Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
9+3 idag. Småkvalm, trøtt og lite matlyst Egentlig veldig «fornøyd». Første svangerskap var eg kvalm og kastet opp kvar dag (!!) frå v 6 til nesten veke 20.
10+4 i dag. De plagsomme dottene i ørene har stort sett forsvunnet. Brystene har ikke vært ømme en dag men har vokst litt (kjente faktisk mer der de to gangene det var MA). Trøtt, følsom luktesans, litt murringer, det meste er ganske mildt.
Men nå har det dukket opp hår på haken! Den så jeg ikke komme og er ikke fornøyd Er jo lyst og dunete, men det er ganske mye og relativt langt! Må sikkert ha rette lyset og vinkel for å legge merke til det, men rart å kunne klø seg i skjegget
Kvalmen har heldigvis roet seg en del. Sliter med å skifte bæsjebleie på tvillingene og må dekke til nesa for å klare det, så ille at brekninger dukker opp allerede før jeg har satt igang bleieskift Håret mitt derimot har begynt å gro som gress..