Symptomer og svangerskapsuke

6+6
Er svimmel, ømme pupper, oppblåst og enda mer matvrak enn vanlig. Krysser fingre og tær for at jeg slipper unna den fæle kvalmen alle snakker om

4+5

Veldig trøtt og blir uggen når jeg er sulten. Plutselige endringer i temperatur, så er enten veldig varm eller iskald. Litt oppblåst og litt fordøyelsesproblemer :wideyed:

6+1 og føler meg rett og slett crap altså.... :depressed: Fyllesykkvalm hele dagen, trøtt som en strømpe men sover dårlig på natta, høy puls, puster og peser. Og forkjøla i tillegg... Synes det er kjempetøft å komme meg igjennom jobbdagen...

Jeg er 8+2, og føler ikke at jeg har noen symptomer. Men har god luktesans og ømme pupper/brystvorter, merker det godt når jeg ammer 1-åringen.

6+1
Sulten støtt,
Ligamentsmerter
Bekkenløsning
Vondt i brystene og lekker litt
Lett andpusten
Metallsmak i munnen
Blør lett neseblod og i tannkjøtt
Trøtt
Oppblåst og mye luft i magen

6+6
Spyr som en gris og kvalm som fy. Og har fått diare mest sannsynlig som bivirkning på kvalmestillende, så måtte slutte med dem nå. Håper å få en annen type i morgen. Og blir muligens inn for å få saltvann IV på sykehuset iløpet av uka...
Ellers lite symptomer. Ømme nipler, og større pupper.

6+1
Kvalmen begynner å ta mer og mer over dagene nå :yuck: Jeg er helt sikker på at det bygger seg opp til spying mot helga :arghh: Kjenner til dette litt for godt..

Har ikke mye enda. Er 4+5 så det kommer nok. Prøver å huske at det tok litt tid de ande gangene også. Men har fortsatt den ekstremt varm eller ekstremt kald tempen i kroppen. Mat kan noen gang smake ingenting. Ellers så fikk jeg litt vondt i puppen her om dagen å tenkte : JADDA PUPPEVONDT! Men neida, ble med det ene stikket :D

5+5. Føles ut som jeg har kommet hjem fra en måneds fyllatur på Sunny Beach:grumpy: Og utrolig trøtt og sliten, klarer såvidt bytte plass mellom sofa og seng:laughing002

6+0
Har så lite symptomet at jeg blir redd. Litt ømme pupper og veldig trøtt bare..

Vekker litt liv i denne igjen :happy:

9+1.
Hvilepulsen stuper nedover men jeg har fremdeles veldig ømme bryst, sover dårlig og drømmer MYE, småuggen hele dagen og blir værre jo mer jeg prøver gjøre i løpet av dagen. Foreløbig sykemeldt ut denne uken, skal til jordmor i morgen og fastlege på mandag så håper hun gir meg en uke eller to til hjemme da jeg plages med søvn og uggenhet jo mer jeg styrer rundt. Er nok å dra på matbutikken før kvalmen kommer ekstra ille på kvelden.

7+3

Kvalm døgnet rundt, kaster opp ca 4 ganger om dagen. Ligger konstant i fosterstilling og rører meg så lite som mulig, da spyr jeg mindre. Veldig ømme pupper. Har begynt å sove dårlig :shifty:

5+5 Kvalmen kommer sigende, gått fra mega matlyst til null matlyst. Mye luft, tisser hele tiden må opp om natten å tisse. Ømme bryst kommer og går.

Småkvalm, merker det i bekkenet, litt mer trøtt enn vanlig. Forstoppet og tisser mye.

Kjenner ømme/trykk i puppene med de er ikke vonde å ta på. Er det andre som har det slikt? Er 6+4 i følge tul

6+5
Hadde veldig ømme pupper, uvel og veldig trøtt en bitte bitte liten periode, men avtok i uke 5+0 ca.
Har ette symptomene vært på tul ett pr gangen bare til kontroll, og det har på den tid utviklet seg ett bankende hjerte:Heartred
Nå er puppene litt ømme, veldig uggen om jeg ikke spiser regelmessig og lite, smerter i korsryggen og murringer lengre nede i magen og litt trøtt til tider. men ellers ikke noe voldsomt med symptomer her!
Så tror ikke man alltid trenger og bekymre seg om noen tegn avtar, frem til nå har tul vist store fremskritt tross alt mindre ømme pupper:hilarious:

5+5 Kvalmen kommer sigende, gått fra mega matlyst til null matlyst. Mye luft, tisser hele tiden må opp om natten å tisse. Ømme bryst kommer og går.

Vi er like langt, heldigvis ikke kvalm, men magen jobber mye her, luft, bobling og flere doturer (for å gjøre både nummer 1 og 2 :happy7). Litt urven i dag, så holdt senga. Men sover bedre enn på flere år :sleep002

10+3. Kvalm, generell slapp og energiløs. Ømme bryster. Hyppig vannlating. Trett. Dårlig matlyst. Oppblåst. Har begynt å kjenne bekkenleddssmerter. Bekkensmerter kom ganske tidlig i første svangerskap, og dette gjentar seg nå også.

Back
Topp