Symptomene våre

3+6 så jeg testet svakt positivt for noen dager siden. Merker den samme «strålingsfølelsen» i puppene som da jeg ammet, kvalm, hodepine, spenning i nedre mageregion og hoven i underlivet, svimmel, trøtt og ammetåke/sløv i nøtta. Forrige graviditet: ingen tidlige symptomer.

7+1 i dag , lite symptomer egentlig , litt ømme pupper av og på , men lite i grunn.. merker jeg kan bli fort kvalm om jeg er sulten , så passer på at jeg har mat i magen , ikke lyst å finne ut om det går over til kjempe kvalm og dårlig om jeg ikke får i meg mat :joyful::dance008

6+0 idag! Merker fortsatt ikke noe særlig. Hatt ligamentsmerter litt av og på. Samme med tett nese. I går våknet jeg så tett at jeg var sikker på at jeg hadde blitt forkjølet, men idag er jeg helt fin. Sånn har det vært for et par uker siden også. Heldigvis ikke noe kvalme enda :D

De siste par dagene har tomater smakt helt grusomt, så nå skal jeg på butikken å finne de blasseste og mest smakløse tomatene jeg klarer... :yuck:

4+3. Ømme og tunge bryster, pottetett nese, trøtt, trøtt og atter trøtt, pluss ligasmeter. Hva som er symptomer på graviditeten og hva som er bivirkninger på lutinus er ikke godt å si:hilarious:

Kjentes ut som jeg hadde kynnere i ryggen da jeg kom hjem fra jobb! Tenkte at nå var det slutt. Men det ga seg. Har kjent på menssmerter og er tidvis småuggen etter måltid. Er 5+5. Herregud, så seint dette går

Trøtt,kvalm og svimmel

7+3 og veldig kvalm hele tiden :( Veldig spent på hvor lenge det skal vare, for det er virkelig ikke gøy! Og ganske trøtt.

5+1 og fortsatt lite symptomer. Større og ømme pupper i tillegg til at jeg er trøttere enn vanlig. Ut over det føler jeg meg som vanlig.

4+6
Trøtt, ømme pupper, varm, ligamentsmerter, luftsmerter, tett i nesa, og tidvis svimmel.

4+5
Har lite symptomer bortsett fra tissetrengt og litt kvalm når jeg er sulten. Følte meg mye mer gravid for en uke siden:bored:

5+3 og har heller ikke spesiely med symptomer.. får litt vondt i korryggen/ bekkenet Etter lange dager og har litt ømme brystvorter, ellers ikke mye jeg merker:rolleyes:

5+5 idag. De ømme brystene har avtatt litt, men trøttheten og hodepine har kommet for fullt:dead:
Sliter litt med blodtrykksfall / svimmelhet når jeg reiser meg, men bortsett fra det så har jeg ikke så mange symptomer pr nå. Skremmer meg litt, men har jo hørt det går veldig i rykk og napp:oops:

6+4 og kvaaaalm :p så og si hele dagen, noen timer opphold her og der. Og trøtt, veldig trøtt, og sliten :dead:50% sykemeldt fra i dag pga kvalmen, håper arbeidsdagene blir litt lettere nå :)

Begynt å slite veldig med matlyst. Noe som resulterer i småkvalme og halsbrann.

Klarer ikke spise noe jeg ikke har lyst på, da blir jeg bare kvalm. Sliter med at jeg blir kvalm når jeg ser på maten og lukter maten.
:whacky011

5+0 i dag. Kvalm om det går mer enn to timer mellom måltidene, og veeeeldig trøtt. Puppene er innmari ømme. Hormonell som bare det.

Føler alle symptom forsvinner. Ikke så vondt i korsryggen lenger, eller så har jeg bare hatt en lettere dag på jobb :P

Føler meg litt småskjelven, særlig om morgenen. Vet ikke helt hva jeg skal kalle dette :P Og ser at jeg har fått noen små "klumper" på brystvortene :P

Back
Topp