Symptomer og svangerskapsuke

10+4
Ømme brystvorter, ellers veldig god nå:D
Kvalmen og ekstrem tretthet er mye bedre nå, litt men ikke så plagsomt:D
 
Et tips til kvalmen som jeg fikk av jordmor er seaband. Men at man har dem på konstant, bortsett fra når man dusjer. Jeg er på dag No. 2 med det nå og det har hjulpet ganske mye!
Haha! Jeg ble ekstra kvalm og skikkelig sjøsyk av de båndene. Var visst mange som kunne bli det :wacky:
 
13+4
Morgenkvalm med oppkast hver morgen
Veldig ømme pupper
Trøtt og kunne sovet fra kl 19
Spiser alt for mye mat for å døyve kvalmen
 
11+4. Kvalm og trøtt hele dagen. Spiser veldig mye mat for å ikke bli kvalm. Helt rare matlyster, kan ikke planlegge middag, må kjøpe det jeg orker der og da. Ellers har jeg forferdelig bekkenløsning :wtf: jeg er ellers helt frisk men med engang jeg blir gravid føler jeg meg som jeg er 80 år. Var slik med de to andre graviditetene. Heldigvis har jeg lette fødsler, bank i bordet:happy:
 
10+5 Berg og dalbane. I dag er alt såre vel. Ingen symptomer å snakke om. I går? Masse murringer og sliten korsrygg.
 
9+1 i dag og kjenner veldig lite til det. Føler jeg er den eneste her uten symptomer. Har kjent på noen her og der, men de forsvinner veldig fort igjen. Har vært en del innom tretthet og lite matlyst
 
10+3

Trøtt
Oppblåst
Halsbrann
Dårlig appetitt
Ømme bryster
Fått veldig uren hud :hungover:
 
9+2, konstant utslitt, stikninger nede ved livmor dersom jeg strekker meg ut/nyser....
 
Klarer ikke bestemmer om jeg er 11+3/2. Forsatt veldig trøtt, susen i hode kvalm etter mat.
 
13+0 her og takler ingen mat.. orker ikke se eller lukte mat. Blir superkvalm av tanken på mat. Har så langt sluppet svangerskapsplager men nå blomstrer det mer og mer dessverre... Lever på vann med isbiter og noe frukt. Orker ikke sjokolade engang :woot::woot: og jeg eeelsker sjokolade...
 
Back
Topp