner det blir godt når kvalmen slipper om rundt 7-8 uker :eek::D
 
8+3 ømme pupper, trøtt og sliten av og på. Forstoppet. Vondt i korsryggen og nedover beina
 
7+3 - kvalme, oppkast, lite matlyst, hormonell, forstoppet.. vekttap og ømme bryster!
 
6+1 fremdeles menslignende følelser i livmor, men det er vel at det strekkes og tøyes. Og en del luftsmerter. Ekstremt ømme bryst enda også! Svært døsig. Sover bedre enn jeg har gjort på flere år :notworthy
 
Det går ikke så veldig bra.. sånn egentlig, men det er cravings...:laughing021:laughing021
Jeg er sånn som ikke klarer å spise eller drikke det som har kommet i retur, så glad jeg ikke har cravings. Måtte virkelig ha ernæringsoppfølging etter svangerskapet fordi det var svært lite jeg klarte å spise etter å ha kastet opp i så mange mnd. På sykehuset er det lettere å spise syns jeg, men lite frister her :p
 
5+5 eller noe. Tidvis kvalm og Uggen. Ikke noe oppkast. Mye rare smaker og lukter. Humørsvingninger.
 
5+6, og har hatt mine første hele dag med rævva form :smug: kvalm, svimmel og slapp. Veldig spent på hvordan det blir fremover (med både 3ukers praksisperiode og bachelorskriving). Kom meg litt etter kl. 18, og da følte jeg at jeg fikk livet i gave :hilarious:
 
5+5, veeeeldig trøtt. Og kjent så vidt på kvalme, regner med den slår skikkelig til når som helst.. også litt murringer.
 
Back
Topp