Symptomer og svangerskapsuke

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Hvilke uke er dere i nå og hva har dere for symptomer?

Her er jeg 6+2 og er kvalm, trøtt og har vondt i ryggen..

Var mye verre i forrige svangerskap på denne tiden *bank i bordet*
 
5+1
Kvalm, litt halsbrann, må tisse 20 ganger om dagen og har mye luft i magen :wtf:
 
6+5...kvalme igår og idag, murringer, korsrygg som ikke er grei, humørsvingninger :wtf: pupper som krangler:hilarious::hilarious::hilarious:
 
5+3. Kvalm, litt vondt i hodet innimellom, men heldigvis ikke så mye. Det jeg sliter mest med er puppene altså. Det er altså så vonde, og de har doblet seg i str allerede. Nå hadde jeg nesten ikke pupper i det hele tatt før jeg ble gravid da. Og jeg går på hormonpiller så det kan være litt av grunnen. Men de er altså så vondt at samboer kan ikke være nær de før jeg omtrent dytter han i veggen i reaksjon for jeg få så vondt :p når jeg klør på brystet også kniper jeg øynene i smerte mens jeg klør. Helt vanvittig altså.. er en del svimmel også.
 
6+5 i dag. Konstant kvalm, spyr hver gang eg spiser (ekstrem svangerskapskvalme for tredje gang), veldig trøtt. Uten tvil mitt verste svangerskap hittil :(
 
4+5 i dag!

Sliter med ekstrem kvalme, sinnsykt ømme bryst og kjempe trøtt.. + murringer og stikkinger nederst i magen.. må også tisse ofte..
 
6+4 i dag. Ekstremt kvalm siste dagene, vondt i hodet og trett heeele tiden.. vurderer å kontakte lege angående sykemelding. Noen andre som har gjort det?
 
6+4 i dag. Ekstremt kvalm siste dagene, vondt i hodet og trett heeele tiden.. vurderer å kontakte lege angående sykemelding. Noen andre som har gjort det?

Ja jeg har vært 80% sykmeldt siden like etter positiv test, har mistet så mange ganger (tidlig og sent) så vil ta det mest mulig med ro de første 12 ukene. Har også begynt å bli kvalm og veldig trøtt, men det var i utgangspunktet ikke derfor jeg fikk sykmelding.
 
6+1
Jeg er kvalm, veldig trøtt, ømme bryster og tissetrengt
 
7+0 kvalm, og kaster opp flere ganger daglig. Har masse luft i magen:hungover: ser ut som jeg er 5 mnd på vei pga oppblåst og luft. Kaster jo opp alt så bet at det ikke er maten som gjør Meg oppblåst
 
6+1(i følge tul sist uke) (6+3 i følge mens)
Litt ømme pupper, ille på venstre side, oppblåst så jeg vurderer alt nå gravidbokser, og treg mage så her har jeg begynt på avfmiddel. Ellers litt trøtt, men har i grunn vært trøtt de siste 3 årene så føler ikke det er blitt noe verre egentlig. Så det er kanskje slemt å si det, men jeg ønsker meg denne kvalmen alle snakker om. Det å henge over doskåla til og ifra. Aldri hatt denne kvalmen,så håper litt på at jeg får litt av den ihvertfall.
 
4+1 i dag.

Ømme bryst
Susete i hode
Trett
Ikke matlyst
Små kvalm med gjevne mellomrom iløpet av dagen.
Super luktesans og kranglete
 
5+1

Varm i kinna
Svake murringer som kommer og går
Hjertebank
Blir fort andpusten
Gråter lett
Litt ømme pupper
Trøtt

Sjokkert over at kvalmen ikke har meldt sin ankomst enda :eek:
 
7+0 idag. Kvalmen har vært noen uker men nå i ettermiddag ble første dag med oppkast. Siste uken har jeg vært så kvalm rundt leggetid at jeg ikke har klart å sovne. Er helt utkjørt og trøtt døgnet rundt.
 
5+5 idag.. tidvis kvalme ila dagen, og veldig tidlig kveldstrøtt. Mensensmerter/murringer i mage siden uke 2-3... men er overhode ikke like dårlig som forrige svangerskap, så håper d ikke forverrer seg i ukene framover
 
6+3 her i dag.

Svimmel og kvalm (besvimte hos tannlegen)
Murringer
Hard mage
Lite matlyst

Ble såå frustrert når mannen kjøpte feil cola så kjørte på trass selv og fikk tak i den riktige :p
 
5+5
Endelig mindre oppblåst! Det har vært forferdelig o_O

Ellers bare litt murringer innimellom, kan bli litt kvalm av noen lukter men går fort over, store og ømme pupper. Ellers føles kroppen tung og blir fort anpusten, men nyter at jeg ikke har så mange symptomer enda :)
 
5+0
Fortsatt veldig kvalm, men måå ha sjokolade..
Store ømme bryster.. BHene mine passer ikke lengre :(
Murringer.. springer ofte på do for å sjekke at jeg ikke blør..
Tissetrengt heletiden..
Hetetokter.. våknet flere ganger i natt pga det der.. :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp