Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det også sånn rett før positiv test, trodde mensen var på vei men neida! Har hørt det er ganske vanlig.De siste tre dagene har jeg hatt noen få episoder med skiiiiikkelige menssmerter. Ordentlig vondt, men varer bare i noen sekunder.. håper det er livmor som utvider seg
Skal ikke mye HCG til før man kjenner at noe ikke er som «vanlig»..Litt sånn "uggen", men synes det var litt tidlig, når jeg bare er 4ish uker på vei?
Som noen før meg skreiv, så tar jeg imot symptomene med åpne armer (foreløpig)Skal ikke mye HCG til før man kjenner at noe ikke er som «vanlig»..
Du er ikke alene, syntes det er veldig slitsomt bare å gå en liten tur jegBlir utrolig fort andpusten.. er det normalt at det starter allerede i uke 6 da?
Godt å høre at det er flere. Føler meg helt håpløs, slapp og trøtt, peser som en gal etter å ha gått trappa på jobbDu er ikke alene, syntes det er veldig slitsomt bare å gå en liten tur jeg
Skulle sett meg på H&M her om dagen, svetta sprutta og jeg var helt utslitt Er et mareritt å gå ditt i den varmen og i den formen som er nå, hun i kasse snudde vifta på meg og bare ”tror du trenger den mer en meg”Godt å høre at det er flere. Føler meg helt håpløs, slapp og trøtt, peser som en gal etter å ha gått trappa på jobb
I alle mine svangerskap (fem inkludert de jeg har mista og dette) så har jeg blitt uggen fra ca uke 4 (altså IKM uken). Samme type kvalme hver gang. Hjelper å spise konstant.Litt sånn "uggen", men synes det var litt tidlig, når jeg bare er 4ish uker på vei?
Denne gangen var jeg sikker på positiv test før jeg testa. Hadde hatt ømme/tunge pupper siden eggløsning, og bare en helt klar følelse av at nå, denne gangen satt det.Har dere symptomer enda? Har dere følt dere gravid før positiv test?