Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen klumper selv, men på babyverden sin app kom det opp at dette er helt normalt7+0.
Fra i går begynte jeg å kjenne på litt ømme pupper. De er ømmere idag, men høyre puppen er visst mer sensitiv enn den andre Ingen kvalme enda. Noen andre som har oppdaget små "klumper" på brystvortene?
Den synes jeg også det er morsomt å følge med på! Normalt ligger den på 57-58-59-60, nå er den oppe i 81 på det høyeste!Morsomt å se på hvilepulsen nå 4+4
7+3 og mitt største problem er DOTTER i ørene. Blir gal Er i min egen lille boble hvor jeg hører meg selv puste, og blir sliten i stemmen fordi jeg snakker annerledes når jeg hører meg selv så rart. Hatt det i over to uker nå, og diverse forumtråder er dette et gravidsymptom.
Ellers mye murring i magen og trøtt.
Godt å høre at vi er fler som ikke er kvalm, og at det gjør fler enn meg paranoid7+2 og veldig overrasket over at jeg fortsatt ikke er kvalm Skal vel bare være glad til, men kan jo bli litt paranoid av det også