Symptomer allerede?

Jeg er så trøtt heeeele tiden.. i går sovnet jeg kl 19 og sov til kl 07.00 Brystene begynner også bli ømmere, men ingen krise enda. Ingen kvalme enda, men hadde ikke mye av det sist heller☺️
 
Får veldig vondt i lysken om jeg snur meg for fort eller reiser meg fort, murringer, halsbrann, hard mage, i dag har jeg veldig vondt i hodet. veldig trøtt. Oppblåst til 1000. Tisser mye.
 
Trøtt hvertfall... godt jeg hadde grunn til å sove hele tiden plutselig.
Ømme pupper, og plutselig tydelige blodårer der. Av og på hodepine.
 
Kjempetrøtt her. Helt ustoppelig sulten, kjempeømme bryster, (glad de er det), oppblåst og merker murringer og strekk i magen når jeg setter meg ned om kvelden og virkelig kjenner på kroppen :joyful: Siste uken har jeg vært litt av og på kvalm, våkner kvalm og lavt blodtrykk.

Og ja, snakker om å bli andpusten av å gå i trappa på jobb, her skal det ikke mye mer til enn å reise seg fra sofaen. :hilarious:
 
Jeg og har en følelse av at mensen kommer, murringer i magen. Jeg har også en del utflod. I går så det nesten ut søm eggløsningsslim igjen, håper det ikke er et egg til som slipper :angelic: I tillegg har jeg tempet hver morgen 6.30 (samme tid som mannen står opp),lot være i dag etter pos test , men våkner til samme tid! etter det har jeg ikke fått sove, så mye å tenke på!
 
Blir lett andpusten, store og ømme pupper og sporadiske murringer i livmoromrpdet. Tolker alt som gode tegn, selv om murringene i går kveld var litt kraftigere. :)
 
Jeg og har en følelse av at mensen kommer, murringer i magen. Jeg har også en del utflod. I går så det nesten ut søm eggløsningsslim igjen, håper det ikke er et egg til som slipper :angelic: I tillegg har jeg tempet hver morgen 6.30 (samme tid som mannen står opp),lot være i dag etter pos test , men våkner til samme tid! etter det har jeg ikke fått sove, så mye å tenke på!
Jeg krysser fingrene for at det går bra! :)
 
Kjenner at brystene er liiiiitt øm i dag, hvis jeg legger godvilja til! Ellers lite energi, på en måte, leamus i øyet (?), og småkvalm nå og da.
 
Her blir kvalmen sterkere for hver dag :depressed: gjør ikke noe bedre med hoste og tett nese.
 
Trøtt fremdeles, sykt oppblåst - ser ut som jeg er 17 mnd på vei liksom :joyful: og morgenkvalmen har meldt sin ankomst. Må være kjapp å få i meg noe om morgonen så går det nesten alltid bra!
Stikker og drar seg nedi magen også, men ser mange her opplever det så håper bare det er et godt tegn.
 
Trøtt fremdeles, sykt oppblåst - ser ut som jeg er 17 mnd på vei liksom :joyful: og morgenkvalmen har meldt sin ankomst. Må være kjapp å få i meg noe om morgonen så går det nesten alltid bra!
Stikker og drar seg nedi magen også, men ser mange her opplever det så håper bare det er et godt tegn.
17 mnd på vei :hilarious: Glad vi slipper å være gravide så lenge..
 
Ingen spesielle symptomer her enda, kun at puppene har vokst :p 4+2
 
Blir fort andpusten og pulsen stiger veldig bare av å gå opp trappa. Trøtt/sliten. Ellers merker jeg ingenting til graviditeten enda. 6+1
 
Kvalmen har kommet for fullt idag :arghh: Har liksom hatt så lite symptomer og vært bekymra for det, men nå er den her:android::p 2 uker igjen på jobb Før 4 uker ferie. Hold ut!! 6 uker idag.
 
Ømme bryster, mye småkvalm og så føles det stramt nederst i magen. Kjenner på det hele tiden, men spesielt om jeg sitter/ligger. Synes det var tidlig å kjennes sånn. Oppblåst og merkelig... Dette er tredje svangerskap, og sist var jeg vel noe småkvalm, men kan ikke huske at det var sånn Kanskje det er denne gang morgenkvalme kommer for fullt?
 
Back
Topp