Symptomene våre

I dag, 7+3, har jeg begynt å merke at jeg blir svimmel av brå bevegelser eller av å reise meg opp fort. Etter svimmelheten får jeg en mini-skallebank, men det går heldigvis fort over.

Litt av alt og ingenting. Noen dager har jeg absolutt ingen symptomer nesten så jeg glemmer at jeg er gravid. Andre dager er kvalm, ømme pupper og tett i nesa. 6+2 :angelic:

Er bare 5+3 men kjenner jeg kan bli småkvalm om morgenen eller kvelden.

4+2: begynt å få ømme pupper i dag, men husker de var mye mer ømme med nummer 1. Mulig det er fordi vi akkurat har sluttet å amme (21/22 mnd). Så de har sikkert blitt herdet :hilarious:
Murrer mye, trøtt hele tiden, mer matlyst, men blir akutt mett :p Og vondt i tenna..

7+0.
Fra i går begynte jeg å kjenne på litt ømme pupper. De er ømmere idag, men høyre puppen er visst mer sensitiv enn den andre :P Ingen kvalme enda. Noen andre som har oppdaget små "klumper" på brystvortene?

7+3 i dag. Har fremdeles ømme bryst. Vært kvalm siste uken, tidvis veldig kvalm. I går forsvant kvalmen plutselig og er ikke særlig tilstede i dg heller, blir jo stressa av det.... :bored:Hatt mensmuringer i går. Håper det er livmor som strekker seg og ikke starten på blødning....

9+2 i dag. Umenneskelig trøtthet, kvalme som kommer og går hele dagene. Veldig merkelig matlyst som varier veldig, ømme brystvorter, hodepine, mye luftsmerter i magen! :depressed:

7+3 og mitt største problem er DOTTER i ørene. Blir gal :hilarious: Er i min egen lille boble hvor jeg hører meg selv puste, og blir sliten i stemmen fordi jeg snakker annerledes når jeg hører meg selv så rart. Hatt det i over to uker nå, og diverse forumtråder er dette et gravidsymptom.

Ellers mye murring i magen og trøtt.

7+0.
Fra i går begynte jeg å kjenne på litt ømme pupper. De er ømmere idag, men høyre puppen er visst mer sensitiv enn den andre :p Ingen kvalme enda. Noen andre som har oppdaget små "klumper" på brystvortene?
Har ingen klumper selv, men på babyverden sin app kom det opp at dette er helt normalt ☺️

Nattesvetten har gjort sitt inntog.. I dag våknet jeg og så at lakenet rett og slett var vått noen steder :bored: Hvilepulsen har gått en god del opp, og mindre ømme pupper idag. Fortsatt litt "skjelven" i kroppen. Formen ellers er fortsatt tipp topp :D

Morsomt å se på hvilepulsen nå :hilarious: 4+4

Vedlegg

• A2E14085-B527-49B6-88C3-AC47F821D35D.jpeg
    A2E14085-B527-49B6-88C3-AC47F821D35D.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 31
Murringer og små kvalme. Ømme brystvorter. Må ete konstant for å holde det ved like, håpe eg klare det heile den perioden i og med at eg har minste storesøster heime. :-p artig koss ein overser symptomene før ein har fått positiv test altså, eg skjønte ikkje at eg va gravid før itte da lyste mot meg og då va all tegna såååå tydelige :-p tredje gang eg e gravid og da har vært likt alle gongene... hehehe...

7+6 i dag. Begynner å bli veldig kvalm, og våkner rundt 2 hver natt av at jeg er kvalm og uvel. Ligger uten å få sove et par timer, før jeg sovner igjen.

Denne helga har jeg stort sett vært kvalm hele tiden. Håper ikke kvalmen vedvarer, da jeg er barneskolelærer og med en slik form ser jeg ingen mulighet for å gå på jobb... Selv om jeg alltid tyner kroppen litt for mye.

7+3 og mitt største problem er DOTTER i ørene. Blir gal :hilarious: Er i min egen lille boble hvor jeg hører meg selv puste, og blir sliten i stemmen fordi jeg snakker annerledes når jeg hører meg selv så rart. Hatt det i over to uker nå, og diverse forumtråder er dette et gravidsymptom.

Ellers mye murring i magen og trøtt.

Åh, så godt å høre at jeg ikke er alene!! :hilarious: Mine dotter kommer og går da, men er skikkelig slitsomt! :hilarious: Er 7+1 og har hatt det slik halvannen til to uker:rolleyes:

7+2 og veldig overrasket over at jeg fortsatt ikke er kvalm :bored: Skal vel bare være glad til, men kan jo bli litt paranoid av det også :hilarious:

Innmari trøtt og blir fort sliten. Er også helt ekstreeeeeeemt hormonell, blir faktisk satt ut av tankene og følelsene mine innimellom.

Back
Topp