Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg så det først i gårNoen andre som har nipler som har vokst? Veit det er normalt, men sykt rar følelse
Det må jeg sjekke, men de har hvertfall blitt vonde.. auuNoen andre som har nipler som har vokst? Veit det er normalt, men sykt rar følelse
Mine er helt grusomme! Men jeg elsker hvert eneste lille symptom.. tar de med åpne armer lolDet må jeg sjekke, men de har hvertfall blitt vonde.. auu
Er litt sånn selv. Tar meg selv i å kjenne etter flere ganger om dagen, for å forsikre meg om at jeg fremdeles er gravid ;-) heheMine er helt grusomme! Men jeg elsker hvert eneste lille symptom.. tar de med åpne armer lol
Ikke sant, tok av meg puls klokken i dag, vet at den kan hoppe mye opp og ned, kjenner jeg blir så stressa. Så kommer ikke til å bruke den før jeg er over 12 uker.Er litt sånn selv. Tar meg selv i å kjenne etter flere ganger om dagen, for å forsikre meg om at jeg fremdeles er gravid ;-) hehe
Jeg vil påstå jeg hadde ingen med mitt første barn. Visste lite om livet da så heldigvis visste ikke at man kan bekymre seg for det5+2
Ingen symptomer bortsett fra fravær av tante rød.
Restless legs om natta kan jeg også kalle det og, sånne sammentrekninger bakerst legHar fått restless legs, hatt det i alle mine svangerskap. Er så ubehagelig Var ekstremt kvalm når jeg våknet i dag tidlig.
Ja, bare rett og slett ubehag i beina. Har det heldigvis ikke hver natt! Men, sliter med å sove når det setter i gangRestless legs om natta kan jeg også kalle det og, sånne sammentrekninger bakerst leg
Ca samme som deg og heller ingen symptomer så krysser fingrene for en levende spire og at vi er heldige med at symptomene holder seg unna5+2
Ingen symptomer bortsett fra fravær av tante rød.
Jaa Kan leve godt med å slippe den kvalmen jeg hører mange får!Ca samme som deg og heller ingen symptomer så krysser fingrene for en levende spire og at vi er heldige med at symptomene holder seg unna
Er ikke så bekymret, er jo uansett ikke noe jeg kan gjøre fra eller tilJeg vil påstå jeg hadde ingen med mitt første barn. Visste lite om livet da så heldigvis visste ikke at man kan bekymre seg for det
Og det er jenteEr ikke så bekymret, er jo uansett ikke noe jeg kan gjøre fra eller til
Men det er godt å høre at andre har hatt det likt, og så har det gått bra