Symptomer allerede?

Jeg og har en følelse av at mensen kommer, murringer i magen. Jeg har også en del utflod. I går så det nesten ut søm eggløsningsslim igjen, håper det ikke er et egg til som slipper :angelic: I tillegg har jeg tempet hver morgen 6.30 (samme tid som mannen står opp),lot være i dag etter pos test , men våkner til samme tid! etter det har jeg ikke fått sove, så mye å tenke på!
Jeg har også hatt en del utflod, som kan minne om el-slim. Enn så lenge er testene positive, så da tenker jeg kroppen bare gjør sin greie med å beskytte det spirende liv. :)

I natt holdte jeg på å kaste opp at av samboeren lå ved siden av meg og pusta..o_O

Syntes der lukta helt ekstremt mye «munn».. han hadde ikke dårlig ånde en gang :dead::hilarious:

Jeg har også hatt en del utflod, som kan minne om el-slim. Enn så lenge er testene positive, så da tenker jeg kroppen bare gjør sin greie med å beskytte det spirende liv. :)
Godt å høre at vi er flere! Testene har blitt litt sterkere siden i forgårs, så regner med det går bra enn så lenge

Jeg blir veldig kvalm og får sinnsykt ømme bryster om natten. Om dagen kjenner jeg ingenting, litt søvnig midt på dagen kanskje. Og spiser mer enn vanlig. Spesielt tomater. :hilarious:

Fun fact: jeg la merke til at hvilepulsen min har økt betydelig, ca 20 slag mer enn vanlig!! Har lest dette er vanlig under graviditeten. Flere som opplever det?

Fortsatt det samme gamle med litt kvalme, murringer og vindt i brysta, men må opp 2-3 ganger ila natta og tisse, blir så syyykt trøtt og sliten på dagen av så avbrutt søvn :arghh:

Ømme bryster, mye småkvalm og så føles det stramt nederst i magen. Kjenner på det hele tiden, men spesielt om jeg sitter/ligger. Synes det var tidlig å kjennes sånn. Oppblåst og merkelig... Dette er tredje svangerskap, og sist var jeg vel noe småkvalm, men kan ikke huske at det var sånn Kanskje det er denne gang morgenkvalme kommer for fullt?
Er forskjell fra graviditet til graviditet :) hvilken uke er du i nå da? Kvalmen har en tendens til å bli verre i uke 6,også roe seg ned litt fra uke 8-9. Men noen kan gå med kvalme mesteparten av svangerskapt åsså. Jeg er 6+1 i dag,og for meg så begynte kvalmen å tåppe seg i helga. Må ta kvalmestillende for å komme meg gjennom dagen uten å kaste opp nå :hilarious: stramt neders i magen har jeg også, og har til og med fått litt gravidmage. Er ikke så lenge siden sist jeg var gravid,så er vel derfor magen kommer så tidlig. :)

Fun fact: jeg la merke til at hvilepulsen min har økt betydelig, ca 20 slag mer enn vanlig!! Har lest dette er vanlig under graviditeten. Flere som opplever det?
Pulsen min økte veldig i starten, men tok av puls klokka etter som pulsen svinger opp og ned, for jeg blir så stress. Kommer ikke til å ta den på før etter TUL å vi kan se at alt er bra ❤️

Idag er dagen for ikm og det har murra noe så sinnsykt i magen og verka i korsryggen, men ingen blødning og sterk test, så må bare prøve å finne roa med at det er livmora som blir større

Jeg er bare 4+1 i dag, men har hatt så utrolig mye murringer i livmora. Begynte på torsdag og har holdt på av og på hver dag. Trodde liksom jeg skulle få mensen, fordi jeg har det alltid sånn dagen før mensen. Men dagene kom og gikk og ingen mensen kom. Tok test i dag.

Er også plaget av trøtthet, og met effektiv luktesans. Ingen kvalme, men det håper jeg på å unngå. Ikke hatt det i mine tidligere graviditeter heller, heldigvis.

Er forskjell fra graviditet til graviditet :) hvilken uke er du i nå da? Kvalmen har en tendens til å bli verre i uke 6,også roe seg ned litt fra uke 8-9. Men noen kan gå med kvalme mesteparten av svangerskapt åsså. Jeg er 6+1 i dag,og for meg så begynte kvalmen å tåppe seg i helga. Må ta kvalmestillende for å komme meg gjennom dagen uten å kaste opp nå :hilarious: stramt neders i magen har jeg også, og har til og med fått litt gravidmage. Er ikke så lenge siden sist jeg var gravid,så er vel derfor magen kommer så tidlig. :)
6+0 igår og vært kvalm siden. Hvilke kvalmestillende tar du? Foreløpig ikke kastet opp, men ikke langt ifra. Gir seg litt akkuratt når jeg har spist, men kommer raskt tilbake :laughing025

Våkna supertidlig av at jeg selvfølgelig måtte tisse. Og i det jeg var på vei tilbake til senga, slo kvalmen skikkelig til :depressed: Og jeg er bare 5+1 :arghh:

6+0 igår og vært kvalm siden. Hvilke kvalmestillende tar du? Foreløpig ikke kastet opp, men ikke langt ifra. Gir seg litt akkuratt når jeg har spist, men kommer raskt tilbake :laughing025
Jeg tar afipran. Prøvde med reisesyke tabletter først. De tok kvalmen men jeg ble jo helt dopa på medisin :hilarious: å det kan jeg ikke ha noe av når jeg må kjøre bil. Har hørt at man reagerer forskjellig på reisesyke tabletter også. Noen blir trøtt å slapp mens andre ikke kjenner noe på det. Men i dag kjenner jeg at afipran ikke har den ønskede effekten heller.

Jeg tar afipran. Prøvde med reisesyke tabletter først. De tok kvalmen men jeg ble jo helt dopa på medisin :hilarious: å det kan jeg ikke ha noe av når jeg må kjøre bil. Har hørt at man reagerer forskjellig på reisesyke tabletter også. Noen blir trøtt å slapp mens andre ikke kjenner noe på det. Men i dag kjenner jeg at afipran ikke har den ønskede effekten heller.
Jeg har reisesyketabeletter, men og redd for å bli trøtt/sløv på dem. Idag har jeg klart og holde kvalmen borte med og spise ofte: pølse, nudler, spagetti, yoghurt. Er nesten ikke halvveis idagen engang og spist for to Dager :laughing025 kommer til og bli lille trille sier samboer..

Back
Topp