Symptomer allerede?

6+0 her og begynner å merke symptomene mer og mer. Har vært ganske oppblåst og rar i magen den siste uken, + småkvalm de siste to dagene. Blir i tillegg sykt fort mett, men også raskt sulten igjen. Har hatt litt murringer/"mensensmerter" og de siste to dagene har jeg fått ganske ømme brystvorter.
Kjenner meg igjen i det du skriver om mett/sulten, og også ømme brystvorter. Selve brystene: nada. Men brystvortene? :wtf:

Tar imot symptomene med åpne armer da, og teller ned til andre trimester :facepalm::p

Herregud, den leamusen! Har hatt det i over en uke nå (er 5+2), og holder snart på å klikke i vinkel! :hilarious:
Hahaha, veldig merkelig og har aldri hatt det før! Visste ikke at det var tilknyttet graviditeten før jeg leste din kommentar, haha! Får håpe det roer seg for begge snart ;-)

Hahaha, veldig merkelig og har aldri hatt det før! Visste ikke at det var tilknyttet graviditeten før jeg leste din kommentar, haha! Får håpe det roer seg for begge snart ;-)
Det var en annen her også som hadde, så det kan jo være et symptom? :p
Ja, gurimalla. Det håper jeg, også :hilarious:

Er 6 uker i dag, men har vært kjempe trøtt siden uke 3. Er ekstremt lett irritabel og har nå begynt å bli kvalmere for hver dag..kasta opp for første gang for to dager siden. Klart meg uten siden da, men mye uggen. :depressed:

I morrest gråt jeg en skvett fordi mannen ikke haddde kokt eggene lenge nok. Så ja, nå innser jeg vel at jeg er gravid. :hilarious:
Ååh :hilarious: :Heartpink Det synes jeg rett og slett var litt søtt..:Heartpink

Kjenner meg igjen i det du skriver om mett/sulten, og også ømme brystvorter. Selve brystene: nada. Men brystvortene? :wtf:

Tar imot symptomene med åpne armer da, og teller ned til andre trimester :facepalm::p
Jeg var mye plaga med ømme og såre brystvorter i forige svangerskap. Vanligvis gir det seg før første trimester er over,men hos meg fortsatte det. Men hjalp på å smøre på sånn brystvorte salve. :)

Noen andre som fryser ganske mye? Noen øyeblikk med varmetokter også har jeg hatt men fryser stort sett. Eller er det kaldt ute:rolleyes:
Jeg la merke til at jeg frøs veldig i går og i natt. Men det er jo blitt kjøligere ute her, så det kan være årsaken. :hilarious: Men jeg må liksom pakke meg inn i pledd, og jeg er vanligvis en varm person.

Ene øyeblikk er jeg kvalm å neste er jeg ihelsulten. Spiser også blir jeg kvalm igjen :depressed: :yuck:

Samme her. Også fikk jeg plutselig stygga på alt :hilarious: er ingenting som smaker det samme,og jordbær smaker såpe, kjenner rare ekle lukter i hele huset. Så sansene er helt på styr nå :hilarious:
Jaaaaa! Er så rart, jeg elsker gulost det smaker helt forferdelig nå, kjøpte også snaple her om dagen den smakte kald gammel kaffe.. også fikser jeg ikke parfyme lukt

Back
Topp