Symptomer allerede?

Er så hard i magen, sliter virkelig med å komme meg på do. Er så grusomt, er også fryktelig oppblåst..

Trøtt/sliten og har bare lyst å grine :angelic: Så kjedelig når det er en så fin dag, lyst å gjøre masse koselig med de små også er jeg på sånn humør:shifty: håper det blir bedre utover dagen! Ellers ingen fysiske symptomer akkurat i dag.

Noen andre som har nipler som har vokst? :hilarious: Veit det er normalt, men sykt rar følelse:shy:

Er litt sånn selv. Tar meg selv i å kjenne etter flere ganger om dagen, for å forsikre meg om at jeg fremdeles er gravid ;-) hehe
Ikke sant, tok av meg puls klokken i dag, vet at den kan hoppe mye opp og ned, kjenner jeg blir så stressa. Så kommer ikke til å bruke den før jeg er over 12 uker.

Kanskje det er feil og tildlig men jeg skriver meg inn her.. svake strekk=strekk som vil si at jeg er gravid 4+0.

Nesten ingen symptomer egentlig. Trøtthet av og på.

Her var første symptomet at jeg helt plutselig på en kveld flyttet seng med ettåring til barnas soverom:hilarious:
Jeg begynte også o rydde rundt i huset, kanskje ikke sammenheng. Må tåler jeg egentlig mindre søvn og er mer effektiv.

Sv sånn kroppslig så er det mest vondt i hofter når jeg skal sove og nummen fot.

Har fått restless legs, hatt det i alle mine svangerskap. Er så ubehagelig :dead: Var ekstremt kvalm når jeg våknet i dag tidlig.

Restless legs om natta kan jeg også kalle det og, sånne sammentrekninger bakerst leg
Ja, bare rett og slett ubehag i beina. Har det heldigvis ikke hver natt! Men, sliter med å sove når det setter i gang

Da er jeg trøtt. Prøver å la være å drikke kaffe men måtte ta en. Og sovnet rett etter den.

Back
Topp