Symptomer allerede?

Jeg har reisesyketabeletter, men og redd for å bli trøtt/sløv på dem. Idag har jeg klart og holde kvalmen borte med og spise ofte: pølse, nudler, spagetti, yoghurt. Er nesten ikke halvveis idagen engang og spist for to Dager :laughing025 kommer til og bli lille trille sier samboer..
Føler litt på det samme :hilarious: i dag var jeg for sent ute med å få i meg mat for å hålde kvalmen i sjakk. Så jeg har faktisk ikke greid å få i meg mere enn to måltider i dag.

Føler litt på det samme :hilarious: i dag var jeg for sent ute med å få i meg mat for å hålde kvalmen i sjakk. Så jeg har faktisk ikke greid å få i meg mere enn to måltider i dag.
Jeg har klart det idag med og spise veldig ofte, men lite. Var på restaurant istad og var såå sulten og kjøpte den store porsjonen, klarte ikke halvparten engang. Flaut og ikke spise opp :laughing025 Kjenner ikke helg mine egne begrensninger enda haha. En uvant tilværelse.

Åh… føles ut som jeg har våknet opp dagen derpå… bare at det er kl halv ti på kvelden. :meh: Har sånn snakkende mage, kjennes ut som jeg skal få dårlig mage og er så uggen. Men er sulten på samme tid. Hele tiden.:hilarious:

Jeg har klart det idag med og spise veldig ofte, men lite. Var på restaurant istad og var såå sulten og kjøpte den store porsjonen, klarte ikke halvparten engang. Flaut og ikke spise opp :laughing025 Kjenner ikke helg mine egne begrensninger enda haha. En uvant tilværelse.
Jeg skal prøve igjen i morgen :hilarious:

Nå har jeg akkurat strigrini pga. den STAKKARS geita som de guttene dytta utenfor brygga. Har ikke sett videoen, men bare tanken på hvordan den geita har måtte lide en smertefull død på et så meningsløst grunnlag - får meg så jævlig forbanna. Beklager språket.
Ville kanskje blitt like berørt av det om jeg ikke var gravid også, men disse hormonene hjalp ikke akkurat på. Null sjans til å holde igjen:sad010

Nå har jeg akkurat strigrini pga. den STAKKARS geita som de guttene dytta utenfor brygga. Har ikke sett videoen, men bare tanken på hvordan den geita har måtte lide en smertefull død på et så meningsløst grunnlag - får meg så jævlig forbanna. Beklager språket.
Ville kanskje blitt like berørt av det om jeg ikke var gravid også, men disse hormonene hjalp ikke akkurat på. Null sjans til å holde igjen:sad010
Det er helt forferdelig. Og dessverre virker det som personen som har gjort dette har en historie med å gjøre slikt :sorry: tror heldigvis politiet etterforsker.
Men tenkte å fortelle deg at alt gikk bra med geita!:) den kom seg på land og er trygg :)

Last edited:
Det er helt forferdelig. Og dessverre virker det som personen som har gjort dette har en historie med å gjøre slikt :sorry: tror heldigvis politiet etterforsker.
Men tenkte å fortelle det at alt gikk bra med geita!:) den kom seg på land og er trygg :)
Hvaaaaaa, er det sant??!! Greide den seg??? Det var søsteren min som fortalte meg, og sa at den sank og ikke ble reddet. Åååå, det gjør dagen min om den faktisk greide seg❤️

Hvaaaaaa, er det sant??!! Greide den seg??? Det var søsteren min som fortalte meg, og sa at den sank og ikke ble reddet. Åååå, det gjør dagen min om den faktisk greide seg❤️

Vedlegg

• EA582A60-CA4B-4A4E-8CD1-F478AEACE2A7.png
    EA582A60-CA4B-4A4E-8CD1-F478AEACE2A7.png
    1,6 MB · Visninger: 17
Uff! Slike ting greier jeg nesten ikke lese om, og i alle fall ikke å se video av. Jeg blir så forbanna når mennesker gjør slikt mot dyr. De er jo så forsvarsløse! Jeg får helt vondt inni meg:sad010

De siste to dagene har jeg merket et symptom jeg ikke har merket før flere mnd ut i de andre svangerskapene:
Livmora blir klemt når jeg bøyer meg fremover :hilarious: Spesifikt hvis jeg sitter med beina i kors og bøyer meg fremover, da kan jeg kjenne den som en vannballong som er i veien, og stikker ubehagelig. Er sikkert fordi dette er mitt femte påbegynte svangerskap siden 2018, kanskje livmora mi blir stor veldig fort?

De siste to dagene har jeg merket et symptom jeg ikke har merket før flere mnd ut i de andre svangerskapene:
Livmora blir klemt når jeg bøyer meg fremover :hilarious: Spesifikt hvis jeg sitter med beina i kors og bøyer meg fremover, da kan jeg kjenne den som en vannballong som er i veien, og stikker ubehagelig. Er sikkert fordi dette er mitt femte påbegynte svangerskap siden 2018, kanskje livmora mi blir stor veldig fort?
Oi så rart! Ifølge mine apper er I hvert fall livmoren større allerede hos de som er flergangsfødende, så det høres logisk ut. Jeg kjenner nesten på en ømhet/stølhet i livmoren hvis jeg småløper over stuegulvet. Det føles veldig rart ut :p

Jeg opplever mye stikking/murring/småkamper i hele mage regionen,men det er mest på venstre siden, det gjør ikke vondt. Er bare ubehagelig, er det fler som har opplevd dette? Første gang jeg er gravid og aner jo ikke hva som er normalt

Jeg opplever mye stikking/murring/småkamper i hele mage regionen,men det er mest på venstre siden, det gjør ikke vondt. Er bare ubehagelig, er det fler som har opplevd dette? Første gang jeg er gravid og aner jo ikke hva som er normalt

Jeg har hatt murringer og "mensensmerter" foran livmora i én uke snart. Det er livmora som strekker på seg og jobber med å bli klar til babyen :)

6+0 her og begynner å merke symptomene mer og mer. Har vært ganske oppblåst og rar i magen den siste uken, + småkvalm de siste to dagene. Blir i tillegg sykt fort mett, men også raskt sulten igjen. Har hatt litt murringer/"mensensmerter" og de siste to dagene har jeg fått ganske ømme brystvorter.

Er så svimmel om dagen, helt sikkert blodtrykket..
Noen som har tips?

Nå merker jeg det strekker ekstra nede mot bekkenet når jeg nyser :hilarious: ligamentsmerter, dere er velkomne <3 så lenge dere ikke gjør veldig vondt:hilarious:

Har en del småsymptomer allerede! Det verste er stikkinger under armene. Slik hadde jeg det de 3 andre svangerskapene også. Mye menssmerter og stikkinger i sidene, særlig når jeg reiser meg fort opp. Håper så sinnsykt på å slippe å bli kvalm!! Det orker jeg ikke rett og slett

Min første graviditet og er 4+1. Har vært ekstremt trøtt siste to ukene. I tillegg har det vært veldig mye murring nedre del av magen siste uken. Brystene begynte å bli ømme i går. Har også hatt leamus i høyre øyet endel siste uken, som jeg så en annen skrev i forumet her. Haha. Veldig merkelig! Ellers er både psyken og formen veldig bra :-) *bank i bordet*.

Min første graviditet og er 4+1. Har vært ekstremt trøtt siste to ukene. I tillegg har det vært veldig mye murring nedre del av magen siste uken. Brystene begynte å bli ømme i går. Har også hatt leamus i høyre øyet endel siste uken, som jeg så en annen skrev i forumet her. Haha. Veldig merkelig! Ellers er både psyken og formen veldig bra :) *bank i bordet*.
Herregud, den leamusen! Har hatt det i over en uke nå (er 5+2), og holder snart på å klikke i vinkel! :hilarious:

Back
Topp