Symptomer allerede?

Å der ble jeg har i magen, glad jeg har fått kjøpt meg Chia frø

De siste tre dagene har jeg hatt noen få episoder med skiiiiikkelige menssmerter. Ordentlig vondt, men varer bare i noen sekunder.. håper det er livmor som utvider seg :shy:

10-11dpo hadde jeg ganske mye mensmurringer i korsryggen. Ellers ingenting ennå! (5+1 i dag).
Litt trøtt, men det kan være pga jeg går på progesteronstøtte. Lurer på når avsmakene kommer... Da blir det lettere å slutte med kaffen, hehe.

De siste tre dagene har jeg hatt noen få episoder med skiiiiikkelige menssmerter. Ordentlig vondt, men varer bare i noen sekunder.. håper det er livmor som utvider seg :shy:
Jeg hadde det også sånn rett før positiv test, trodde mensen var på vei men neida! Har hørt det er ganske vanlig. :)

Blir utrolig fort andpusten.. er det normalt at det starter allerede i uke 6 da? :bored:

Sykt trøtt og småkvalm innimellom. 11DPO i dag, negativ test i går… Forventet mens til søndag. Tenker å ta en ny test til lørdag

Godt å høre at det er flere. Føler meg helt håpløs, slapp og trøtt, peser som en gal etter å ha gått trappa på jobb :hilarious:
Skulle sett meg på H&M her om dagen, svetta sprutta og jeg var helt utslitt :hilarious: Er et mareritt å gå ditt i den varmen og i den formen som er nå, hun i kasse snudde vifta på meg og bare ”tror du trenger den mer en meg”:hilarious:

Litt sånn "uggen", men synes det var litt tidlig, når jeg bare er 4ish uker på vei? :pompus:
I alle mine svangerskap (fem inkludert de jeg har mista og dette) så har jeg blitt uggen fra ca uke 4 (altså IKM uken). Samme type kvalme hver gang. Hjelper å spise konstant.

Ikke noe annet enn at jeg er så trøtt at jeg ikke fungerer som et menneske akkurat nå :oops: Veldig greit at det er ferie nå! :)

5+5 her, med veldig lite symptomer. Var kvalm og hadde litt stikninger langt nede i magen for et par dager siden, men det varte i bare noen minutter.

Ellers ømme brystvorter, og de har blitt litt større. Trøtt, lite matlyst.

Andre som har mye utflod? Sorry TMI: Vannete tynn utflod, bytter truse to ganger til dagen :p

Ellers er symptomene få…

Har sånn mensmage med murring, ømhet og kjenner litt strekk og stikk nå og da. Er ekstra trøtt og har litt halsbrann/sure oppstøt. Halsbrann har jeg ikke savna, men jeg er samtidig glad jeg kjenner at noe skjer. :)

Back
Topp