Symptomene våre

Jeg er 4+0 og er sinnsykt tett i nesa. Føler meg forskjølet og blir fort sliten. Har også ligamentsmerter (spesielt når jeg ligger i senga og må hoste eller nyse!). Har også litt mer luft i magen enn ellers og føler jeg spiser mer :P

Jeg er 4+0 og er sinnsykt tett i nesa. Føler meg forskjølet og blir fort sliten. Har også ligamentsmerter (spesielt når jeg ligger i senga og må hoste eller nyse!). Har også litt mer luft i magen enn ellers og føler jeg spiser mer :p
Tett i nesen her også!! Sikkert fordi slimhinnene svulmer opp :wacky:

Hei :) kanskje jeg melder meg inn her ila uken, tenkte jeg skulle teste meg i morgen tidlig
Litta "uhell" med ingen ppiller med meg på hyttetur med sambo rundt 14.-18.aug. joda.. "what are the odds?" og kanskje psyken spiller meg ett puss men ømme bryster, plutselig lyst på chili (på ALT) sovner hvor som helst, og murringer.
Vi synes bare det er kos om det skulle være positivt men jeg tør nesten ikke ta testen... måtte bare lufte det
Er ikke så dreven på dette forumet så håper jeg legger ut posten riktig :)

Hei :) kanskje jeg melder meg inn her ila uken, tenkte jeg skulle teste meg i morgen tidlig
Litta "uhell" med ingen ppiller med meg på hyttetur med sambo rundt 14.-18.aug. joda.. "what are the odds?" og kanskje psyken spiller meg ett puss men ømme bryster, plutselig lyst på chili (på ALT) sovner hvor som helst, og murringer.
Vi synes bare det er kos om det skulle være positivt men jeg tør nesten ikke ta testen... måtte bare lufte det
Er ikke så dreven på dette forumet så håper jeg legger ut posten riktig :)

OG googlet nå hva Ligasmerter er som jeg ser mange har... jeg har det samme... strekker vondt om jeg snur meg fort... jaiks!

Vet ikke om symptomene mine har gått litt bort eller om jeg ikke legger så godt merke til dem her på jobb :hilarious:

Føler meg nå fyllesyk om morgenen, og er en smule ubrukelig før klokken 10, men heller det en konstant kvalm og oppgast 15 ganger om dagen ☺️

Bortsett fra tett nese og ligamentsmerter, så er formen fin. Er det teit å håpe på mer tydeligere symptomer?

Jeg har det helt likt. Tett nese + dotter i ørene konstant! Ligamentsmerter som kommer og går sammen med ømme pupper og brysvorter. Går også og leter etter flere symptomer :p men man burde vel bare være glad for at man fungerer og slipper kvalme osv. Men min preggo brain spiller meg et puss av og til. Kjøpte til og med en til test idag, blir oppgitt av meg selv noen ganger :shy::banghead:

Så lenge varte det at symptomene var lite merkbare :hilarious: Kvalm mesteparten av dagen, strekker og murrer fælt nede i livmora og jeg er så trøøøøøøøøøøøtt :dead:

Ingen ennå, men er bare 4+4 så får nyte det før det smeller litt senere :)

Jeg har det helt likt. Tett nese + dotter i ørene konstant! Ligamentsmerter som kommer og går sammen med ømme pupper og brysvorter. Går også og leter etter flere symptomer :p men man burde vel bare være glad for at man fungerer og slipper kvalme osv. Men min preggo brain spiller meg et puss av og til. Kjøpte til og med en til test idag, blir oppgitt av meg selv noen ganger :shy::banghead:
Idag er jeg ikke tett. Har noe hodepine mens jeg er på jobb og har en vond stiv følelse i korsryggen helt enig med deg, man blir jo helt gal av dette

Idag er jeg ikke tett. Har noe hodepine mens jeg er på jobb og har en vond stiv følelse i korsryggen helt enig med deg, man blir jo helt gal av dette

ja man blir litt koko av det her. Mannen bare lo av meg når jeg kom hjem med en ny test idag. Får se om jeg tar den, er jo egentlig tullete :eek:
Har TUL om 12 dager. Får se da!

Sov dårlig i natt og kjente ligamentsmerter når jeg snudde meg. Fortsatt litt tett i nesa. Trøttheten har avtatt, heldigvis. Symptom eller bare en dårlig natt? :P Kan man ikke bare spole tiden litt frem??? :P

Har sånn press på blæra, kjennes ut som jeg har uvi. Det har jeg hatt de to tidligere svangerskapene også (som endte i ma og sa) men legen mener det er normalt, flere som har «uvi» følelse, som om at man ikke får ut alt urin?

Er så utslitt hele tiden. Og hypermesis har slått ut :( men får bare ta det positivt som at det er tegn det går riktig veien ❤️

Back
Topp