Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også! Super redd for at TR kommerDet murrer fælt nedi magen i dag
Har enda ikke fått noe særlig med kvalme. Men er enda veldig utmattet. Er litt småsyk i tilegg da. Sist gang jeg var gravid så fikk jeg influensa åsså mista jeg noen dager etter. Så blir litt bekymra for at det skal skje igjen. Ellers så fikk jeg låsning i bekkenet i går, fikk såvitt såve i natt pga smertene der. Syns det er litt for tidlig å bli plaga med bekkenet. Håpa jeg skulle slippe unna det denne gangen.
Jeg har testet siden 6DPO Men fikk ikke positiv test før 10 DPO Helt tydelig strek 11 DPO. Vil anbefale å vente så lenge som mulig, men synes selv det er artig med testingJeg er litt uvel innimellom. Småkvalm hvis lenge siden mat og har litt murringer i magen. Merker også arret etter klippet fra forrige fødsel er mer ømt enn vanlig De sa det ofte kunne gjøre vondt i forbindelse med mensen/svangerskap.
Blir spennende å se hvordan det utvikler seg! Hadde eggløsning på lørdag (ifølge Flo appen) og samleie uten prevensjon den dagen Når har dere tatt test? Er så redd å få falsk negativ
Såpss Får smøre meg med tålmodighet! Er heldigvis på ferie frem til 10 DPO. Så får se om jeg tar en test da eller venter noen dagerJeg har testet siden 6DPO Men fikk ikke positiv test før 10 DPO Helt tydelig strek 11 DPO. Vil anbefale å vente så lenge som mulig, men synes selv det er artig med testing
Såpss Får smøre meg med tålmodighet! Er heldigvis på ferie frem tilJeg har testet siden 6DPO Men fikk ikke positiv test før 10 DPO Helt tydelig strek 11 DPO. Vil anbefale å vente så lenge som mulig, men synes selv det er artig med testing
Kjente det i bekkenet så tidlig første svangerskap. Ble dessverre bare verre… Håper det blir bedre for degJeg kjenner det også i bekkenet allerede, to punkt på hver side av korsryggen.. det kan jo bli spennende etterhvert
Ja bytter litt på sidene her er vist helt normalt kjennes nesten ut som det stikker i eggstokkene.flere som har stikkinger i ene siden i magen?
Ja, er ligamentene som strammere seg. Bytter fra side til side. Kjenner jeg er så ekstremt følsom, kan gråte for altflere som har stikkinger i ene siden i magen?
Eneste jeg kan sammenligne med er jeg at får sånn tomhets følelse, som om jeg ikke har spist på en uke. Er en merkelig følelse jeg ellers aldri har.Noen som opplever en slaks trykkfølelse neders i magen. Som om musklene trekker seg litt sammen men det gjør ikke vondt?