Sånn er jeg også i dag, er så fæltNull energi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er jeg også i dag, er så fæltNull energi
Samme her! Kvalm og sulten om hverandreEne øyeblikk er jeg kvalm å neste er jeg ihelsulten. Spiser også blir jeg kvalm igjen
Hvor langt var du på vei da det begynnte å gjøre vondt å amme? Her går det greit enda, og vi har bare ett måltid igjen om kvelden. Men har hørt så mange som sier det gjør så vondt så gruer meg til det, men har ikke merket noe voldsomt enda…Brystvortene mine…. svir. Auuu! Jeg kan ikke komme borti med t-skjorta en gang, så å amme er ikke gøy for tiden.
Jeg har heller ikke mye symptomer. Kanskje litt trøttere enn vanlig, og har hatt noe ligamentsmerter, men that's itEr det bare meg som ikke føler jeg merker noe? Jeg har ømme bryst da... Og utenom det merker jeg ikke stort. Har også nettopp hatt korona, så litt vanskelig å skjønne om trøttheten, uvelheten og magetrøbbelet skyldes det eller gravditet
Jeg har litt ømme brystvorter og kjent litt ligamentsmerter. Ellers ingenting enda. Nyter detEr det bare meg som ikke føler jeg merker noe? Jeg har ømme bryst da... Og utenom det merker jeg ikke stort. Har også nettopp hatt korona, så litt vanskelig å skjønne om trøttheten, uvelheten og magetrøbbelet skyldes det eller gravditet
Jeg har heller ikke mye symptomer. Kanskje litt trøttere enn vanlig, og har hatt noe ligamentsmerter, men that's it
Litt fint å se vi er fler Vil tro det kommer fler etter hvert (så lenge jeg ikke mister så klart)Jeg har litt ømme brystvorter og kjent litt ligamentsmerter. Ellers ingenting enda. Nyter det
Er det bare meg som ikke føler jeg merker noe? Jeg har ømme bryst da... Og utenom det merker jeg ikke stort. Har også nettopp hatt korona, så litt vanskelig å skjønne om trøttheten, uvelheten og magetrøbbelet skyldes det eller gravditet
Samme her. Jeg startet faktisk en tråd om "ingen symptomer". Mistenker at halvparten av det jeg kjenner er pga lutinus. Siste dag i dag!Er det bare meg som ikke føler jeg merker noe? Jeg har ømme bryst da... Og utenom det merker jeg ikke stort. Har også nettopp hatt korona, så litt vanskelig å skjønne om trøttheten, uvelheten og magetrøbbelet skyldes det eller gravditet
5+4 fortsatt nesten ingenting, bare ømme pupper, tisser litt oftere og veldig sulten. Men dette har jeg kjent siden EL, da jeg begynte på progesteronstøtte. I dag er min siste dag med progesteronstøtte, så er spent på å se hvilke "ekte" symptomer jeg får...
Åja du har startet en sånn tråd ja Jeg går jo og på progesteronstøtte, så får se om det dukker opp noe mer reelt etter det. Har tross alt gått på det siden 13.juni, så husker ikke kroppen uten..Samme her. Jeg startet faktisk en tråd om "ingen symptomer". Mistenker at halvparten av det jeg kjenner er pga lutinus. Siste dag i dag!