Symptomer og svangerskapsuke

9+6
Veldig trøtt om kvelden (fra ca kl 18).
Sover dårlig om natta.
Må tisse mye oftere.
Kvalm, men foreløpig ikke kastet opp.
Ømme bryster.
Klarer ikke kaffe lenger, noe jeg drakk mye av før.
Ikke så god matlyst, men spiser mye frukt (appelsiner, plommer, kiwi, epler).
Blir kvalm av enkelte lukter.
 
har slitt mye med kvalme siden rundt uke 6+2 ca, nå begynner den å gi litt slipp! fra å vare hele dagen til kun og være på formiddagen.
Merker ikke så veldig mange andre symptomer enda, man blir nesten litt urolig når kvalmen avtar ( er 11+1) og ikke kjenner noen andre symptomer. :woot:
 
12+6, er i bedre form enn for noen uker siden, men er fortsatt mye trøtt, veldig tett i nesa (vært siden like etter positiv test) og brystene har blitt mindre ømme.
 
10+5. Kvalmen ga seg for ett par uker siden, har kvelder jeg blir tidlig trøtt, får av og til vonde tak i korsryggen..Og ellers er det nesten som at jeg ikke er gravid :wideyed::)
 
9+5 idag, har vert mye kvalm, må spise ofte å lite, men det er grusomt å lage mat, noe jeg normalt elsker.
Er sinnsykt trøtt å sliten, noe jeg er vandt til med fibro og ME, men føler meg noe zombie
Mannen måtte skifte dusjsåpe, den stinka syns jeg, takler ikke å se på at ungene pusser tennene, står i gangen å heier å kaster blikk inn, mange lukter å konsistenser som er gyselig for tida
Er min 4 å har hatt 3 svært forskjellige svangerskap før.
 
12+0

- Enormt trøtt, føler omtrent jeg går i svime mesteparten av dagen
- Avsmak på enkelte matvarer og generelt dårlig matlyst
- Halsbrann
- Veldig ømme bryster
 
Uke 13+6 Nesten alle tidligere symptomer er borte, men hvis jeg overanstrenger meg bare bitte litt (også uten å vite at jeg gjør det) så kaster jeg opp på kvelden og blir skikkelig dårlig. Kaster også opp hvis jeg har spist litt for krydret mat og beveger meg for fort etter jeg har spist. Får tydelige jag og strekk nederst ved magen men det er litt koselig. Nå venter jeg på at magen skal komme! Er såååå utålmodig :hilarious:
 
Back
Topp