Symptomer og svangerskapsuke

6+3

Litt uvel, første dagen jeg ble kvalm av kaffe...
Halsbrann som FY, ømme bryst, trøtt og blir andpusten av å bare gå opp trappen hjemme...:eek:
 
6+3 i dag.

føler ikke jeg merker noe lenger... hadde litt lysebrunt på papiret her om dagen så begynner å være redd for at noe har stoppet opp inni der..
 
5+0 i dag. Jeg har en ekkel metall/blodsmak nesten hele dagen, murringer i magen og småproblemer med fordøyelsen :happy:
 
5+5
Kvalmen kommer snikende :shifty: Om 1-1,5 uke begynner jeg garantert å spy :bag:
 
5+2
Ligger fortsatt rundt doskåla, bøtta
Ligamentsmerter
Trøtt..
Hormonell
Lite matlyst
 
Uke 7-ish og jeg er trøtt og litt svimmel noen ganger når jeg reiser meg, men ellers ingenting :) Hadde litt ligamentsmerter i uke 4-5, men det har gått over ;)
 
5+4
Litt småkvalm om kvelden.
Skikkelig svimmel for tiden, nesten sånn at jeg holder på å besvime av og til. Må huske å spise ofte nå iallfall.
Tissetrengt.
Litt ømmere brystvorter.
Gutten min på 7 mnd vil ikke ha pupp så ofte lenger, antageligvis pga at melka smaker annerledes. Kom aldri på at det kunne være et problem før etterpå:rolleyes: men ville gjerne ha to tette så. heldigvis spiser han en del vanlig mat som grøt og diverse.
 
6+6 er utrolig kvalm! Kvalme er det verste jeg vet
Har ikke noe i mot ømme bryster, oppblåst mage og føle meg trøtt. Takler ikke å være kvalm. Brekker meg hele tiden. :(
 
6+0 og konstant fyllesykefølelse:hungover: kvalm, svimmel, trøtt og stikninger i magen som også gjør kvalmen verre.
 
Uke 6+0 føler energiløs, trøtt og små kvalm inni mellom men heldigvis ikke mye, puppene ømme, halsbrann, noen dager hadde vondt i ryggen... oppblåst, masse luft i tarmene og sliter med å gå på do allerede
 
6+0 og konstant fyllesykefølelse:hungover: kvalm, svimmel, trøtt og stikninger i magen som også gjør kvalmen verre.

Ja, takk du beskrev det slik jeg har det :hungover:Konstant fyllesyke var treffende :hilarious: Føler meg uggen hele dagen. Noen korte perioder nå og da hvor jeg ikke er kvalm. Og veeeeldig trøtt. Boobsa har vokst en størrelse og kjennes ut som to blåmerker. 6+0 i dag
 
Ja, takk du beskrev det slik jeg har det :hungover:Konstant fyllesyke var treffende :hilarious: Føler meg uggen hele dagen. Noen korte perioder nå og da hvor jeg ikke er kvalm. Og veeeeldig trøtt. Boobsa har vokst en størrelse og kjennes ut som to blåmerker. 6+0 i dag
Jeg har det ganske likt! har ikke morgenkvalme, men heledagen-kvalme:hilarious:
 
Jeg har det ganske likt! har ikke morgenkvalme, men heledagen-kvalme:hilarious:

Skulle gjerne gjort meg ferdig med kvalmen i løpet av et par timer på morgenen :hungover: Heldagskvalme er skikkelig utmattende... Kommer tilbake til meg nå at jeg hadde det likt da jeg gikk gravid med datteren min... Varte fra ca 6 uker til ca 12 den gangen.

Red. Skrivefeil
 
Heldagskvalme ja.. forstår ikke hvorfor det heter morgenkvalme.. fordi det er ikke kun på morningen! :inpain:
 
Heldagskvalme ja.. forstår ikke hvorfor det heter morgenkvalme.. fordi det er ikke kun på morningen! :inpain:
Sant, jeg sier svangerskapskvalme. Varer jo hele døgnet og blir verre om kvelden
 
Back
Topp