Er så utslitt hele tiden. Og hypermesis har slått ut men får bare ta det positivt som at det er tegn det går riktig veien
åneii
Er så redd for å få det selv denne gangen også... hvor langt er du på vei? Klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så utslitt hele tiden. Og hypermesis har slått ut men får bare ta det positivt som at det er tegn det går riktig veien
åneii
Er så redd for å få det selv denne gangen også... hvor langt er du på vei? Klem til deg
Har sånn press på blæra, kjennes ut som jeg har uvi. Det har jeg hatt de to tidligere svangerskapene også (som endte i ma og sa) men legen mener det er normalt, flere som har «uvi» følelse, som om at man ikke får ut alt urin?
Magen er giga... 4+3 bare
Hvordan skal jeg skjule dette... mye luft inni der altså.
Enig! Helt forferdeligJeg er så trøtt for tiden. I dag er jeg helt utslitt og merker at hvis noe ikke går som jeg hadde tenkt så klikker det helt for meg.. orker ikke!!
Hvordan går det med dere jenter ? Hvordan er symptomene deres nå ?
Puppene mine går litt av og på med ømhet , og litt stikkninger langt nede , og litt små trøtt , men ellers i veldig fin form
6+1 i dag
Off.. får håpe kvalmen går seg til daHar kjent på litt blodtrykksfall om morgonen, litt småuggen på ein rar måte, måtte akutt kaste opp etter eit glass vatn og vitaminer i dag tidleg. Føler meg litt meir trøtt og sliten enn normalt, så på kveldane er eg som oftast stupings. Og puppane kjennes litt fyldigare ut. Har lite matlyst og føler for og spy litt av enkelte ting, som f.eks brød, som eg har ete til frukost og lunsj i alle år Ellers er formen ganske fin, vil eg sei. Er 5+6 i dag
Litt ømme bryster med stikkinger av og på. I går fikk jeg også ømme brystvorter. Ellers mensmurringer av og til og lett kvalme. Men alle symptomene kommer og går, har blitt bedre enn i starten, selv om jeg bare er 4+3
Off.. får håpe kvalmen går seg til da
Du får prøve frokost blanding da , kanskje det hjelper litt ? Men bra formen er fin , vi er vel ganske heldige der da
Hehe, bare hyggelig krysser fingra for at det hjelperÅ herregud, frukostblanding! Det har eg ikkje tenkt på i det heile tatt, så takk for tipset. No må eg innom butikken i dag då
Jeg spiser i et sett stapper innpå rett å slettUke 5+1. Ikke så mye symptomer utenom at jeg er sykt sulten (!!) hele tiden, og trøtt. Flere som har det sånn? Redd for å legge på meg mer enn nødvendig om det fortsetter sånn...