Symptomene våre

Skikkelig tunge pupper, kvalm/uggen på morgenen, trøtt, tisser mye og griner veldig lett o_O

jeg har så mye luft i magen! sist hadde jeg lite symptomer bortsett fra murringer i starten..

Jeg føler på en form for "kiling" i magen. Det er liksom noe som foregår inni der. Ikke smerter eller luft, men etter eller annet som er på gang. Vanskelig å forklare:hilarious:

Murringer og press i magen pluss ligamentsmerter. Tisser mye og litt uggen på kveldene.

Jeg er førstegangsgravid, 6+4 idag. Her meldte kvalmen sin ankomst på 5+6 og siden det har jeg vært kvalm hele døgnet. Jeg hater å kaste opp og forsøker alt jeg kan for å unngå det. I dag har jeg kastet opp både på morgenen og etter jobb... er det normalt å være så kvalm hele tiden!?:wacky:

Når jeg tenker tilbake så startet det med trøtthet, så ømme bryster og 2 dager før positiv test (samme dag som forventet mens) hadde jeg veldig mye luft i magen

Eneste symptomene er ligamentsmerter ved akutte nyseanfall, litt ekstra trøtt og sliten og dårlig matlyst. Så får vi se om oppkastet kommer denne gangen også på 6+0- som da er på søndag:woot:

Masse murringer idag. Blir jo stressa av det,men prøver å tenke at det ikke er noe å gjøre fra eller til. Hadde murringer på samme tid med forrige, da visste jeg ikke at jeg var gravid og var sikker på at det var mensen.

Vondt i korsryggen, sinnsykt ømme pupper som er blitt kjempe store, kvalme, trøtt og tisser hele tiden :joyful: Jeg byter hvert symptom kjenner jeg!

Magen min er helt crazy :eek: løper på do hele tiden. Er diaré like ille som oppkast med tanke på dehydrering og sånt? :confused: Prøver å få i meg mat og drikke, men tror vekta går ned nå og ikke opp

Blitt veldig mye mer trøtt den siste dagen, voldsom romstrering med luft i magen, blir veldig fort svimmel å ør og har også begynt å få blodsukkerfall :wtf:
Merker også litt murring i nedre del av magen.

artig å lese alle som skriver her, å hvordan man kjenner seg igjen i flere:Heartred

Førstegangs gravid (4+5) og krysser det som krysses kan for at alt går som det skal:love2

Back
Topp