Symptomer allerede?

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Har dere symptomer enda? Har dere følt dere gravid før positiv test?
 
Har ikke peiling på om det er knyttet til graviditet, men har siste uken hatt ‘’restless legs’’ når jeg legger meg, leamus de siste 2 dagene i øyet og hadde sånn skikkelig trykk i siden da jeg reiste meg raskt fra stolen igår(det hadde jeg også sist graviditet). Ellers har jeg idag kjent at jeg blir kvalm dersom jeg er sulten og trenger mat ofte.
Hadde menssmerter igår tidlig og var helt sikker på tanta kom, men da den ikke hadde dukka opp idag tok jeg testen som var positiv :love7
 
Begynte med at jeg plutselig ble kjempesint forige helg. Det bare kokte over. Også på mandag så fikk jeg uvanlig vondt i puppa plutselig. Å da fikk jeg misstanke og tok test på tirsdag som da var positiv :hilarious: ellers så føler jeg meg veldig utmatta,blir lett anpusten og får hjertebank. Pusene mine har også vært unormalt mye kosete siste par ukene også,så sjønte jo hvorfor når jeg fant ut at jeg var gravid :hilarious:
 
Jeg var kvalm fra 5 dpo, hadde skikkelige mensmurringer (som jeg ellers aldri har), vondt i bekkenet fra EL, et par dager med halsbrann og mye utflod :shy:
 
Måtte tisse 3 ganger før klokken 12 på fredag, så da måtte jeg ta en test!
Menstermin er 1.mars
Har kjent på murringer nederst i magen ellers er det vanlige mens-symptomer jeg kjenner.
 
Ikke så mye symptomer enda. Har en del murring i livmor, ekstra følsom og blir sikkert fortere irritert - hehe. Var ganske trøtt, men det tror jeg var andre grunner :p 4+1.
 
«Gøy» å se så mange symptomer så tidlig :D Jeg er skikkelig kvalm i dag, men de dagene før har jeg vært mye uvel og veldig mye mensmurringer! I natt har drømmene begynt skikkelig også:shifty::hilarious:
 
I dag begynte kvalmen å komme litt :depressed:
Her og kommer og går svak kvalme. Er jo ett godt tegn så håper den holder seg der, men kan kontrolleres. Når kvalmen brått slutta Sist, var det fordi spira sluttet og utvikle seg :sorry:
 
Her og kommer og går svak kvalme. Er jo ett godt tegn så håper den holder seg der, men kan kontrolleres. Når kvalmen brått slutta Sist, var det fordi spira sluttet og utvikle seg :sorry:
Huff så trist :(
 
Halsbrann har begynt her :wtf: andre som får vondt når de nyser? Har googlet litt og lest det kan være ligamentsmerter, men syntes det var veldig tidlig…
 
Ømme pupper. Det har vært et tidlig symptom begge gangene jeg har vært gravid. Gleder meg til å komme hjem fra jobb, så jeg slipper å ha på BH :hilarious:
 
Ømme pupper. Det har vært et tidlig symptom begge gangene jeg har vært gravid. Gleder meg til å komme hjem fra jobb, så jeg slipper å ha på BH :hilarious:

Haha, her er det omvendt!! Så sykt vondt å ha puppene ut i det fri, spesielt når jeg skal ut av senga om morgenen, vurderer sterkt å sove med sportsBH :hilarious:
 
Haha, her er det omvendt!! Så sykt vondt å ha puppene ut i det fri, spesielt når jeg skal ut av senga om morgenen, vurderer sterkt å sove med sportsBH :hilarious:
Haha! :hilarious: Lurer på om puppene har blitt litt større, og at det er derfor BH-en er vond.. får spørre samboeren ;)
 
Forrige graviditet(som endte i MA) hadde jeg ømme pupper i dagene før IKM. Denne gangen er de tunge, men ikke vonde. Kjenner jeg blir ganske stressa, i tillegg er jeg ikke kvalm enda men ble ikke det før i uke 5 sist gang. Vet det er enda tidlig men driver jo og sammenligne svangerskapene, selv om jeg bare kom til uke 8 sist gang.

Har humørsvingninger, løper på do ofte og har strekksmerter i magen så håper det er gode tegn :angelic:
 
Forrige graviditet(som endte i MA) hadde jeg ømme pupper i dagene før IKM. Denne gangen er de tunge, men ikke vonde. Kjenner jeg blir ganske stressa, i tillegg er jeg ikke kvalm enda men ble ikke det før i uke 5 sist gang. Vet det er enda tidlig men driver jo og sammenligne svangerskapene, selv om jeg bare kom til uke 8 sist gang.

Har humørsvingninger, løper på do ofte og har strekksmerter i magen så håper det er gode tegn :angelic:
Det kan jo være store forskjeller fra svangerskap til svangerskap også, i tillegg er det tidlig enda :) Kanskje er det et annet kjønn denne gangen, som gir litt andre symptomer? Har hørt om flere som har opplevd stor forskjell på symptomer ved jentebaby og guttebaby. Jeg tror nok alt er helt fint med det lille frøet i magen! :Heartpink
 
Det kan jo være store forskjeller fra svangerskap til svangerskap også, i tillegg er det tidlig enda :) Kanskje er det et annet kjønn denne gangen, som gir litt andre symptomer? Har hørt om flere som har opplevd stor forskjell på symptomer ved jentebaby og guttebaby. Jeg tror nok alt er helt fint med det lille frøet i magen! :Heartpink
Helt sant, det er veldig store forskjeller. Tok en ny test nå og det er stigning så håper det er godt tegn :love7 :love7
 
Back
Topp